Toch nog eens iets in de Kuipquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
Nederland fluit de finale !! Dat is bijna zeker
Welke NL club won als eerste Europacup?quote:
Feyenoord?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke NL club won als eerste Europacup?
kan je nagaan....quote:Op maandag 4 juli 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen database, maar deze klopt volgens mij wel
IK was ook ff met mn eigen bezig,,, Mn moeder is er niet meerquote:Op maandag 4 juli 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was ff weekje heerlijk klooien op mijn landgoed, geen internet, wel toffe kroeg met groot TV scherm.
Had je er nog veel contact mee?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
IK was ook ff met mn eigen bezig,,, Mn moeder is er niet meer
Ik ben daar waar koud in geworden, heb ook erg grote familiequote:Op maandag 4 juli 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet maar toch grijpt het je wel aan.. ook de hele gebeurtenis en zo met familie
Ha onder de rivieren heb je dat ... Grote families.. Alhoewel die van Fann er ook aardig wat van kon..quote:Op maandag 4 juli 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben daar waar koud in geworden, heb ook erg grote familie
Ik heb weleens nicht versiert op de ijsbaan en we wisten beide niet dat we familie waren.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha onder de rivieren heb je dat ... Grote families.. Alhoewel die van Fann er ook aardig wat van kon..
Maar mijn familie is niet koud...quote:Op maandag 4 juli 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha onder de rivieren heb je dat ... Grote families.. Alhoewel die van Fann er ook aardig wat van kon..
is jammer...quote:
Ik woon hier nu 15 jaar en zowel men broer als mn zus zijn hier nog nooit geweestquote:Op maandag 4 juli 2016 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is jammer...
maar kán
mijn zus was hier vandaag
ik hou erg veel van mijn zus
en dat zeg ik dan ook...
is een zus met een pittig kort rood kapsel![]()
eigenlijk de liefste
quote:Op maandag 4 juli 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 15 jaar en zowel men broer als mn zus zijn hier nog nooit geweest
quote:Op maandag 4 juli 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu zit ik met 3 schoonzussen. en schoonmoeder.
Schoonmoeder heeft enige zoon overleefd en is zo eigenwijs dat zelfs Mark Rutte nog bakzeil gaat halen.quote:
Ja gelijk heb jequote:Op maandag 4 juli 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben helemaal van het padje af, schoonmoeder gaat maar door en mijne die weet dat ze niet zo lang meer heeft op haar 80e probeert nu van alles goed te maken.
Ben zelf ook opa en dat gaat voor.
Een beetje onder de plak dus.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijft lastig een schoonmoeder van dik 90 en moeder van in de 80 tegengas te geven.
Bij schoonmoeder heb ik de jongste dochter gekaapt en wanneer je die samen bij mijn moeder zet dan is het wachten op problemen.quote:
Op het geneuzel van mijn ex-schoonmoeder knikte ik altijd ja, ging gewoon mijn eigen gang verder, heeft nog jaren geduurd voor ze dat door had en dat ze eigenlijk jarenlang in de lege ruimte had staan het lullen.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij schoonmoeder heb ik de jongste dochter gekaapt en wanneer je die samen bij mijn moeder zet dan is het wachten op problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |