Max schaatste echt over de baan op het einde, denk niet dat hij veel band over had xDquote:Op zondag 3 juli 2016 16:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup. Was ook te merken dat hij zijn banden aan het sparen was terwijl Kimi op hem inliep, voor de verdediging.
Schade was er niet. Dat zei Vettel al. Dus wat was het dan? Pirelli is blijkbaar stil of heb jij wat gehoord?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want zoiets is indd totaal niet mogelijk na schade door kerbs of troep/carbon op de baan [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef franklop het volgende:
http://www.formula1.com/en/vote.html
Pascalletje gestemd
ja dat is wel zo inderdaad. Toch vond ik het wel gaaf.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met Rosberg. Of hij laat zich piepelen door Hamilton, of hij probeert stoer te doen, maar dan op zo'n suffe manier dat ie alsnog aan het kortste eind trekt. Als hij nou én stoer zou doen én er iets mee op zou schieten...
Ik zou mezelf echt voor mijn hoofd stompen als ik deze race niet had gezienquote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef skysherrif het volgende:
Shitttt heb niet kunnen kijken, maar 2e!!!!!
Wel door oa vettel en rosberg die eruit gingen...
Hoe reed ie? Nog mooie inhaalsacties? Is het het waard om het terug te kijken? Weet iemand of je het ergens helemaal terug kan kijken?
Mja, zou een meevaller zijn maar geen STRAATFEEST!quote:
fuck it, ik heb op Rosberg gestemd. Iedereen MAD!!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef skysherrif het volgende:
Shitttt heb niet kunnen kijken, maar 2e!!!!!
Wel door oa vettel en rosberg die eruit gingen...
Hoe reed ie? goedNog mooie inhaalsacties? jahoorIs het het waard om het terug te kijken?redelijk, download de C4 samenvatting Weet iemand of je het ergens helemaal terug kan kijken?absoluut mogelijk
Bij Ziggo grapte ze al dat Button de hele race op kwali mode reedquote:5 Daniel Ricciardo Red Bull +30.981
6 Jenson Button McLaren +37.706
quote:Op zondag 3 juli 2016 17:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
fuck it, ik heb op Rosberg gestemd. Iedereen MAD!!
Wat een willekeur, het lijkt wel op het modereren in deze topics reeks.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton duwt Rosberg compleet de baan af. Rosberg stuurt niet in. Mag gewoon van de stewards.
100% eens met dit, het wordt een beetje meelijwekkend eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 juli 2016 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met Rosberg. Of hij laat zich piepelen door Hamilton, of hij probeert stoer te doen, maar dan op zo'n suffe manier dat ie alsnog aan het kortste eind trekt. Als hij nou én stoer zou doen én er iets mee op zou schieten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |