Een vroegere vriend van me heeft dat werk jaren gedaan, is ie jaren later op een feestje en valt daar met zijn zatte kop van 2 hoog van het balkon, dwarslaesie, heeft de laatste jaren (jaar of 10) in een rolstoel gezeten, hij was een jaar jonger dan ik en is inmiddels overleden.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je wel stalen zenuwen.
Of carbon, misschien. iets minder gevaarlijk bij stroom
Dat lijkt me enorm kut. Weten wat je moet doen als je zo hoog zit, en dan door een misrekening door alchohol zo'n blessure oplopen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een vroegere vriend van me heeft dat werk jaren gedaan, is ie jaren later op een feestje en valt daar met zijn zatte kop van 2 hoog van het balkon, dwarslaesie, heeft de laatste jaren (jaar of 10) in een rolstoel gezeten, hij was een jaar jonger dan ik en is inmiddels overleden.
Hij was een leuke gast, heb er maar weinig gekend die zo gek waren als hij.
Hij was aan het stunten, typisch voor hem, hij was gek als een deur, maar een goede vriend, hij kwam altijd voor je op en was berensterk.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat lijkt me enorm kut. Weten wat je moet doen als je zo hoog zit, en dan door een misrekening door alchohol zo'n blessure oplopen.
Dat zijn wel goeie lui inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was aan het stunten, typisch voor hem, hij was gek als een deur, maar een goede vriend, hij kwam altijd voor je op en was berensterk.
Ik voeg de daad bij het woord en trek even een bongetje of 3 achterover.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:22 schreef knokkels het volgende:
mehh... ik moet nog even doorgaan met schoonmaak hier, maar ik mis de motivatie enigzins. Buiten het feit dat het gloeiend heet is hier
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voeg de daad bij het woord en trek even een bongetje of 3 achterover.![]()
Je wil niet weten hoe vaak ik vroeger op mijn 'adres' mensen zag verslikken en dat halve ding leegdrinken.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
niet je bongwater met je drinken verwisselen he. Dat kan enigszins lastig worden.
Klinkt zo lekker, bongwater drinken.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik vroeger op mijn 'adres' mensen zag verslikken en dat halve ding leegdrinken.
Altijd mooi om te zien, mij valt ie in het ergste geval hooguit om en dat stinkt.
Ooit een topic op Fok!quote:
Vervelend zeg.quote:Op maandag 4 juli 2016 06:33 schreef just me het volgende:
Bericht gekregen dat Muis gisteren in het zkh is opgenomen, het leek de goede kant op te gaan.... Als er nieuws is krijgen jullie het weer te horen.
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een topic op Fok!
Vroeg een gastje wat tips, dus ik zei hem dat ie bongwater moest kopen, plaatje op google gezocht, bleek te bestaan, plaatje toegevoegd, en hij ging op pad............op zoek naar bongwater.
Wat een eikel zeg.quote:Op 22 oktober, om 07.30 uur, opent een medewerker de cel van de man. 'Betrokkene stond in een donkere cel al bij de deur en gaf aan dat hij weg moest van de afdeling. In eerste instantie werd daar niet op gereageerd, totdat de betrokkene zijn arm toonde, die flink openlag.'
De medewerker bindt een handdoek om de wond. Een andere medewerker belt een ambulance. Als tegen de man wordt gezegd dat er hulp onderweg is, doet hij iets onverwachts. Hij pakt de afgesneden eikel van zijn geslachtsdeel uit zijn jaszak.
Ook verwijderde hij zijn testikels, die hij opat.
Je kunt het ook overdrijven om een insanity plea voor elkaar te krijgen hequote:
Je zal de P.I. medewerker zijn die de deur open doet.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven om een insanity plea voor elkaar te krijgen he
ik hoop dat die handschoentjes droegquote:Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal de P.I. medewerker zijn die de deur open doet.
Of de stroom is er tijdelijk afquote:Op maandag 4 juli 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je wel stalen zenuwen.
Of carbon, misschien. iets minder gevaarlijk bij stroom
Ze kunnen die tijdelijk omleiden mbv een soort klemmen.quote:
Dan is de stroom er tijdelijk afquote:Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kunnen die tijdelijk omleiden mbv een soort klemmen.
Jaja, maar alleen op dat stukkie, ze zetten geen hele wijken zonder stroom.quote:
Ja dat lijkt me wel..quote:
En dan per ongeluk tegen een hot wire aan slingeren.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel..
Maar dan nog. Op zo'n hoogte in een tuigje hangen![]()
Okee, hij is gezekerd. Mocht ie vallen zwaait ie wel flink rond![]()
Gnah
Daar word je niet blij van, neequote:Op maandag 4 juli 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan per ongeluk tegen een hot wire aan slingeren.
goh had toch wel verwacht....quote:Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
Bericht van Muis:
Ik denk trouwens dat ik woensdag geen top of flop kan draaien
Ik hoop het wel, maar fun < gezondheidquote:
dan gaat de gezondheid voorquote:Op maandag 4 juli 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar fun < gezondheid
Viel te verwachten. Als niemand anders een idee heeft, wil ik woensdag wel een uurtje nieuwe muziek draaien.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
Bericht van Muis:
Ik denk trouwens dat ik woensdag geen top of flop kan draaien
Prima, ga ik me bezig houden met wat aflopende whisky veilingen dan...quote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel te verwachten. Als niemand anders een idee heeft, wil ik woensdag wel een uurtje nieuwe muziek draaien.
idd, hier ook stilte.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ligt Gup er weer uit? De verbinding met radio49.nl is traag en er staat niks bij de track die wordt afgespeeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik plan alleen voor donderdag.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Goedenavond. Heeft iemand al een planning voor vanavond of is de weg vrij?
Ik zag nog niks op het rooster staan, maar nu is het helemaal niet meer bereikbaar!quote:Op maandag 4 juli 2016 19:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Goedenavond. Heeft iemand al een planning voor vanavond of is de weg vrij?
driessen is een coup aan het plegen.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
Nu ligt de site helemaal plat?
[..]
Ik zag nog niks op het rooster staan, maar nu is het helemaal niet meer bereikbaar!
spezz dm rob daarvoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ook weer zin om weer eens te draaien
Avond
Wie zijn Qij?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
spezz dm rob daarvoor.
Ik wil dolgraag weer naar je luisteren maar rob gaat over de licenties. Om zo een opmerking 5 keer per 24 uur te maken is beetje overdreven.
Qij kunnen er niks mee
Wat maakt het uit als Spezz even zegt dat ie graag weer wil draaien, maak je niet druk.quote:
Aangezien wij geen invloed hebben op zijn stream login. Dat heeft Rob alleen. En aangezien Rob niet hier is, is het constant herhalen van hetzelfde een beetje onnodigquote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als Spezz even zegt dat ie graag weer wil draaien, maak je niet druk.
sbII heb ik ws eerder gepost idd.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aangezien wij geen invloed hebben op zijn stream login. Dat heeft Rob alleen. En aangezien Rob niet hier is, is het constant herhalen van hetzelfde een beetje onnodig
Rob heeft al enige tijd een PM in zijn mailbox.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
spezz dm rob daarvoor.
Ik wil dolgraag weer naar je luisteren maar rob gaat over de licenties. Om zo een opmerking 5 keer per 24 uur te maken is beetje overdreven.
Qij kunnen er niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |