dat hoeft helemaal nietquote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga 40 enzo echt voluit schrijven
Veertig. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga 40 enzo echt voluit schrijven
Ben heel populair dus jaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn veel verjaardagen die je dan af moet.
nee maar jij draagt dan weer wielrenbroekjesquote:
Ik zag een tijdje terug zo'n shockdoc over volwassen mannen die naar 'zo'n huis gaan in Engeland ofzo, daar worden ze dan in als baby behandeld. Met walging gekekenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Mapima draagt hotpants die op een luier lijken
nu nog streepjequote:
Het huidig Belgisch elftal is 1 grote afstamming van Dutroux, wist je dat?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vindt negenendertig- tot honderdnegenennegentigjarigen die geilen op twintigers in yogapants wel beetje
Lekker latenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug zo'n shockdoc over volwassen mannen die naar 'zo'n huis gaan in Engeland ofzo, daar worden ze dan in als baby behandeld. Met walging gekeken
je hebt wel beetje zitten trekken hè zeg maar eerlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug zo'n shockdoc over volwassen mannen die naar 'zo'n huis gaan in Engeland ofzo, daar worden ze dan in als baby behandeld. Met walging gekeken
Jeetje, wat ben jij strengquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die knal je toch overhoop. Stelletje mongolen.
Zo behandel ik jou hier op FOK! ook hoor, weet niet. :Squote:Op zondag 3 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |