Toch nog eens iets in de Kuipquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
Nederland fluit de finale !! Dat is bijna zeker
Welke NL club won als eerste Europacup?quote:
Feyenoord?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke NL club won als eerste Europacup?
kan je nagaan....quote:Op maandag 4 juli 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen database, maar deze klopt volgens mij wel
IK was ook ff met mn eigen bezig,,, Mn moeder is er niet meerquote:Op maandag 4 juli 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was ff weekje heerlijk klooien op mijn landgoed, geen internet, wel toffe kroeg met groot TV scherm.
Had je er nog veel contact mee?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
IK was ook ff met mn eigen bezig,,, Mn moeder is er niet meer
Ik ben daar waar koud in geworden, heb ook erg grote familiequote:Op maandag 4 juli 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet maar toch grijpt het je wel aan.. ook de hele gebeurtenis en zo met familie
Ha onder de rivieren heb je dat ... Grote families.. Alhoewel die van Fann er ook aardig wat van kon..quote:Op maandag 4 juli 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben daar waar koud in geworden, heb ook erg grote familie
Ik heb weleens nicht versiert op de ijsbaan en we wisten beide niet dat we familie waren.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha onder de rivieren heb je dat ... Grote families.. Alhoewel die van Fann er ook aardig wat van kon..
Maar mijn familie is niet koud...quote:Op maandag 4 juli 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha onder de rivieren heb je dat ... Grote families.. Alhoewel die van Fann er ook aardig wat van kon..
is jammer...quote:
Ik woon hier nu 15 jaar en zowel men broer als mn zus zijn hier nog nooit geweestquote:Op maandag 4 juli 2016 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is jammer...
maar kán
mijn zus was hier vandaag
ik hou erg veel van mijn zus
en dat zeg ik dan ook...
is een zus met een pittig kort rood kapsel![]()
eigenlijk de liefste
quote:Op maandag 4 juli 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 15 jaar en zowel men broer als mn zus zijn hier nog nooit geweest
quote:Op maandag 4 juli 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu zit ik met 3 schoonzussen. en schoonmoeder.
Schoonmoeder heeft enige zoon overleefd en is zo eigenwijs dat zelfs Mark Rutte nog bakzeil gaat halen.quote:
Ja gelijk heb jequote:Op maandag 4 juli 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben helemaal van het padje af, schoonmoeder gaat maar door en mijne die weet dat ze niet zo lang meer heeft op haar 80e probeert nu van alles goed te maken.
Ben zelf ook opa en dat gaat voor.
Een beetje onder de plak dus.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijft lastig een schoonmoeder van dik 90 en moeder van in de 80 tegengas te geven.
Bij schoonmoeder heb ik de jongste dochter gekaapt en wanneer je die samen bij mijn moeder zet dan is het wachten op problemen.quote:
Op het geneuzel van mijn ex-schoonmoeder knikte ik altijd ja, ging gewoon mijn eigen gang verder, heeft nog jaren geduurd voor ze dat door had en dat ze eigenlijk jarenlang in de lege ruimte had staan het lullen.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij schoonmoeder heb ik de jongste dochter gekaapt en wanneer je die samen bij mijn moeder zet dan is het wachten op problemen.
Mijn schoonmoeder is wel bijzonderquote:Op maandag 4 juli 2016 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op het geneuzel van mijn schoonmoeder knikte ik altijd ja, ging gewoon mijn eigen gang verder, heeft nog jaren geduurd voor ze dat door had en dat ze eigenlijk jarenlang in de lege ruimte had staan het lullen.
Ik heb alleen nog maar een ex-Spaanse schoonmoeder, die me zelfs belde afgelopen week.. Dat vond ik dan wel weer heel lief van drquote:Op maandag 4 juli 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is wel bijzonder
Heb ooit op bruiloft zuipwedstrijd gehouden met schoonmoeder in jongere jaren en ik kon de trap naar 2 hoog nog maar net op.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een ex-Spaanse schoonmoeder, die me zelfs belde afgelopen week.. Dat vond ik dan wel weer heel lief van dr
Jaja soms heb je dat soort mensenquote:Op maandag 4 juli 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van schoonvader die toen nog leefde moesten we samen achter in de auto.
Mijn vrouw mocht er naast.
Ja ja Piet.. een beetje weerwoord.. Niet alles is zoals jij zegt dat het is of misschien wel.. Maar ik ben er niet bij dus kan niet oordelenquote:Op maandag 4 juli 2016 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schoonmoeder krijgt ook regelmatig grote bek van mij.
Ze bestuurt 4 dochters en ik geef tegengas.quote:Op maandag 4 juli 2016 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja Piet.. een beetje weerwoord.. Niet alles is zoals jij zegt dat het is of misschien wel.. Maar ik ben er niet bij dus kan niet oordelen
en daar ook een mug bijquote:
als ik hem kon vinden was deze dat nu ookquote:
jah!quote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef drakin het volgende:
10 min. voor de wekker weer in slaap vallen
Is het soms maandag?
Ik hoop niet dat je je nu verslapen hebtquote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef drakin het volgende:
10 min. voor de wekker weer in slaap vallen
Is het soms maandag?
Dan kan het alleen nog maar beter wordenquote:
Kan je daarna weer 6 weken je lol op.quote:
Ik had 3 wekkers gezet, want laat thuis (stomme ns) en vroeg een klant, dus wel belangrijk om er op tijd uit te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je nu verslapen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Rest van de dag weer vrij.quote:
Ik heb horretje in het raam heur, zit wel een gordijn voor dan dat dan weer welquote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont toch in een hermetisch afgesloten ruimte?
Ik overdreef een beetjequote:Op maandag 4 juli 2016 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb horretje in het raam heur, zit wel een gordijn voor dan dat dan weer wel
Mijn duif is weg.. Gewoon gedurende een aantal avonden van zn plek wegjagenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
die pokkeduif laat zich wel moeilijk wegjagen![]()
had ik allemaal van die vlaggetj gekocht bij Xenos, met Hoera en geslaagd en dat soort gein
had ie die stokje gebroken en voor zijn nest gebruikt![]()
Dus ik al die takkies en stokkies weer uit mijn plantenbak gehaald en toen had ie van nijd
álle plantjes, maar dan ook écht álle plantjes en de rest van de vlaggetjes uit die bak
gemietert en zat ie gewoon weer met die dikke kont in die bak![]()
Maar nu heb ik er allemaal nepperts in, helemaal vol, + houten lepels enzo....
Ik ga winnen
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
had ik allemaal van die vlaggetj gekocht bij Xenos, met Hoera en geslaagd en dat soort gein
Dus ik al die takkies en stokkies weer uit mijn plantenbak gehaald en toen had ie van nijd
álle plantjes, maar dan ook écht álle plantjes en de rest van de vlaggetjes uit die bak
Ik ga winnen
Ik had hem gewoon in de pan geflikkerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
lacher maar om...![]()
is écht waar![]()
hand op mijn hart spuugt op grond
smaakt vast nietquote:Op maandag 4 juli 2016 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon in de pan geflikkerd.
Duif schijnt best lekker te zijn, wil het wel eens proberen. Alleen wel veel werk voor een klein beetje vlees.quote:
Ooit eens een soepje van gehad.. Ik vond het niet bijzonderquote:Op maandag 4 juli 2016 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Duif schijnt best lekker te zijn, wil het wel eens proberen. Alleen wel veel werk voor een klein beetje vlees.
OK omdat je er om vraagt... Duif is wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geniaalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
Ik ga winnen
Die van mij blijft weg, want anders flikker ik hem een keer slapend het water in... Als die eenmaal slapen zijn ze nauwelijks wakker te krijgen..quote:
dat zegt die duif ookquote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
Ik ga winnen
Wij aten vroeger duivensoep bij opa. Die verwerkte ze als ze dood waren. Lekker zoet.quote:
ow... zou best kunnen hoor... ik heb weleens gehoord dat kikkers naar kip smaakte, dusquote:Op maandag 4 juli 2016 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij aten vroeger duivensoep bij opa. Die verwerkte ze als ze dood waren. Lekker zoet.
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... zou best kunnen hoor... ik heb weleens gehoord dat kikkers naar kip smaakte, dus
alles kan....
In China eten ze Duitse herders.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... zou best kunnen hoor... ik heb weleens gehoord dat kikkers naar kip smaakte, dus
alles kan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |