doe zo nog 1 rondje om te zien of jk m kan vindequote:Op zondag 3 juli 2016 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtfzou gwn naar huis gaan man fuck die gast als hij je daar gewoon laat staan
aighttquote:Op zondag 3 juli 2016 03:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe zo nog 1 rondje om te zien of jk m kan vinde
dan denk k nie dat je hem nog terug gaat vindenquote:Op zondag 3 juli 2016 03:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zag m als laatste bekken met 1 of ander wijf een half uur terug
Die is vast met haar aan het neuken.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zag m als laatste bekken met 1 of ander wijf een half uur terug
nicequote:
hij is toch geen oppasquote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
maar zijn jullie maar met z'n tweeën daar? is dan wel echt kkaso dat hij je gewoon in je eentje daar laat staan
Ik trek dat echt niet hoor, ik word wel flink pissed off dan.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
maar zijn jullie maar met z'n tweeën daar? is dan wel echt kkaso dat hij je gewoon in je eentje daar laat staan
nee maar vind niet dat je dat kan maken als je met z'n tweeën uitgaatquote:
Yes 2enquote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
wat een kneusquote:
dan zou dat ook gaar van toot zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja denk dat als Toto met een Chick mee kon gaan hij het ook zou doen
eigk nietquote:Op zondag 3 juli 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja denk dat als Toto met een Chick mee kon gaan hij het ook zou doen
niet zonder ook maar iets te laten wetenquote:Op zondag 3 juli 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo gaat dat toch
Ik gun dat matties wel
Blijf dan echt geen uur wachten
Nee maar dan zeg je het toch even dat je met een chick mee gaat? Dan kan je tenminste naar huis.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo gaat dat toch
Ik gun dat matties wel
Blijf dan echt geen uur wachten
Hoort erbij, het is zaterdag nacht.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Pff dronken volk wat op straat te schreeuwen.
Zou hartaanval krijgen. 2,43/10quote:Op zondag 3 juli 2016 03:34 schreef Oberkullie het volgende:
Moest 100 kilometer lopen jn de refen omdat ik een halte te vroeg uitgestapt hoerife zooi
quote:Op zondag 3 juli 2016 03:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoort erbij, het is zaterdag nacht.
quote:Op zondag 3 juli 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zeg je tegen mij dat je het niet bent?
Verwarrend hoor.
ja niets zeggen is wel raar jaquote:Op zondag 3 juli 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar dan zeg je het toch even dat je met een chick mee gaat? Dan kan je tenminste naar huis.
nee, daarom juistquote:
rtquote:Op zondag 3 juli 2016 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
Nog beter is de groep van de chick met je eigen groep connecten
Ja dacht ik ook, daarom dacht dat je wel eerlijk zou zijn als ik je vroeg.quote:
begrijpelijkquote:
Dat deed ik net toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:42 schreef Amarantha het volgende:
Braddie als je het echt bent reageer dan eens op FB nu.
ja, beetjequote:
weenie hoor misschien beeld ik het me wel inquote:
Mwah ik denk dat ik het wel snap hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor misschien beeld ik het me wel in
verstandig ookquote:Op zondag 3 juli 2016 03:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, misschien een beetje, ik heb geen zin meer om ruzies te veroorzaken met uitspraken, of om zelf shit er uit te flappen, dus wil wat voorzichtiger doen
Dat is wel goedquote:Op zondag 3 juli 2016 03:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, misschien een beetje, ik heb geen zin meer om ruzies te veroorzaken met uitspraken, of om zelf shit er uit te flappen, dus wil wat voorzichtiger doen
Goed planquote:Op zondag 3 juli 2016 03:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, CMT heeft het overgekochtquote:Op zondag 3 juli 2016 03:47 schreef Amarantha het volgende:
Braddie ik las dus dat Nashville wrs wel door gaat hé.
je doet best vreemd soms, maar onaardig vind ik je eigenlijk nooit hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja toch? Een aantal (de meeste) Users hier mogen mij al niet, dus dan ga ik niet nog meer olie op het vuur gooien. Want ik ben helemaal niet de onaardige gast die ik soms lijk te zijn, maar goed
Niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
je doet best vreemd soms, maar onaardig vind ik je eigenlijk nooit hoor
Ach dat is ook niet helemaal zomaar natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet?
Zoals ik af en toe uitviel tegen een Chai of Crip of Chloro.
Echt ook gelijk het beste van Country muziek verwerken in een serie, de drama waarop de muziek vaak is gebaseerd.quote:
ja, dan ben je boos, dat telt niet echt vind ikquote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet?
Zoals ik af en toe uitviel tegen een Chai of Crip of Chloro.
Dat is waar, maar ook zeker hier heb ik wel zelf een vinger in de pap, lepel in de pap. Hoe heet dat?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach dat is ook niet helemaal zomaar natuurlijk.
Daarom.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dan ben je boos, dat telt niet echt vind ik
al waren dat wel beetje trieste reacties soms ja
Ik vind je een domme kutquote:Op zondag 3 juli 2016 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Het kan mij niet zo heel veel schelen wat mensen op internet van mij vinden.
rtquote:Op zondag 3 juli 2016 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Het kan mij niet zo heel veel schelen wat mensen op internet van mij vinden.
Dat mag.quote:
Tongquote:Op zondag 3 juli 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag.
Tong en Iwanius vinden mij ook stomBoeit mij weinig.
jaquote:Op zondag 3 juli 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Is die Tong smiley een FOK! smiley? Mensen plaatsen hem telkens zo snel.
Ik vroeg me net af of de buurvrouw al gearriveerd is.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
vraag me alleen wel af waarom niels nou zo mad op me is though :$
Care je wel om mensen die je wel leuk vinden?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag.
Tong en Iwanius vinden mij ook stomBoeit mij weinig.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2016 03:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Care je wel om mensen die je wel leuk vinden?
quote:Op zondag 3 juli 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
vraag me alleen wel af waarom niels nou zo mad op me is though :$
Ik denk dat je hier het antwoord hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 03:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of de buurvrouw al gearriveerd is.
heeft ie gekregen toen hij de 500.000ste post had behaaldquote:
hehehquote:Op zondag 3 juli 2016 03:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je hier het antwoord hebt
Pfffffffffffffffffff.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft ie gekregen toen hij de 500.000ste post had behaald
wat doen ze allemaal?quote:
gezelligquote:
Ama woont in probleemwijkquote:
dronken mensen beperken zich op zaterdagnacht vaak niet tot probleemwijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |