doe zo nog 1 rondje om te zien of jk m kan vindequote:Op zondag 3 juli 2016 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtfzou gwn naar huis gaan man fuck die gast als hij je daar gewoon laat staan
aighttquote:Op zondag 3 juli 2016 03:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe zo nog 1 rondje om te zien of jk m kan vinde
dan denk k nie dat je hem nog terug gaat vindenquote:Op zondag 3 juli 2016 03:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zag m als laatste bekken met 1 of ander wijf een half uur terug
Die is vast met haar aan het neuken.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zag m als laatste bekken met 1 of ander wijf een half uur terug
nicequote:
hij is toch geen oppasquote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
maar zijn jullie maar met z'n tweeën daar? is dan wel echt kkaso dat hij je gewoon in je eentje daar laat staan
Ik trek dat echt niet hoor, ik word wel flink pissed off dan.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
maar zijn jullie maar met z'n tweeën daar? is dan wel echt kkaso dat hij je gewoon in je eentje daar laat staan
nee maar vind niet dat je dat kan maken als je met z'n tweeën uitgaatquote:
Yes 2enquote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
wat een kneusquote:
dan zou dat ook gaar van toot zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja denk dat als Toto met een Chick mee kon gaan hij het ook zou doen
eigk nietquote:Op zondag 3 juli 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja denk dat als Toto met een Chick mee kon gaan hij het ook zou doen
niet zonder ook maar iets te laten wetenquote:Op zondag 3 juli 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo gaat dat toch
Ik gun dat matties wel
Blijf dan echt geen uur wachten
Nee maar dan zeg je het toch even dat je met een chick mee gaat? Dan kan je tenminste naar huis.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo gaat dat toch
Ik gun dat matties wel
Blijf dan echt geen uur wachten
Hoort erbij, het is zaterdag nacht.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Pff dronken volk wat op straat te schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |