hjbquote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Te makkelijk dit, doe je gewoon expres nu ik er ben
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd heel gek sat cavendish die al 27 ettapes heeft gewonnen een massasprint wint
Ik douche liever. Duurt niet zolang en hoef niet in dat vieze water te blijven zitten.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zondagavond normaal gesproken altijd bad avondje. Maar nu in zomer iets te warm voor bad.
Als jij 60 bent en je familie en vrienden zijn al weg dan gaat er wel iets goed verkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja kweenie.. op gegeven moment gaan al je vrienden en familie dood en kwijn je weg
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik douche liever. Duurt niet zolang en hoef niet in dat vieze water te blijven zitten.
nee had het al gevonden, zie linkquote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Michielos schiet mij te binnen, maar zal wel niet
Ik zit hier in mijn string.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit hier in een korte broek, t-shirt en slippers.
Nja, wil niet op dat punt komen dat dat in werking gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij 60 bent en je familie en vrienden zijn al weg dan gaat er wel iets goed verkeerd.
ik had je kennis van FOK! even nodig, maar had het zelf al gevondenquote:
Oke, ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, wil niet op dat punt komen dat dat in werking gaat.
Nog over je eigen mentale en lichamelijke toestand te zwijgen.
Ik heb trui aanquote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit hier in een korte broek, t-shirt en slippers.
oeh wat voor linkse propagandaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
Sorry ben even linkse propaganda aan het lezen dp
Okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |