Dat doe je dan toch even bij een telefoonwinkel of leest de gebruiksaanwijzing?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe telefoon, maar geen idee hoe het simkaartslotje opengaat
Hoi konijnquote:
Of even googlelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch even bij een telefoonwinkel of leest de gebruiksaanwijzing?
Geen klein gaatje voor een speld?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo moeilijk kan het niet zijn, pas wel op dat je het ding niet meteen sloopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Er bestaan gebruiksaanwijzingen waarbij je weer een gebruiksaanwijzing voor de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch even bij een telefoonwinkel of leest de gebruiksaanwijzing?
Die kun je eruit klikken en ook weer erin stoppen, werkt als een adaptertje, moet je wel voorzichtig doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er moet een mirco simkaart in mijn nieuwe telefoon, maar in mijn oude zit nog de gewone. Maar nu is het probleem dus dat ik mijn nieuwe telefoon absoluut niet mee wil nemen naar mijn werk.
Ik moet telefonisch beschikbaar zijn op werk, maar dat hoeft niet persé met mijn nieuwe smartfoon. Dat doe ik liever met een gewone of oude foon.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kun je eruit klikken en ook weer erin stoppen, werkt als een adaptertje, moet je wel voorzichtig doen.
Persoonlijk hecht ik meer aan mijn simkaart dan aan het toestel waar ie in zit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet telefonisch beschikbaar zijn op werk, maar dat hoeft niet persé met mijn nieuwe smartfoon. Dat doe ik liever met een gewone of oude foon.
Adaptertje ergens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk naar het onderste rijtje op het plaatje de 2 linker foto's.
Dat ding wip je er zo uit....en weer erin."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Morgen even adaptertje scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk naar het onderste rijtje op het plaatje de 2 linker foto's.
Dat ding wip je er zo uit....en weer erin.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
even naar de slotensmidquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Had iemand daar al tijgerbalsem voor een snel herstel geadviseerdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:51 schreef Cat22 het volgende:
AcherrumLIF / Balzak scheren, gesneden en bloed... HELP
slaajmeneerquote:
stel het voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Had iemand daar al tijgerbalsem voor een snel herstel geadviseerd?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Had iemand daar al tijgerbalsem voor een snel herstel geadviseerd?
Anders wil ik wel de rest komen doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Tuin gekärcherd. Ik had de kracht niet meer voor balkon en oprit![]()
En nu ziet het nog niet beter uit want er ligt een zandsluier op
Wow!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
59.5 kilometer gefietst in anderhalf uur. Stiekem toch wel wat sneller gedaan dan ik verwacht had
Had wel een lekker vlak stuk uitgezocht, maar had verwacht dat ik er toch wel tegen de twee uur over zou gaan doen. Maar wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Ik ben de baby op schoot aan het knuffelen en Koos staat te koken, ben benieuwd lang het zo chill blijft
Zwabberquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu 10 kardinaal tetra's in een 150 literbak. Het is eigenlijk wel een beetje hilarisch sneu.
Tevens, hallo.
Ah je kleine is er.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Ik ben de baby op schoot aan het knuffelen en Koos staat te koken, ben benieuwd lang het zo chill blijft
Oscarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah je kleine is er.
Gefeliciteerd!!!
Alles goed gegaan?
Tevens ook hallo
Koenquote:
Dat is altijd prettig. Dan lekker op vakantie?quote:
Uiteraardquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah je kleine is er.
Gefeliciteerd!!!
Alles goed gegaan?
Tevens ook hallo
Ben jij wel eens bij zie A.Z. winkel geweest? Was er vandaag voor een paar vissen. Wat een bizarre winkel. Het is een klein supermarktje, siervissenwinkel en zonweringwinkel in een.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank je!
Alles beetje anders dan plan gegaan, maar wel.goed
En ze is best wel heel goed gelukt al zeg ik het zelf
En nu is het eten klaar, dus we gaan lekker nommen hier. Speklapjes
geniet er vanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank je!
Vakantiemanquote:
Je mag best een foto spammen als je wil.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank je!
morgen en donderdag nog werken, vrijdag vrij en spullen bij elkaar harken. Zaterdag ochtend vroeg vertrekken richting Italiëquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig. Dan lekker op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |