jezus dat knalde er opeens inquote:
Daniel Stokker2 jaar geledenquote:
gelukkig is daniel wel heel intilligentquote:Op maandag 4 juli 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daniel Stokker2 jaar geleden
Ja hardcore is lekker intilligent natuurlijk stelletje hersendode speedsnuivers
Gestopt met lezen bij het woordje intilligentquote:Op maandag 4 juli 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daniel Stokker2 jaar geleden
Ja hardcore is lekker intilligent natuurlijk stelletje hersendode speedsnuivers
Ghehequote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelukkig is daniel wel heel intilligent
Heb niet echt aanleg om dik te worden. Als ik stop met sporten krijg ik ook wel een pensje gok ik.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Post een pic van susan boyle
Dat ben ik
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver, sinds ik "ewa" op fok zeg krijg ik nu steeds van die "bontshop" reclames. "Beste kwaliteit bont voor uw bontkraagjes!"
ik rook niet dus weeniequote:Op maandag 4 juli 2016 18:36 schreef Germano het volgende:
Waar is Prof? Niemand anders kan dit soort rustige muziek waarderen volgens mij.
Dit ben ikquote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Germano het volgende:
Dit klopt wel. Betere benen though.
[ afbeelding ]
Aparte naam voor een groepquote:Op maandag 4 juli 2016 18:36 schreef Germano het volgende:
Waar is Prof? Niemand anders kan dit soort rustige muziek waarderen volgens mij.
Heb je zo'n vogelgezicht?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
Ik ben denk ik een mix tussen Johnny Depp en Alexander Pechtold
boksquote:
die is wel nicequote:Op maandag 4 juli 2016 18:36 schreef Germano het volgende:
Neem aan dat je bedoelt dat jij betere benen hebt?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef Germano het volgende:
Dit klopt wel. Betere benen though.
[ afbeelding ]
Allicht. Voetbalbenen hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem aan dat je bedoelt dat jij betere benen hebt?
ik vond het mwahquote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je wel van houden. Is liefde of haat, kun je niet 'mwah' vinden.
fapzequote:Op maandag 4 juli 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
Ben weg, word onzeker van al die mannelijke lichamen hier![]()
Je kent Alexander toch wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Had de verkeerde voor me. Dacht dat Pechtold zo'n spitse neus had.
whutquote:Op maandag 4 juli 2016 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, heb wel net foto's van hem gezien.
Dan zou ik liever helemaal smal zijn. Verhouding moet gewoon kloppen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. Zou echt raar zijn als je benen dan nog zo achterblijven bij t bovenlijf.
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
Ben weg, word onzeker van al die mannelijke lichamen hier![]()
quote:
aight dat kanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Politiek interesseert mij totaal niet.
wilders dissenquote:Op maandag 4 juli 2016 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken de naam wel hoor, maar weet verder niet wat hij doet of heeft gedaan.
Eurofiel, verder heeft hij niets gepresteerd behalve geteerd op onze centuh...quote:Op maandag 4 juli 2016 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken de naam wel hoor, maar weet verder niet wat hij doet of heeft gedaan.
Doen ze allemaal bij mijn weten.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eurofiel, verder heeft hij niets gepresteerd behalve geteerd op onze centuh...
latersquote:Op maandag 4 juli 2016 18:45 schreef Germano het volgende:
Nog eventjes genieten van het zonnetje. Klein rondje rennen.
dit vind je denk ook wel nice, mocht je niet kennenquote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je wel van houden. Is liefde of haat, kun je niet 'mwah' vinden.
ben ik net van terugquote:Op maandag 4 juli 2016 18:45 schreef Germano het volgende:
Nog eventjes genieten van het zonnetje. Klein rondje rennen.
gewoon gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil ook hardlopen maar ben kapot
whehe ja was al aan het checkenquote:
Kunstgeschiedenis en daarna de politiek in gegaan toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eurofiel, verder heeft hij niets gepresteerd behalve geteerd op onze centuh...
bij buuvquote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is niels als je hem nodig hebt
volgens mij had je inmiddels best kunnen weten dat dit een overbodige vraag is als je die aan mij steltquote:
Present.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is niels als je hem nodig hebt
Wat voor weer wordt het morgen in Groningen?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Present.
Ja, ik ben vergeten een ei te koken. Niet echt zin om te koken vandaag, maar ja, moet gebeuren.
ik mijn huisgenote niet denk ik ondanks dat ze wel best knap isquote:Op maandag 4 juli 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
volgens mij had je inmiddels best kunnen weten dat dit een overbodige vraag is als je die aan mij stelt
o weenie, maar één keer gedaanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee![]()
Snap ook niks van die scores steeds. Zijn steeds stom aan het updaten ofzo
jawel hoor, ik zeg blind ja op alles wat vochtig en warm isquote:Op maandag 4 juli 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mijn huisgenote niet denk ik ondanks dat ze wel best knap is
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
Dp klopt het dat Farage wel lid blijft van het Europees parlement?
Ja top 20, maar ook weer top 3 ofzo van al die andere klassementen en teampunten en weet ik wat. Ach, het zal allemaal welquote:Op maandag 4 juli 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o weenie, maar één keer gedaan
top 10/20 verdient toch punten?
ben jij zo'n mooie docente?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik werk op een mbo en ik moet er niet aan denken dat die mensen mijn vliegtuig besturen.
No offence cach
Ja nog even zijn zakken vullen daar.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
weenie, denk hetquote:Op maandag 4 juli 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
wel mooi die mensen die nu opstappen. We hebben het doel bereikt, nu mogen de anderen puinhopen opruimen
ja, typischquote:Op maandag 4 juli 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
wel mooi die mensen die nu opstappen. We hebben het doel bereikt, nu mogen de anderen puinhopen opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |