quote:Op zondag 3 juli 2016 23:12 schreef just me het volgende:
* just me heeft Rob een berichtje gestuurd, afwachten dus
misschien wil jij Rob daarover een berichtje sturen ?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik zat ff wat terug te lezen en 100mbit server met mijn sets en van anderen erop zetten is geen probleem..
Wat bedoel je met dat laatstequote:Op zondag 3 juli 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik zat ff wat terug te lezen en 100mbit server met mijn sets en van anderen erop zetten is geen probleem..
Waar haal je dat ff vandaan danquote:Op zondag 3 juli 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitzendingen terugluisteren (mits de DJ zijn show opneemt)
Gewoon de opname knop indrukken in je tool voordat je gaat uitzenden...quote:Op zondag 3 juli 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe neem je die shit op dan? Das wel baas hoor he
Ja , oh ik dacht dat er bedoeld werd, dat het in R49 server opgeslagen werd als je uitzend.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon de opname knop indrukken in je tool voordat je gaat uitzenden...
Zeg gelijk even dat ie mij weer toegang geeft tot Gup enzoquote:Op zondag 3 juli 2016 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal Rob wel even een berichtje sturen...
Nee, aparte server waar je handmatig afgeronde shows kan uploaden.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja , oh ik dacht dat er bedoeld werd, dat het in R49 server opgeslagen werd als je uitzend.
tssskquote:Op zondag 3 juli 2016 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg gelijk even dat ie mij weer toegang geeft tot Gup enzo
Ik weet van niets.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, aparte server waar je handmatig afgeronde shows kan uploaden.
Of dat mag van de BUMA weet ik overigens niet...
Nee, maar het is stil aan de overkantquote:Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
tsssk![]()
mankeer je iets aan je type-vingers ?
wachten duurt lang, lang, langquote:
Ik wel en ja, dat mag. Zolang de tags maar goed zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, aparte server waar je handmatig afgeronde shows kan uploaden.
Of dat mag van de BUMA weet ik overigens niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |