En de man van 6 miljoen. Heb ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb baywatch barbie en micheal jackson
Euh vroeg het aan madelief, wie weet koopt zij ze wel op de markt of zo.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producten/product/wi4183/ah-bloemkool
Per kilo 1,99
quote:
nee de stuk die ik gekocht heb was zo duur. voor broccoli ben ik altijd 75 cent kwijt en nu sinds tijden bloemkool gehaald en dan deze prijs. maar de bloemkool is wel wat groter idd . wie weet is het per kilo wel t zelfdequote:
Je kan vragen aan een iemand wat je wil, maar als de andere reageert op jouw vraag heb je het daar maar mee te doenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Euh vroeg het aan madelief, wie weet koopt zij ze wel op de markt of zo.
kun je mij ook optillen?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moest even oppassen op een baby en godver wat is ze zwaar. Biceps getraind.
o jmmrquote:Op maandag 4 juli 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond een kindje van ~7 kilo al zwaar
Denk dat het echt goed zou werken als jij en Niels gaan samenwonen.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je kan vragen aan een iemand wat je wil, maar als de andere reageert op jouw vraag heb je het daar maar mee te doen
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten hoe een kut eruit ziet
ohja dat valt vaak tegenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moest even oppassen op een baby en godver wat is ze zwaar. Biceps getraind.
Denk dat ik z`n trucks na 30 minuten rectaal in breng.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het echt goed zou werken als jij en Niels gaan samenwonen.
Want? Jullie kunnen elkaars maatje zijn hoor. Hij ondersteunt jou bij gezonder leven en aan het werk gaan en jij steunt hem in zijn strijd tegen alcoholisme en eenzaamheid.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat ik z`n trucks na 30 minuten rectaal in breng.
Hij klopt maar aan bij z`n buuv voor wat anders dan een pleziertje. Die kan vast óók goede ondersteuning bieden.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Jullie kunnen elkaars maatje zijn hoor. Hij ondersteunt jou bij gezonder leven en aan het werk gaan en jij steunt hem in zijn strijd tegen alcoholisme en eenzaamheid.
Oke succes met de foto van Prof worden dan maar.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij klopt maar aan bij z`n buuv voor wat anders dan een pleziertje.
Que?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke succes met de foto van Prof worden dan maar.
lolquote:Op maandag 4 juli 2016 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee is geen kut, beter kijken oke thanks
google imagesquote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten hoe een kut eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |