Wil je verdorie iets doen heeft de site van ING weer probs.quote:Momenteel kunnen we uw gegevens niet tonen. Dat vinden we erg vervelend en daarom werken we er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeert u het later nog eens.
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:40 schreef Arch-Indar het volgende:
De politie van Zoetermeer is goed bezig.
[ afbeelding ]
En dan mag je het park schoffelen?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef MikeRoss het volgende:
Krijg ik vanmiddag een mail over 'de volgende ronde' (van m'n solli gesprek), nou zeg maar gerust volgende rondes. Een dagvullend programma met een aantal gespreksronden en mag aan het eind ook nog even een presentatie geven voor het management...Woeiii....je wilt een leuke baan, maar je moet wel even vol aan de bak!
Wiequote:
"Sorry we zoeken iemand met minstens 5 jaar werkervaring met Windows 10"quote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef MikeRoss het volgende:
Krijg ik vanmiddag een mail over 'de volgende ronde' (van m'n solli gesprek), nou zeg maar gerust volgende rondes. Een dagvullend programma met een aantal gespreksronden en mag aan het eind ook nog even een presentatie geven voor het management...Woeiii....je wilt een leuke baan, maar je moet wel even vol aan de bak!
al mijn overuren en prive uren meegeteld red ik dat welquote:Op maandag 4 juli 2016 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Sorry we zoeken iemand met minstens 5 jaar werkervaring met Windows 10"
Miauw nog altijd niet gezien?quote:
Miauw zit in Londen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef Arch-Indar het volgende:
M
[..]
Miauw zit in Londen.Met jou zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
en wat is dan het probleem ?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef MikeRoss het volgende:
Moet goed komen toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef MikeRoss het volgende:
zet er een 40ft container op je radio kan je ff voruit met metaalquote:
Ik mag hopen van wel....vindt het desalniettemin nog wel even een hele kluif....quote:
Zoiets inderdaad....dat komt goed, 'k gebruik het al zowat 2 jaar...ben op de helft.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Sorry we zoeken iemand met minstens 5 jaar werkervaring met Windows 10"
Als ik daar gewoon het salaris voor krijgt wat ik heb aangegeven, tja...daar wil ik ook het park wel voor schoffelen...quote:
En als je er niet meer uitkomt, gewoon charme en charisma erin gooien!quote:Op maandag 4 juli 2016 22:26 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel....vindt het desalniettemin nog wel even een hele kluif....
[..]
Zoiets inderdaad....dat komt goed, 'k gebruik het al zowat 2 jaar...ben op de helft.
[..]
Als ik daar gewoon het salaris voor krijgt wat ik heb aangegeven, tja...daar wil ik ook het park wel voor schoffelen...
Doe gewoon een kort rokje aan, dan komt alles vast goed.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als je er niet meer uitkomt, gewoon charme en charisma erin gooien!
Hoeveel rondes verwacht/denk je dat er zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:34 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Doe gewoon een kort rokje aan, dan komt alles vast goed.
wie?quote:
Of gewoon allemaal een vermoeiende maandag?quote:
Het is verdacht rustig hier, zelfs voor een maandag avondquote:
vind het sowieso rustig de laatste dagenquote:Op maandag 4 juli 2016 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is verdacht rustig hier, zelfs voor een maandag avond
Het weekend was ook al niet heel erg druk inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het sowieso rustig de laatste dagen
Op mijn werk is de vakantie periode al begonnen. er zijn er al 3 weg van de 16quote:Op maandag 4 juli 2016 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het sowieso rustig de laatste dagen
zonder kinderen dan toch zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op mijn werk is de vakantie periode al begonnen. er zijn er al 3 weg van de 16
Ik heb nog 3 gespreksronden en een presentatie, daarna hoor ik of ze me een aanbieding gaan doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel rondes verwacht/denk je dat er zijn?
Veel succes gedurende de komende gespreksronden!quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 gespreksronden en een presentatie, daarna hoor ik of ze me een aanbieding gaan doen.
Hier gaat over ruim anderhalve week de eerste. Meeeeeeeeeeeequote:
Thanks...gelukkig is het allemaal op 1 dag...quote:Op maandag 4 juli 2016 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes gedurende de komende gespreksronden!
Dat is dan wel een gelukje inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:31 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Thanks...gelukkig is het allemaal op 1 dag...
jaquote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Voxs het volgende:
Jullie misten gewoon dat Spezza zijn laatste post als Spezza maakte?
Huh is ie wegquote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Voxs het volgende:
Jullie misten gewoon dat Spezza zijn laatste post als Spezza maakte?
Heeft ie de 50k gehaald?quote:
hij zou stoppen bij de 100K maar dat is het oko nietquote:
Nee. Spammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kennen jullie mij vlog please beoordelen ik heb heel erg me best gedaan aan deze
Zou niet de eerste keer zijn dat hij voor altijd en eeuwig afscheid neemt.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:49 schreef Voxs het volgende:
Sorry mijn toetsenbord deed maf.
ik dacht dus zijn postcount, zie onderschrift bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |