Of gewoon allemaal een vermoeiende maandag?quote:
Het is verdacht rustig hier, zelfs voor een maandag avondquote:
vind het sowieso rustig de laatste dagenquote:Op maandag 4 juli 2016 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is verdacht rustig hier, zelfs voor een maandag avond
Het weekend was ook al niet heel erg druk inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het sowieso rustig de laatste dagen
Op mijn werk is de vakantie periode al begonnen. er zijn er al 3 weg van de 16quote:Op maandag 4 juli 2016 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het sowieso rustig de laatste dagen
zonder kinderen dan toch zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op mijn werk is de vakantie periode al begonnen. er zijn er al 3 weg van de 16
Ik heb nog 3 gespreksronden en een presentatie, daarna hoor ik of ze me een aanbieding gaan doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel rondes verwacht/denk je dat er zijn?
Veel succes gedurende de komende gespreksronden!quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 gespreksronden en een presentatie, daarna hoor ik of ze me een aanbieding gaan doen.
Hier gaat over ruim anderhalve week de eerste. Meeeeeeeeeeeequote:
Thanks...gelukkig is het allemaal op 1 dag...quote:Op maandag 4 juli 2016 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes gedurende de komende gespreksronden!
Dat is dan wel een gelukje inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:31 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Thanks...gelukkig is het allemaal op 1 dag...
jaquote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Voxs het volgende:
Jullie misten gewoon dat Spezza zijn laatste post als Spezza maakte?
Huh is ie wegquote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Voxs het volgende:
Jullie misten gewoon dat Spezza zijn laatste post als Spezza maakte?
Heeft ie de 50k gehaald?quote:
hij zou stoppen bij de 100K maar dat is het oko nietquote:
Nee. Spammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kennen jullie mij vlog please beoordelen ik heb heel erg me best gedaan aan deze
Zou niet de eerste keer zijn dat hij voor altijd en eeuwig afscheid neemt.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:49 schreef Voxs het volgende:
Sorry mijn toetsenbord deed maf.
ik dacht dus zijn postcount, zie onderschrift bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |