quote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Voxs het volgende:
Jullie misten gewoon dat Spezza zijn laatste post als Spezza maakte?
hier ook, liggen draaien tot 3 uur om dat ik niet wist hoe te liggen van de pijn en toen denk ik van vermoeidheid in slaap gevallen tot 5 uurquote:
Met welk account issie verder gegaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Voxs het volgende:
Jullie misten gewoon dat Spezza zijn laatste post als Spezza maakte?
Hij dacht dat ie 19 forever was, maar heeft ingezien dat het een illusie was?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met welk account issie verder gegaan?
Hij had altijd als signature dat zijn account zou stoppen bij 100k aan posts, maar hij heeft er nu iets van 83k gehaald. Dus dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie 19 forever was, maar heeft ingezien dat het een illusie was?
kijk even wie er loopt te rellen in het fokstoktopic en je weet het snel genoeg vermoed ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
idd /confusedquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hij had altijd als signature dat zijn account zou stoppen bij 100k aan posts, maar hij heeft er nu iets van 83k gehaald. Dus dat kan het niet zijn.
Geen idee, ik zag enkel zijn post hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In zijn signature stond: 'Dit account houdt op te bestaan' ( o.i.d). Vandaar.quote:
Als zoetekauw en agnost kijk ik toch wel verlekkerd naar het Suikerfeestquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:08 schreef Voxs het volgende:
En Eid Mubarak voor degenen die vandaag Suikerfeest vieren
Kijk jij ook kookprogramma's? Ik kijk Masterchef UK en daar komen toch heerlijke dingen voorbijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als zoetekauw en agnost kijk ik toch wel verlekkerd naar het SuikerfeestMaar dat dus: iedereen die eraan meedoet enjoy
Werelden van verschil in niveau ja. Dan merk je toch dat de UK een veel grotere vijver heeft om qua talent uit te vissen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk jij ook kookprogramma's? Ik kijk Masterchef UK en daar komen toch heerlijke dingen voorbij
Ik zag ook een aflevering van Topchef provinciën en wat een treurige bedoening qua gerechten, opdrachten etc in vergelijking met Masterchef. Zo kleurloos, zulke slechte uitvoering.
Kookprogramma's niet (ik ben geen keukenprins maar bakchefquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk jij ook kookprogramma's? Ik kijk Masterchef UK en daar komen toch heerlijke dingen voorbij
Ik zag ook een aflevering van Topchef provinciën en wat een treurige bedoening qua gerechten, opdrachten etc in vergelijking met Masterchef. Zo kleurloos, zulke slechte uitvoering.
Ja en ze zijn ook bloedserieus. Heel anders dan de Australië versie. Ik denk dat het komt omdat de Britse keuken niet bekend staat/stond om zijn hoge kwaliteit en ze dus bewijsdrang hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werelden van verschil in niveau ja. Dan merk je toch dat de UK een veel grotere vijver heeft om qua talent uit te vissen.
Armequote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:39 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk tandarts. Buh.
Ik krijg ze vast weer op mijn kop omdat ik niet goed genoeg gepoetst heb
Ik moet vanmiddag op de stoel plaats nemen. Ik kreeg altijd op mijn kop. Tot ik overstapte op elektrisch poetsen. Sindsdien krijg ik telkens te horen: ziet er keurig uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:39 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk tandarts. Buh.
Ze maken ook desserts, dus bakdingen in die programma'squote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kookprogramma's niet (ik ben geen keukenprins maar bakchef) Maar ik zie hetzelfde bij bakprogramma's. Daarbij is er een verschil waar te nemen tussen de Engelse/Franse variant tov de Nederlandse editie.
Fair enoughquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken ook desserts, dus bakdingen in die programma's
Ik zeg hem altijd dat ik het levende bewijs ben van de stelling dat intrinsieke motivatie een voorwaarde is voor het slagen van een interventie en ik die blijkbaar nog steeds niet heb. En dat mijn casus heel leerzaam is voor mijn werk. Je kunt mensen niet motiveren als ze dat zelf niet willen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en ze zijn ook bloedserieus. Heel anders dan de Australië versie. Ik denk dat het komt omdat de Britse keuken niet bekend staat/stond om zijn hoge kwaliteit en ze dus bewijsdrang hebben
[..]
ArmeGewoon ja en amen zeggen
en voor je het weet sta je weer buiten.
HHBquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enoughIk volg alleen Great British Bake Off, Crčme de la crčme en HHB. Ben heel benieuwd hoe het met Van Duin als presentator gaat zijn
Dat is ook een leuk programmaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enoughIk volg alleen Great British Bake Off, Crčme de la crčme en HHB. Ben heel benieuwd hoe het met Van Duin als presentator gaat zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg hem altijd dat ik het levende bewijs ben van de stelling dat intrinsieke motivatie een voorwaarde is voor het slagen van een interventie en ik die blijkbaar nog steeds niet heb. En dat mijn casus heel leerzaam is voor mijn werk. Je kunt mensen niet motiveren als ze dat zelf niet willen.
Ik ben hetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk programma
[..]een casus!
Hé die zin ken ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij noemen dat hier altijd 'een geval apart'.
Wie/wat zijn ze??quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:39 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk tandarts. Buh.
* Arch-Indar heeft een MI van een tandarts die de lamp een paar keer op het hoofd van Cat bonkt.quote:
Arme lampquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar heeft een MI van een tandarts die de lamp een paar keer op het hoofd van Cat bonkt.
Poetsen zal je!!!
Dit keer vooral de preventie assistente. Ze keek heul strengquote:
Hij scheen wel recht in mijn ogenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar heeft een MI van een tandarts die de lamp een paar keer op het hoofd van Cat bonkt.
Poetsen zal je!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef Cat22 het volgende:
Dus nu maar therapeutisch aan de slag met de hogedrukreiniger.
als je wil, kun je mijn oprit ook even doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je wil, kun je mijn oprit ook even doen..
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.
Na tuin, oprit en balkon ben ik er wel klaar mee.
Ik bid altijd met ogen dicht en handen gevouwen bij de tandarts, dus nooit last van de lamp.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij scheen wel recht in mijn ogenMaar daar zei tandarts sorry voor.
Hoe relaxt die stoel ook zou moeten zijn (denk dat ie prima is voor een mani/pedicure) bij de tandarts zit ik er nou nooit ontspannen in. Zelfs al is het altijd teh usual: tandsteen weghalen en das dat. *afkloppen*quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bid altijd met ogen dicht en handen gevouwen bij de tandarts, dus nooit last van de lamp.
Ik heb altijd het gevoel dat ik een koprol achterover maak. Stoel gaat haske ver achteruit!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe relaxt die stoel ook zou moeten zijn (denk dat ie prima is voor een mani/pedicure) bij de tandarts zit ik er nou nooit ontspannen in. Zelfs al is het altijd teh usual: tandsteen weghalen en das dat. *afkloppen*
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:51 schreef Cat22 het volgende:
AcherrumLIF / Balzak scheren, gesneden en bloed... HELP
je kan ze ook met de kärcher "vegen" hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik een koprol achterover maak. Stoel gaat haske ver achteruit!
Pfff.... Oppervlakken die gekärcherd moeten worden zijn geveegd en zo goed mogelijk onkruidvrij. Kost toch altijd meer tijd dan gepland.
slaapquote:
Dit is wel heel ergquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:51 schreef Cat22 het volgende:
AcherrumLIF / Balzak scheren, gesneden en bloed... HELP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |