Eigen straatje schoonvegen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, typischen ze worden nog verdedigd ook door de achterban
Klonk een beetje vaag, wie weet is hij niet eens lid, want lijkt me lastig te combineren.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, denk het
zag het ook staan in topic erover
das engelsquote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gestopt met lezen bij het woordje intilligent
jawel dat sowieso welquote:Op maandag 4 juli 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Klonk een beetje vaag, wie weet is hij niet eens lid, want lijkt me lastig te combineren.
kpd zit er vol mee denk ikquote:Op maandag 4 juli 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik de enige die dat gewoon tijdens het fokken doet?
boksquote:
ah iemand met toegang, wat zijn zeg maar de hoogtepunten daar?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind daar weinig fapmateriaal staan eigenlijk.
Dat magquote:Op maandag 4 juli 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had toch een ander beeld bij jou.
hoezoquote:Op maandag 4 juli 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind daar weinig fapmateriaal staan eigenlijk.
Zou hier echt geen antwoord op kunnen geven. Ook omdat de foto's van de dames na een paar dagen alweer weg zijn. De reacties zijn nog lachwekkender dan in US. Dat is het welquote:Op maandag 4 juli 2016 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah iemand met toegang, wat zijn zeg maar de hoogtepunten daar?
vgm nietquote:Op maandag 4 juli 2016 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt toch ook gewoon in sexy & gewaagd posten of maar daar geen naakt?
oh dat laatste is wel boner killer, laat maar danquote:Op maandag 4 juli 2016 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou hier echt geen antwoord op kunnen geven. Ook omdat de foto's van de dames na een paar dagen alweer weg zijn. De reacties zijn nog lachwekkender dan in US. Dat is het wel
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
Ambulances pendelden met drugs uit Nederland
Misschien is ambulancebroeder worden iets voor jou.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
hoorde zonet op radio, wel creatiefquote:Op maandag 4 juli 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
volgens mij nietquote:Op maandag 4 juli 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
maar die posts in us zijn grotendeels ironisch toch
jaquote:Op maandag 4 juli 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoorde zonet op radio, wel creatief
ohquote:
Ja dat wel, maar in KPD plaatst iemand een foto met een tiet van 3 pixels en vervolgens 20 reacties met gekwijl.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
hier zitten ook een hoop retards hoor, accepteer dat nou maarquote:Op maandag 4 juli 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
mannen jaquote:Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
daar gaat weer stukje vertrouwen in de mensheid
zou iemand ooit al eens in het broekje van betreffende chick gekomen zijn op die manierquote:Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar in KPD plaatst iemand een foto met een tiet van 3 pixels en vervolgens 20 reacties met gekwijl.
probeer het nog eensquote:Op maandag 4 juli 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft tenminste meteen allemaal sponsors
ben niet zo bekend met us maar dacht dat het voornamelijk users uit GYM waren die zo posten als parodie op de users die het dan wel echt menenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hier zitten ook een hoop retards hoor, accepteer dat nou maar
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou iemand ooit al eens in het broekje van betreffende chick gekomen zijn op die manier
open een topic met die vraagquote:Op maandag 4 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou iemand ooit al eens in het broekje van betreffende chick gekomen zijn op die manier
1 iemand wel denk ik, maar dat komt omdat hij de partner was van iemand die daar regelmatig tetten posttequote:Op maandag 4 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
us?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben niet zo bekend met us maar dacht dat het voornamelijk users uit GYM waren die zo posten als parodie op de users die het dan wel echt menen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |