slaapquote:
Dit is wel heel ergquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:51 schreef Cat22 het volgende:
AcherrumLIF / Balzak scheren, gesneden en bloed... HELP
Dat doe je dan toch even bij een telefoonwinkel of leest de gebruiksaanwijzing?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe telefoon, maar geen idee hoe het simkaartslotje opengaat
Hoi konijnquote:
Of even googlelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch even bij een telefoonwinkel of leest de gebruiksaanwijzing?
Geen klein gaatje voor een speld?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo moeilijk kan het niet zijn, pas wel op dat je het ding niet meteen sloopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Er bestaan gebruiksaanwijzingen waarbij je weer een gebruiksaanwijzing voor de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch even bij een telefoonwinkel of leest de gebruiksaanwijzing?
Die kun je eruit klikken en ook weer erin stoppen, werkt als een adaptertje, moet je wel voorzichtig doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er moet een mirco simkaart in mijn nieuwe telefoon, maar in mijn oude zit nog de gewone. Maar nu is het probleem dus dat ik mijn nieuwe telefoon absoluut niet mee wil nemen naar mijn werk.
Ik moet telefonisch beschikbaar zijn op werk, maar dat hoeft niet persé met mijn nieuwe smartfoon. Dat doe ik liever met een gewone of oude foon.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kun je eruit klikken en ook weer erin stoppen, werkt als een adaptertje, moet je wel voorzichtig doen.
Persoonlijk hecht ik meer aan mijn simkaart dan aan het toestel waar ie in zit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet telefonisch beschikbaar zijn op werk, maar dat hoeft niet persé met mijn nieuwe smartfoon. Dat doe ik liever met een gewone of oude foon.
Adaptertje ergens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk naar het onderste rijtje op het plaatje de 2 linker foto's.
Dat ding wip je er zo uit....en weer erin."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Morgen even adaptertje scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk naar het onderste rijtje op het plaatje de 2 linker foto's.
Dat ding wip je er zo uit....en weer erin.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
even naar de slotensmidquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Had iemand daar al tijgerbalsem voor een snel herstel geadviseerdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:51 schreef Cat22 het volgende:
AcherrumLIF / Balzak scheren, gesneden en bloed... HELP
slaajmeneerquote:
stel het voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Had iemand daar al tijgerbalsem voor een snel herstel geadviseerd?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Had iemand daar al tijgerbalsem voor een snel herstel geadviseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |