quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer knul. Jij bent geen partij voor mij.
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo is het Niels, wat denkt dat trage stuk stront wel niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Scriptie is nu ingeleverd. Ik chill hem nu tot ik feedback krijg en aanpas en dan als ik dan een akkoord krijg dan ga ik alles bundelen en geld uitgeven aan shit zoals printen en 3 keer inbinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer moet jij inleveren?
Oh die had met iemand anders afgesproken dat die al het presenteren zou doen, maar uiteindelijk ging hij toch meedoen.Maar alle externe deelnemers vonden het leuk, dus boeit verder niet meer.
Ga je niet de hele zomervakantie stress om je verdediging dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst voelt het nog onwerkelijk dat ik dat rapport daadwerkelijk af heb.Voor mijn gevoel ging het van bijna niks op papier naar ruim 60 pagina's die ik zelf geschreven heb.
Heb gelukkig een zomervakantie als bufferperiode, omdat ik daarna pas hoef te verdedigen
1 termijn, dus rond de 390 euroquote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Moeten jullie trouwens één maand collegegeld betalen oid omdat je in september afstudeerd?
Ja wtf, dat gaat toch nergens overquote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
1 termijn, dus rond de 390 euro
Het zijn honden. Ik betaal net zoveel als een 1e jaars die 5 dagen constant op school zit en ik kom 3x per jaar even op school hoi zeggen.quote:
ja ditquote:Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het zijn honden. Ik betaal net zoveel als een 1e jaars die 5 dagen constant op school zit en ik kom 3x per jaar even op school hoi zeggen.
gwn gratis onderwijs :squote:
whut?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
hehe
[..]
sorry is niet kwaad bedoeld, maar ik heb zo'n shtick diie ik in stand moet houden
Ja dat ze dat even snel veranderen. Al is het maar een beetjequote:Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het zijn honden. Ik betaal net zoveel als een 1e jaars die 5 dagen constant op school zit en ik kom 3x per jaar even op school hoi zeggen.
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Scriptie is nu ingeleverd. Ik chill hem nu tot ik feedback krijg en aanpas en dan als ik dan een akkoord krijg dan ga ik alles bundelen en geld uitgeven aan shit zoals printen en 3 keer inbinden.
Begin september verdedigen en diploma uitreiking.
Ga jij verder studeren?
Die is bijna niet niet te halen als mijn scriptie een beetje ok is. En ik weet de boodschap mondeling ijzersterk over te brengen volgens mijn begeleiders.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je niet de hele zomervakantie stress om je verdediging dan?
Lekker dat het bijna klaar is, nog even succes dan
Nee, want bij ons doen ze het nog in augustus, dus niet in de nieuwe termijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Moeten jullie trouwens één maand collegegeld betalen oid omdat je in september afstudeerd?
Hangt er van soort wedstrijd afquote:Op maandag 4 juli 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
wie zou winnen denken jullie braddie of niels
deathmatchquote:
nee waarschijnlijk niet, maar das toch niet relevant?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof je dan wel naar school zou gaan.
Ah, dus scriptie voldoende dan ben je er welquote:Op maandag 4 juli 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.![]()
Heb geen geld, dus ga eerst werken.Wil uiteindelijk nog wel verder idd, maar weet ook nog niet wat precies.
En zou dan wel in de lijn van mijn afstudeeronderzoek verder willen, dus dat zou dan wsl Wageningen worden.
[..]
Die is bijna niet niet te halen als mijn scriptie een beetje ok is. En ik weet de boodschap mondeling ijzersterk over te brengen volgens mijn begeleiders.
Inderdaad, fuckfaces.quote:
Mooi! Is er werk in jouw vakgebied?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.![]()
Heb geen geld, dus ga eerst werken.Wil uiteindelijk nog wel verder idd, maar weet ook nog niet wat precies.
En zou dan wel in de lijn van mijn afstudeeronderzoek verder willen, dus dat zou dan wsl Wageningen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |