SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Kreuzinger had een sleutelrolquote:Op zondag 3 juli 2016 23:55 schreef Remzz het volgende:
Het grootste gemis de live samenvatting van Mart.
Dit dusquote:Op zondag 3 juli 2016 23:55 schreef Remzz het volgende:
Het grootste gemis de live samenvatting van Mart.
in het hoofd van Joris is het voor eeuwig Sesemstraatquote:Op zondag 3 juli 2016 23:56 schreef noodgang het volgende:
Het lijkt alsof hij een kinderboek aan het voorlezen is
Daar komt Knegt, Knegt, Knegt, Sjinkie Knegt. Daar is ie weer met dat uitschuifbeen, z'n telescoopbeen.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Dionne is niks mis mee het is Dione waar ik meer moeite mee hebt
Komt omdat DeMart er niet meer zit. Heeft de camera meer tijd voor ander gasten.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er meer ingezoomd op de gasten dan normaal?
Danny is een held.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Die gaat straks een open deur intrappen.
Een wielrenner die wint die steekt zn handen in de luchtquote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Die gaat straks een open deur intrappen.
quote:Op maandag 4 juli 2016 00:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een wielrenner die wint die steekt zn handen in de lucht
FF pissenquote:
Porte en Contador hebben al schade opgelopen dus hij ruikt bloed voor die felbegeerde top-5 klassering.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef Remzz het volgende:
Mollema gaat weer lekker aanhaken voor een 6e plek
'Klasseringen zeggen me niks'.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Porte en Contador hebben al schade opgelopen dus hij ruikt bloed voor die felbegeerde top-5 klassering.
als de ploeg nu dit jaar ook echt voor hem wil werken dan kan hij zo top 5 rijdenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me een vroege conclusie na drie jaar top tien Tour op rij, and counting
Dat is pas een lapzwans. Ooit zien overacten in het EP?quote:
Same herequote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat ik Chansonbelg niet zo erg zou vinden als iedereen zegt.
Ik zat mis
Jazeker, die vent spoort echt niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is pas een lapzwans. Ooit zien overacten in het EP?
Waarom die er zit is al helemaal een raadsel inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij kent Purito, dat gaat Wilfred de Bruinwerker niet doen.
Alleen top 3 telt.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me een vroege conclusie na drie jaar top tien Tour op rij, and counting
twitter:CyclingmasterNL twitterde op zondag 03-07-2016 om 23:53:51De subleague-strijd is gestart. Fok!Forum gaat deze keer serieus voor de winst. Vooralsnog gaat Cyclingfever aan kop onder grote subleagues. reageer retweet
Toch blijft ie op Hazes lijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Danny heeft zijn midlifecrisis gehad, is ook op dieet.
Bongaasquote:Op maandag 4 juli 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer zin in de nieuwe rebus.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is ook geweldig. Dan meer op Michiel Romeijn.quote:
Doe ik alleen als ik dronken met een lekker wijf in bed lig.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, ik klikte op een verkeerde knop, excuus.
Willem Motorkap! Mijn adoptierenner van vorig jaar!quote:Op maandag 4 juli 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer zin in de nieuwe rebus.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nederlanders een klein beetje cultuur bij brengen?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:15 schreef Niox het volgende:
Het is mij volstrekt onduidelijk wat deze belg hier aan tafel doet.
Zelf vallen != pechquote:Op maandag 4 juli 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Bertje. Die heeft echt veel pech de laatste jaren in de Tour..
Jij vindt zelf vallen geen tegenslag, ja?quote:
Dennie moet dus net zoveel zuipen als zijn oom.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:19 schreef Martinello het volgende:
Danny heeft de humor niet uitgevonden. En zijn oom was juist zo'n vrolijke (hik) bourgoundiër.
Het is tegenslag, maar geen pech.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt zelf vallen geen tegenslag, ja?
Vroeger waren die sprints aankomsten wel een stuk veiliger. Lekker op wegen van 15 meter breed.quote:
Sprinten zonder helm was veiliger ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vroeger waren die sprints wel een stuk veiliger. Lekker op wegen van 15 meter breed.
Tot wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar die heeft zich zelf wel ontwikkelt de laatste tijd
Haar naam is mooi maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.quote:
Daar heb ik het toch niet over. Maar speciaal voor jou: *aankomstenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sprinten zonder helm was veiliger ja.
Alles aan Rivkah is mooi.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Haar naam is mooi maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.
Het is niet super, maar als je (net als ik) overdag geen Tour kan kijken is het een acceptabele manier om nog even wat Toursfeer mee te krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is dat nieuwe avondprogramma wat? Wat is jullie eerste indruk?
Ben een weekend weg geweest, nog geen fuck van de Tour geziendus wilde ff polsen of het de moeite waard was om terug te kijken...
Hij heeft niets te melden. Misschien dat er hem ook nauwelijks iets gevraagd wordt. Want hij zit daar een beetje voor piet snot nu.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Danny Nelissen vind ik nou wel toegevoegde waarde hebben in dit soort programma's.
Ik heb de tweede niet gezien, maar als die nog matiger was dan de eerste gaat het vanavond waarschijnlijk wel de laatste keer worden. Kut dat we nog een week op Vive le Vélo moeten wachten.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Maar over het algemeen vond ik de eerste best meevallen en er gebeurd tenminste weer eens wat op de late avond dus dat is wel weer vertrouwd.
Slechts 1 vrouw aan tafel.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Sked het volgende:
Ik geef het tegen beter weten in nog een kans.
Schunnigerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dione die "twee meloenen" gaat halen op de markt![]()
Scorito gaat wel lekker. Sta bijna top 1000 en ik heb bepaald niet ingezet op de sprint.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik strijd alleen voor Cyclingmaster.
Scorito vind ik niet leuk meer.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scorito gaat wel lekker. Sta bijna top 1000 en ik heb bepaald niet ingezet op de sprint.
Hoezo niet?quote:
quote:
quote:
quote:
Said soquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:59 schreef TheArt het volgende:
Gerts in de Avondetappe. Dat worden een hele hoop berichten hier over zijn lippen.
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alleen zijn lippen, alles is mis met die vent.
Goedkoop scoren dit. Ze zien er zelf stiekem ook zo uit.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goedkoop scoren dit. Ze zien er zelf stiekem ook zo uit.
Die was vrij goed in beeld op dat moment inderdaad, alleen 10 plaatsen te verquote:
Top 7quote:Op maandag 4 juli 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zei Koffieplanter niet dat Dylan geen top-10 zou rijden?
Echt he.quote:
Dit is beter te trainen dan pingelsquote:
Dan Martin vindt dit niet zo'n leuke post.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:33 schreef Sked het volgende:
Nee, de klacht is dat al die klassementsrenners zich niet rustig houden.
Ben ik het mee eens, Die romantiek bij Mart deed mij vrij weinig. Ik kijk liever naar dit soort analyses.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:33 schreef MCH het volgende:
Ik vind de analyses van Danny wel kundig hoor. Werd toch wel gemist in de voorgaande jaren. Beetje minder romantiek maar betere analyses.
Als je met plezier naar dit soort analyses kijkt heb je geen verstand van wielrennen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, Die romantiek bij Mart deed mij vrij weinig. Ik kijk liever naar dit soort analyses.
Heel Nederland is in juli toch wielerkenner, Wat zeur je nou.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je met plezier naar dit soort analyses kijkt heb je geen verstand van wielrennen.
Ik vind het best een vermakelijke toevoeging hoor. Niet groots, maar wel aardig.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je met plezier naar dit soort analyses kijkt heb je geen verstand van wielrennen.
Ik heb niet de illusie dat ik kenner ben van welke sport dan ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dione die "twee meloenen" gaat halen op de markt![]()
Dan pinkt Sked ook een traantje weg omdat hij het gevoel kent als echte kenner.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Harmeling heeft het hier wel 's vaker over gehad. Toen werd hij emotioneel.
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:33 schreef Sked het volgende:
Nee, de klacht is dat al die klassementsrenners zich niet rustig houden.
twitter:DanMartin86 twitterde op maandag 04-07-2016 om 20:17:02Any sprinters teams complaining about GC guys being in the front, watch the video and see all the leadout men leaving big gaps in last km reageer retweet
Sow, die zet Sked even op zijn nummerquote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:DanMartin86 twitterde op maandag 04-07-2016 om 20:17:02Any sprinters teams complaining about GC guys being in the front, watch the video and see all the leadout men leaving big gaps in last km reageer retweet
Uh, nee. Ik memoreer enkel wat een aantal sprinters hebben gezegd. Verder laat ik mij buiten de discussie.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow, die zet Sked even op zijn nummer
Goed nummer van Husker Du hequote:
heeft nieuwe scharrel denk ik, maar jammer dat de baard er weer af is want stond hem goedquote:Op maandag 4 juli 2016 22:30 schreef showtimer het volgende:
Danny is tegenwoordig te ijdel voor een bril?
Dagen in Nederland waren net zo berekenend.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Giro was elke dag genot, Tour is altijd zo berekend
Bijna elke etappe die in een massasprint eindigt is berekenend.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagen in Nederland waren net zo berekenend.
Maar toen hadden we Tjallingiigodquote:Op maandag 4 juli 2016 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagen in Nederland waren net zo berekenend.
Dat is ook inherent aan het belang van de tour in vergelijking met de giro. En in italie vind je altijd wel 2 gekke italianen die een dagje voorop willen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een renner van Etixx die aan het klagen is, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:DanMartin86 twitterde op maandag 04-07-2016 om 20:17:02Any sprinters teams complaining about GC guys being in the front, watch the video and see all the leadout men leaving big gaps in last km reageer retweet
Giro > Tour.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan Martin vind ik wel een baas, jammer dat ie voor zo'n kutteam rijdt.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een renner van Etixx die aan het klagen is, dat verwacht je toch ook niet zeg.
De naieve gedachte.quote:
https://twitter.com/rachelnelissen is volgens mij al jaren zijn vrouw.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
heeft nieuwe scharrel denk ik, maar jammer dat de baard er weer af is want stond hem goed
Brilquote:Op maandag 4 juli 2016 22:30 schreef showtimer het volgende:
Danny is tegenwoordig te ijdel voor een bril?
Dat is nog een slechter duo dan Rutte en Dijsselbloem.quote:
Karretje van Sonny moest in de poep.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef wimderon het volgende:
Zeg er even bij dat BMC met 5 man in een kopgroep van 11 (?) man zat bij z'n overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |