Stiekem wil je zelf ookquote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die knal je toch overhoop. Stelletje mongolen.
Nee dat dan weer net niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt wel beetje zitten trekken hè zeg maar eerlijk
ik knal mensen ook altijd figuurlijk overhoopquote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet letterlijk natuurlijk. Tsjonge.
Merk er weinig van.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo behandel ik jou hier op FOK! ook hoor, weet niet. :S
Jou blikken zijn alleen al dodelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik knal mensen ook altijd figuurlijk overhoop
nou wat zal er nu komenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou blikken zijn alleen al dodelijk.
nu heb je het verpestquote:
die zitten lekker strakquote:Op zondag 3 juli 2016 11:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar jij draagt dan weer wielrenbroekjes
jij jaquote:
Zo oud wil ik niet worden.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je maar oud genoeg wordt in het leven maak je het vanzelf mee.
Owja ik was helemaal blij gister toen iemand hier zei dat jij ook wielrennen keek. Voelde ik mij niet alleen hier.quote:
Goed geregeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben zo populair dat ze op hun verjaardag bij mij langskomen
quote:
dat was ik..quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik was helemaal blij gister toen iemand hier zei dat jij ook wielrennen keek. Voelde ik mij niet alleen hier.
de godganse dag taalfouten maken en doen alsof het expres is is anders ook niet al te kansrijkquote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee gwn sneu als je op forum beetje kansloos hele tijd loopt te verbeteren
bedankt voor de steunquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beledigen van mijn grote vriend DP.
Ik wil 50-60 denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij 138 vind ik het ook wel mooi geweest. 2x Kamasutra. Hoppa
Weet ik. Maar het voluit typen van je username ging mij teveel tijd kosten.quote:
nu verzin je dingenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
de godganse dag taalfouten maken en doen alsof het expres is is anders ook niet al te kansrijk
Kon gisteren alleen niet kijken, wel verrassende winnaarquote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja ik was helemaal blij gister toen iemand hier zei dat jij ook wielrennen keek. Voelde ik mij niet alleen hier.
Ja, zouden samen de boel hier regelen vandaag. Dan accepteer ik geen crewbash. Van niemand niet.quote:
haha jaquote:
drm zegt iedereen hzawquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het voluit typen van je username ging mij teveel tijd kosten.
Dat is mij iets te jong.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil 50-60 denk ik.
Al heb ik daar geen keuze in.
Al mijn taalfouten zijn gemaakt om jullie te testenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
de godganse dag taalfouten maken en doen alsof het expres is is anders ook niet al te kansrijk
van jou geloof ik dat welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al mijn taalfouten zijn gemaakt om jullie te testen
Ik ook niet. Had de winnaar ook niet verwacht. Wist niet dat hij het nog in zich had.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon gisteren alleen niet kijken, wel verrassende winnaar
Ja kweenie.. op gegeven moment gaan al je vrienden en familie dood en kwijn je wegquote:
Geen idee over wie je het hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]nu moet ik aan die ene user denken die hier steeds een foto postte van hem in een of ander veel te strak wielrenpak en dan vroeg hoe mensen zijn gevechtshouding zouden verbreken
ja idd heel gek sat cavendish die al 27 ettapes heeft gewonnen een massasprint wintquote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon gisteren alleen niet kijken, wel verrassende winnaar
ja gvdquote:
Ja toch.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al mijn taalfouten zijn gemaakt om jullie te testen
Zondagavond normaal gesproken altijd bad avondje. Maar nu in zomer iets te warm voor bad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |