bij buuvquote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is niels als je hem nodig hebt
volgens mij had je inmiddels best kunnen weten dat dit een overbodige vraag is als je die aan mij steltquote:
Present.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is niels als je hem nodig hebt
Wat voor weer wordt het morgen in Groningen?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Present.
Ja, ik ben vergeten een ei te koken. Niet echt zin om te koken vandaag, maar ja, moet gebeuren.
ik mijn huisgenote niet denk ik ondanks dat ze wel best knap isquote:Op maandag 4 juli 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
volgens mij had je inmiddels best kunnen weten dat dit een overbodige vraag is als je die aan mij stelt
o weenie, maar één keer gedaanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee![]()
Snap ook niks van die scores steeds. Zijn steeds stom aan het updaten ofzo
jawel hoor, ik zeg blind ja op alles wat vochtig en warm isquote:Op maandag 4 juli 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mijn huisgenote niet denk ik ondanks dat ze wel best knap is
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
Dp klopt het dat Farage wel lid blijft van het Europees parlement?
Ja top 20, maar ook weer top 3 ofzo van al die andere klassementen en teampunten en weet ik wat. Ach, het zal allemaal welquote:Op maandag 4 juli 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o weenie, maar één keer gedaan
top 10/20 verdient toch punten?
ben jij zo'n mooie docente?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik werk op een mbo en ik moet er niet aan denken dat die mensen mijn vliegtuig besturen.
No offence cach
Ja nog even zijn zakken vullen daar.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
weenie, denk hetquote:Op maandag 4 juli 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
wel mooi die mensen die nu opstappen. We hebben het doel bereikt, nu mogen de anderen puinhopen opruimen
ja, typischquote:Op maandag 4 juli 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
wel mooi die mensen die nu opstappen. We hebben het doel bereikt, nu mogen de anderen puinhopen opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |