verstandig ookquote:Op zondag 3 juli 2016 03:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, misschien een beetje, ik heb geen zin meer om ruzies te veroorzaken met uitspraken, of om zelf shit er uit te flappen, dus wil wat voorzichtiger doen
Dat is wel goedquote:Op zondag 3 juli 2016 03:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, misschien een beetje, ik heb geen zin meer om ruzies te veroorzaken met uitspraken, of om zelf shit er uit te flappen, dus wil wat voorzichtiger doen
Goed planquote:Op zondag 3 juli 2016 03:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, CMT heeft het overgekochtquote:Op zondag 3 juli 2016 03:47 schreef Amarantha het volgende:
Braddie ik las dus dat Nashville wrs wel door gaat hé.
je doet best vreemd soms, maar onaardig vind ik je eigenlijk nooit hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja toch? Een aantal (de meeste) Users hier mogen mij al niet, dus dan ga ik niet nog meer olie op het vuur gooien. Want ik ben helemaal niet de onaardige gast die ik soms lijk te zijn, maar goed
Niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
je doet best vreemd soms, maar onaardig vind ik je eigenlijk nooit hoor
Ach dat is ook niet helemaal zomaar natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet?
Zoals ik af en toe uitviel tegen een Chai of Crip of Chloro.
Echt ook gelijk het beste van Country muziek verwerken in een serie, de drama waarop de muziek vaak is gebaseerd.quote:
ja, dan ben je boos, dat telt niet echt vind ikquote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet?
Zoals ik af en toe uitviel tegen een Chai of Crip of Chloro.
Dat is waar, maar ook zeker hier heb ik wel zelf een vinger in de pap, lepel in de pap. Hoe heet dat?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach dat is ook niet helemaal zomaar natuurlijk.
Daarom.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dan ben je boos, dat telt niet echt vind ik
al waren dat wel beetje trieste reacties soms ja
Ik vind je een domme kutquote:Op zondag 3 juli 2016 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Het kan mij niet zo heel veel schelen wat mensen op internet van mij vinden.
rtquote:Op zondag 3 juli 2016 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Het kan mij niet zo heel veel schelen wat mensen op internet van mij vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |