Porte en Contador hebben al schade opgelopen dus hij ruikt bloed voor die felbegeerde top-5 klassering.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef Remzz het volgende:
Mollema gaat weer lekker aanhaken voor een 6e plek
'Klasseringen zeggen me niks'.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Porte en Contador hebben al schade opgelopen dus hij ruikt bloed voor die felbegeerde top-5 klassering.
als de ploeg nu dit jaar ook echt voor hem wil werken dan kan hij zo top 5 rijdenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me een vroege conclusie na drie jaar top tien Tour op rij, and counting
Dat is pas een lapzwans. Ooit zien overacten in het EP?quote:
Same herequote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat ik Chansonbelg niet zo erg zou vinden als iedereen zegt.
Ik zat mis
Jazeker, die vent spoort echt niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is pas een lapzwans. Ooit zien overacten in het EP?
Waarom die er zit is al helemaal een raadsel inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij kent Purito, dat gaat Wilfred de Bruinwerker niet doen.
Alleen top 3 telt.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me een vroege conclusie na drie jaar top tien Tour op rij, and counting
twitter:CyclingmasterNL twitterde op zondag 03-07-2016 om 23:53:51De subleague-strijd is gestart. Fok!Forum gaat deze keer serieus voor de winst. Vooralsnog gaat Cyclingfever aan kop onder grote subleagues. reageer retweet
Toch blijft ie op Hazes lijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Danny heeft zijn midlifecrisis gehad, is ook op dieet.
Bongaasquote:Op maandag 4 juli 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer zin in de nieuwe rebus.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is ook geweldig. Dan meer op Michiel Romeijn.quote:
Doe ik alleen als ik dronken met een lekker wijf in bed lig.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, ik klikte op een verkeerde knop, excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |