gvdquote:
Kun jij erin met die dikke reet van je?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
Merk juist weinig verschil tussen mannen en vrouwen joggingsbroeken. Alleen bij de vrouwen heb je meer keus qua strakheid en zijn sommige broeken meer yogapants.
Dat vind ik kapot geil, vrouwen in strakke joggingsbroek.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
Merk juist weinig verschil tussen mannen en vrouwen joggingsbroeken. Alleen bij de vrouwen heb je meer keus qua strakheid en zijn sommige broeken meer yogapants.
ja straker en warmerquote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
Dit soort mannenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik kapot geil, vrouwen in strakke joggingsbroek.
Nee, tuurlijk niet.quote:
quote:
blof niet iigquote:
Neehquote:Op zondag 3 juli 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt daar niet naar natuurlijk
hahahquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik ook niks, sterrenstof
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik ook niks, sterrenstof
zelden zo gelachenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met een string in je spleet, zie je veel en toch geen reet!
Amen.
ik jou wel no matter wat je draagtquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef deadprez het volgende:
vind joggingsbroeken niet bepaald aantrekkelijk eigenlijk
Nee.. maar die strakke pants helemaalquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef deadprez het volgende:
vind joggingsbroeken niet bepaald aantrekkelijk eigenlijk
oh bbyquote:Op zondag 3 juli 2016 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou wel no matter wat je draagt
Boyzone vind ik dan weer niks.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou wel no matter wat je draagt
Neh.quote:
van die yogadingen?quote:
Eens. Ben dan ook pas 30.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
40 jarigen die geilen op twintigers in strakke broeken vjnd ik wel beetjeofzo
Altijd nog beter dan 80 jarigenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wacht maar tot je het zelf bent. Ik veroordeel hem er in ieder geval niet voor.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben nooit zoquote:Op zondag 3 juli 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het zelf bent. Ik veroordeel hem er in ieder geval niet voor.
Gewoon haagse tokkie dingen hequote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het wel bijzonder dat ze allemaal jarig zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die grap vind je na 40 keer nog leuk ja?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het wel bijzonder dat ze allemaal jarig zijn
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boyzone vind ik dan weer niks.
Weet ik veel hoe dat allemaal heetquote:
leer het dan eens goed te schrijvenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die grap vind je na 40 keer nog leuk ja?
kan ook een flatass of dikkertje zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee om naar moois te kijken.
Nee, dat is niet mooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ook een flatass of dikkertje zijn
heb al hun cd'squote:Op zondag 3 juli 2016 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chapeau, je bent de enige die hem snapte.
dat hoeft helemaal nietquote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga 40 enzo echt voluit schrijven
Veertig. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga 40 enzo echt voluit schrijven
Ben heel populair dus jaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn veel verjaardagen die je dan af moet.
nee maar jij draagt dan weer wielrenbroekjesquote:
Ik zag een tijdje terug zo'n shockdoc over volwassen mannen die naar 'zo'n huis gaan in Engeland ofzo, daar worden ze dan in als baby behandeld. Met walging gekekenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Mapima draagt hotpants die op een luier lijken
nu nog streepjequote:
Het huidig Belgisch elftal is 1 grote afstamming van Dutroux, wist je dat?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vindt negenendertig- tot honderdnegenennegentigjarigen die geilen op twintigers in yogapants wel beetje
Lekker latenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug zo'n shockdoc over volwassen mannen die naar 'zo'n huis gaan in Engeland ofzo, daar worden ze dan in als baby behandeld. Met walging gekeken
je hebt wel beetje zitten trekken hè zeg maar eerlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug zo'n shockdoc over volwassen mannen die naar 'zo'n huis gaan in Engeland ofzo, daar worden ze dan in als baby behandeld. Met walging gekeken
Jeetje, wat ben jij strengquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die knal je toch overhoop. Stelletje mongolen.
Zo behandel ik jou hier op FOK! ook hoor, weet niet. :Squote:Op zondag 3 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stiekem wil je zelf ookquote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die knal je toch overhoop. Stelletje mongolen.
Nee dat dan weer net niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt wel beetje zitten trekken hè zeg maar eerlijk
ik knal mensen ook altijd figuurlijk overhoopquote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet letterlijk natuurlijk. Tsjonge.
Merk er weinig van.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo behandel ik jou hier op FOK! ook hoor, weet niet. :S
Jou blikken zijn alleen al dodelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik knal mensen ook altijd figuurlijk overhoop
nou wat zal er nu komenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou blikken zijn alleen al dodelijk.
nu heb je het verpestquote:
die zitten lekker strakquote:Op zondag 3 juli 2016 11:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar jij draagt dan weer wielrenbroekjes
jij jaquote:
Zo oud wil ik niet worden.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je maar oud genoeg wordt in het leven maak je het vanzelf mee.
Owja ik was helemaal blij gister toen iemand hier zei dat jij ook wielrennen keek. Voelde ik mij niet alleen hier.quote:
Goed geregeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben zo populair dat ze op hun verjaardag bij mij langskomen
quote:
dat was ik..quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik was helemaal blij gister toen iemand hier zei dat jij ook wielrennen keek. Voelde ik mij niet alleen hier.
de godganse dag taalfouten maken en doen alsof het expres is is anders ook niet al te kansrijkquote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee gwn sneu als je op forum beetje kansloos hele tijd loopt te verbeteren
bedankt voor de steunquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beledigen van mijn grote vriend DP.
Ik wil 50-60 denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij 138 vind ik het ook wel mooi geweest. 2x Kamasutra. Hoppa
Weet ik. Maar het voluit typen van je username ging mij teveel tijd kosten.quote:
nu verzin je dingenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
de godganse dag taalfouten maken en doen alsof het expres is is anders ook niet al te kansrijk
Kon gisteren alleen niet kijken, wel verrassende winnaarquote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik was helemaal blij gister toen iemand hier zei dat jij ook wielrennen keek. Voelde ik mij niet alleen hier.
Ja, zouden samen de boel hier regelen vandaag. Dan accepteer ik geen crewbash. Van niemand niet.quote:
haha jaquote:
drm zegt iedereen hzawquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het voluit typen van je username ging mij teveel tijd kosten.
Dat is mij iets te jong.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil 50-60 denk ik.
Al heb ik daar geen keuze in.
Al mijn taalfouten zijn gemaakt om jullie te testenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
de godganse dag taalfouten maken en doen alsof het expres is is anders ook niet al te kansrijk
van jou geloof ik dat welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al mijn taalfouten zijn gemaakt om jullie te testen
Ik ook niet. Had de winnaar ook niet verwacht. Wist niet dat hij het nog in zich had.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon gisteren alleen niet kijken, wel verrassende winnaar
Ja kweenie.. op gegeven moment gaan al je vrienden en familie dood en kwijn je wegquote:
Geen idee over wie je het hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]nu moet ik aan die ene user denken die hier steeds een foto postte van hem in een of ander veel te strak wielrenpak en dan vroeg hoe mensen zijn gevechtshouding zouden verbreken
ja idd heel gek sat cavendish die al 27 ettapes heeft gewonnen een massasprint wintquote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon gisteren alleen niet kijken, wel verrassende winnaar
ja gvdquote:
Ja toch.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al mijn taalfouten zijn gemaakt om jullie te testen
Zondagavond normaal gesproken altijd bad avondje. Maar nu in zomer iets te warm voor bad.quote:
hjbquote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Te makkelijk dit, doe je gewoon expres nu ik er ben
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd heel gek sat cavendish die al 27 ettapes heeft gewonnen een massasprint wint
Ik douche liever. Duurt niet zolang en hoef niet in dat vieze water te blijven zitten.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zondagavond normaal gesproken altijd bad avondje. Maar nu in zomer iets te warm voor bad.
Als jij 60 bent en je familie en vrienden zijn al weg dan gaat er wel iets goed verkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja kweenie.. op gegeven moment gaan al je vrienden en familie dood en kwijn je weg
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik douche liever. Duurt niet zolang en hoef niet in dat vieze water te blijven zitten.
nee had het al gevonden, zie linkquote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Michielos schiet mij te binnen, maar zal wel niet
Ik zit hier in mijn string.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit hier in een korte broek, t-shirt en slippers.
Nja, wil niet op dat punt komen dat dat in werking gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij 60 bent en je familie en vrienden zijn al weg dan gaat er wel iets goed verkeerd.
ik had je kennis van FOK! even nodig, maar had het zelf al gevondenquote:
Oke, ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, wil niet op dat punt komen dat dat in werking gaat.
Nog over je eigen mentale en lichamelijke toestand te zwijgen.
Ik heb trui aanquote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit hier in een korte broek, t-shirt en slippers.
oeh wat voor linkse propagandaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
Sorry ben even linkse propaganda aan het lezen dp
Okéquote:
http://www.pokemonunited.(...)echten-maar-dan-echt!quote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
Ja i knowquote:Op zondag 3 juli 2016 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.pokemonunited.(...)echten-maar-dan-echt!
Heeft ook zo'n topic geopend op een pokemonforum
Plaatje zegt (hahaha) meer dan 1000 woordenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja kom dsn met argumenten joh klaphark
neeeeequote:Op zondag 3 juli 2016 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrienden, en hetzalallemaalwel. Ik ben op het punt gekomen om even andere dingen te gaan doen dus ik kondig bij deze mijn afscheid aan voor dit topic voor nu. Ik zal op een later moment vandaag zeker even terugkeren hier.
DP, het spijt mij, je zal het even alleen moeten regelen hier.
paywallquote:Op zondag 3 juli 2016 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)en-dichten~a4331681/
een plaatje kan niet praten ahahahahahhahaHbaHhabahahhahahshahhshahahhahshshshhshshshshshhshahahahahhahahahahahhahahahaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Plaatje zegt (hahaha) meer dan 1000 woorden
Ga weg stinkie.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GVD, 3 seconde weg en het loopt nu al uit de klauwen hier.![]()
quote:
Je bent helemaal niet weg als je nog hier bentquote:Op zondag 3 juli 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GVD, 3 seconde weg en het loopt nu al uit de klauwen hier.![]()
aightquote:Op zondag 3 juli 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal de alinea waarin Piketty geciteerd wordt wel even voor je quoten
quote:
quote:Er zijn manieren om die toegenomen ongelijkheid terug te draaien, aldus de OESO. Herverdeling door hogere belastingen bijvoorbeeld, vooral voor rijke burgers en grote bedrijven. Maar door de globalisering is dat lastig geworden: een land dat zijn belastingen verhoogt, ziet burgers en bedrijven vluchten naar goedkopere landen.
Daar komt Europa weer in beeld. Europa als geheel is wél groot genoeg om een politiek tegenwicht voor de macht van het grote bedrijfsleven en de financiële wereld te vormen, zegt de Franse econoom Thomas Piketty. Het is een paradox: alleen door internationale samenwerking kan de natiestaat weer enige greep op de economie krijgen. Wie zich terugtrekt achter zijn eigen grenzen, is kansloos tegenover het financiële geweld van beurzen en grote bedrijven. Soeverein, maar machteloos.
'Veel mensen hebben het idee dat zij niet profiteren van de globalisering, dat slechts een kleine elite er baat bij heeft', zei Piketty in de Volkskrant. 'Daardoor kun je een meerderheid krijgen die de globalisering terug wil draaien. Dat zou dom zijn. Ik geloof in vrijhandel en een vrije uitwisseling van kapitaal en arbeid. Daar wordt iedereen beter van. Alleen moeten we een manier vinden om de opbrengsten eerlijker te verdelen. Als we die niet vinden, zal de roep om nationalisme en protectionisme steeds sterker worden.'
piketty weetquote:
Wilde alleen even aardig zijn tegen dp Klaver, srry hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fluteconoom is dat zeg, doe normaal
ben je het niet met hem eens dan :squote:Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde alleen even aardig zijn tegen dp Klaver, srry hoor
nee ik ook niet hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals ik dit citaat interpreteer wel, verder niet in verdiept.
ja vastquote:Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde alleen even aardig zijn tegen dp Klaver, srry hoor
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekkere sneer naar mij weer dankje :s
Neequote:
jawelquote:
ja maar zou zonde zijn om wch weg te halenquote:
gaat vrij makkelijk hoorquote:
Heb niet echt favoriet.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je favoriete sommetje?
Op economie zelf?quote:
De regering heeft een meevaller van 3 miljard: hoeveel bejaarden kunnen we daarvoor wassen?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je favoriete sommetje?
jaquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
De regering heeft een meevaller van 3 miljard: hoeveel bejaarden kunnen we daarvoor wassen?
Aan de andere kant, als ik waarschijnlijk nu een dm stuur heb ik binnen een kwartier antwoordquote:Op zondag 3 juli 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar zou zonde zijn om wch weg te halen
zo blijft de herinnering tenminste in leven
455,000 3 jaar langquote:Op zondag 3 juli 2016 12:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
De regering heeft een meevaller van 3 miljard: hoeveel bejaarden kunnen we daarvoor wassen?
oh hij is er dus wel nogquote:Op zondag 3 juli 2016 12:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ik waarschijnlijk nu een dm stuur heb ik binnen een kwartier antwoord
hardopquote:
quote:
waarom ben je het daarmee eensquote:Op zondag 3 juli 2016 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar maakt economie ook des te kutter.
Is zo.. O, laten we lekker kiezers foppen en veranderingen doorvoerenquote:
Ben je nou serieusquote:Op zondag 3 juli 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is zo.. O, laten we lekker kiezers foppen en veranderingen doorvoeren
Inb4 binnen enkele maanden teruggedraaid
goquote:Op zondag 3 juli 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
economie makes the world goes around enzo
Ja.. al weet ik niet of je nu sarcastisch doet.quote:
Ja, maar ik ben dom en weet niks.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Willow zegt het san is het![]()
Chai zegt dan is het waarom
Nee, ben eerder verbaasd.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. al weet ik niet of je nu sarcastisch doet.
ik had niet door dat je serieus wasquote:
Merk het bijv. al met belastingrecht.quote:
Rip bt #neverforgetquote:Op zondag 3 juli 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Owh.quote:
Op welke manier dan? Want wat veel mensen lijken te verwarren met een toneelstukje is het feit dat partijen continu met elkaar in overleg moeten om tot beleid te komen.quote:
Dat gepolder kun je idd als een van de redenen zien waardoor vraagstukken van bijna 40 jaar geleden nog steeds niet opgelost zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op welke manier dan? Want wat veel mensen lijken te verwarren met een toneelstukje is het feit dat partijen continu met elkaar in overleg moeten om tot beleid te komen.
Maar dat maakt het geen toneelstuk.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gepolder kun je idd als een van de redenen zien waardoor vraagstukken van bijna 40 jaar geleden nog steeds niet opgelost zijn.
Heb je bijvoorbeeld boek die slaat op wetteksten van 2015. En wettenbundel van 2016 is de wet gewijzigd.. maar op actuele wetteksten is het dan weer aangepast/teruggedraaid.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op welke manier dan? Want wat veel mensen lijken te verwarren met een toneelstukje is het feit dat partijen continu met elkaar in overleg moeten om tot beleid te komen.
Samen staan we sterk.quote:
Dp plz dit is al jaren zoquote:Op zondag 3 juli 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
Suikerfeest op scholen geen discussie meer
bekken zullen schuimen
Ja wetten veranderen continu, maar dat maakt politiek toch geen toneelstuk.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld boek die slaat op wetteksten van 2015. En wettenbundel van 2016 is de wet gewijzigd.. maar op actuele wetteksten is het dan weer aangepast/teruggedraaid.
Alsof dat het FP-volk iets interesseertquote:
belastingrecht is swsquote:Op zondag 3 juli 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld boek die slaat op wetteksten van 2015. En wettenbundel van 2016 is de wet gewijzigd.. maar op actuele wetteksten is het dan weer aangepast/teruggedraaid.
schijnquote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wetten veranderen continu, maar dat maakt politiek toch geen toneelstuk.
je schijnt zelfquote:
De consensusdemocratie is verouderd en is weinig effectief in een complex speelveld. Het doen alsof dat wel zo is = toneelstukje.quote:
Jawel, rond verkiezingen verkiezingsbeloftes gedaan die worden indien mogelijk doorgevoerd voor enkele maanden na verkiezingen en dan is alles weer bij het oude. Dat is geen verandering, er is in feite niks gebeurd. Dat vind ik wel een toneelstuk. Er verandert niks, alleen leuk schouwspel.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wetten veranderen continu, maar dat maakt politiek toch geen toneelstuk.
Oké. Heb je ook een alternatief?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De consensusdemocratie is verouderd en is weinig effectief in een complex speelveld. Het doen alsof dat wel zo is = toneelstukje.
wow net op radio zeggen ze consensua terwijl ik consensusdemocratie wowquote:Op zondag 3 juli 2016 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De consensusdemocratie is verouderd en is weinig effectief in een complex speelveld. Het doen alsof dat wel zo is = toneelstukje.
Ben echt blij als ik zulke tentamens gehaald heb.quote:
ik ook alledriequote:Op zondag 3 juli 2016 12:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt blij als ik zulke tentamens gehaald heb.
Een no go zekerquote:
Je zoekt gewoon een vriendin dus?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil dictator zijn, geil echt op macht
Als je ballen waterpas hangen dan klopt er iets niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je zeurt over mijn schreefhangende ballen wel
Hoezo is alles dan weer bij het oude? Als de verkiezingsbeloften meegenomen worden in het regeerakkoord en het wordt doorgevoerd, dan is er dus wel iets veranderd.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, rond verkiezingen verkiezingsbeloftes gedaan die worden indien mogelijk doorgevoerd voor enkele maanden na verkiezingen en dan is alles weer bij het oude. Dat is geen verandering, er is in feite niks gebeurd. Dat vind ik wel een toneelstuk. Er verandert niks, alleen leuk schouwspel.
Ook echt.. motiveer je antwoord... donder op, kan je zelf ook bedenken.quote:
Kus op je boosquote:Op zondag 3 juli 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je zeurt over mijn schreefhangende ballen wel
zei ik ook alquote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je ballen waterpas hangen dan klopt er iets niet.
Nee, want wordt toch meteen weer teruggedraaid. Dan is er niks verandert.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo is alles dan weer bij het oude? Als de verkiezingsbeloften meegenomen worden in het regeerakkoord en het wordt doorgevoerd, dan is er dus wel iets veranderd.
Nee jij zei dat je ene bal voor de ander hangtquote:
Ga geen kus op je ballen geven hoor ;squote:
"wat zou jij als goede belastingadviseur je klant aanraden?"quote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook echt.. motiveer je antwoord... donder op, kan je zelf ook bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |