Zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kon je daar niet eerder mee komen eeh zemmer.
Die huppelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die strafschoppenserie was anders best leuk.
Nog geen bal aangeraakt en dan met zo'n aanloop keihard over schieten.quote:
mani en ik zijn het hier mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog geen bal aangeraakt en dan met zo'n aanloop keihard over schieten.
Dan verdien je het wel om te verliezen.
Moet ik nu hier antwoord geven of daar?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
PTA / Vrijdag eerste rijles, wat moet ik van te voren weten?
Vergeet je maxi cosi niet, die hebben ze meestal niet bij hun.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
mag jij wetenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik nu hier antwoord geven of daar?
Ik snap het niet meer door deze vuige spam.
Gewoon gas geven en netjes sturen.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
De moeder van david zal wel weer een scheetje hebben gelaten, kan gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Dikke vette explosie net hier in Overvecht recht tegenover mijn slaapkamer. Geen idee precies wat er is gebeurt, maar het zwermt hier nu van de politie en een stuk of drie brandweerwagens. Of het dat het verder iets met de explosie heeft te maken weet ik niet, maar de TV's hier doen het niet meer.
Was je er bijna dankzij die vieze nachtprogrammering, krijg je dit. Kutlandquote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Dikke vette explosie net hier in Overvecht recht tegenover mijn slaapkamer. Geen idee precies wat er is gebeurt, maar het zwermt hier nu van de politie en een stuk of drie brandweerwagens. Of het dat het verder iets met de explosie heeft te maken weet ik niet, maar de TV's hier doen het niet meer.
Gewoon bliksem.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Wat heb jij een rare kleur opeens.quote:Op zondag 3 juli 2016 07:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was je er bijna dankzij die vieze nachtprogrammering, krijg je dit. Kutland
Brand op de Saigondreef.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Klopt, maar is die brand nou ontstaan door die knal die ik hoorde of door iets anders?quote:
Vermoedelijk blikseminslag, en als je een rotklap hebt gehoord dan sterkt dat het vermoeden wel.. Het was ook op een dak, dus..quote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, maar is die brand nou ontstaan door die knal die ik hoorde of door iets anders?
Recht tegenover mijn slaapkamer, even later zag ik een rookpluim boven het dak uitkomen, en werden alle mensen uit hun huizen gehaald (ook lekker om 4.30).quote:Op zondag 3 juli 2016 11:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vermoedelijk blikseminslag, en als je een rotklap hebt gehoord dan sterkt dat het vermoeden wel.. Het was ook op een dak, dus..
Nouja, er is in ieder geval niemand kapotgeschoten dit keer.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Recht tegenover mijn slaapkamer, even later zag ik een rookpluim boven het dak uitkomen, en werden alle mensen uit hun huizen gehaald (ook lekker om 4.30).
Tja, je bent meteen goed wakker ook. Maarja, better safe than sorry.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Recht tegenover mijn slaapkamer, even later zag ik een rookpluim boven het dak uitkomen, en werden alle mensen uit hun huizen gehaald (ook lekker om 4.30).
Dat hangt ervan af wie er toch mocht leven.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, er is in ieder geval niemand kapotgeschoten dit keer.
Dus dat is vrij positief.
Wow, niemand gewond geraakt?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er waren geen ambulances, dus ik neem aan van niet.quote:
quote:
https://www.duic.nl/algemeen/studentenflat-ibb-ontruimd-brand/quote:Op zondag 3 juli 2016 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er waren geen ambulances, dus ik neem aan van niet.
quote:
Nou ja zeg, waar slaat dit nou weer op.quote:
Ga jij nou maar gewoon in die Singel van je liggen.quote:
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon in die Singel van je liggen.
Ja, en ik had al zo'n moeite met in slaap komen, zit je om half 5 weer rechtop in je nest.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef d4v1d het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)r-blikseminslag.html
Blikseminslag dus. Dat geeft ook wel een knal ja
Mijn jongeheer zit altijd rechtop in zijn nest.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, en ik had al zo'n moeite met in slaap komen, zit je om half 5 weer rechtop in je nest.
Ik vind het een beetje gayquote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vinden we van deze pretending homo's?
[ afbeelding ]
Is dat het plaatje wat David plaatste?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoeren.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee vind deze jongens niet aantrekkelijk :pquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon aan Fokker
[..]
Is dat weer haram ofzo
Hij doet het nu welquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het op twee apparaten getest en het werkt gewoon
Wat krijg je als je er op drukt?
Wel een succesvolle poging.quote:
Ik mis de legende. Waar kijk ik naar?quote:
Yoki kennende de F1-managerquote:Op zondag 3 juli 2016 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis de legende. Waar kijk ik naar?
quote:Op zondag 3 juli 2016 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis de legende. Waar kijk ik naar?
quote:
HP Elitebook.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een mooie laptop met de eisen i7 en 16gb werkgeheugen.
Wat zou jij kiezen.
Ik djoek je.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is dit? Heeft je moeder gezegd dat je normaal moest doen?
Gewoon 2ehands leaselaptop kopen, bespaard je bakken met geld en is gewoon goed spul. Zijn verschillende bedrijven die dat verkopen. Check http://www.exleaselaptop.(...)820QM%20256SSD%208GB voor 50 euro extra heb je 16GBquote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef d4v1d het volgende:
Heb je een typenummer? Kan er geen vinden op de pricewatch die aan die eisen voldoet
Ik heb geen problemen met geld. Je hebt hier wel het genoegen met een rijke tatta hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon 2ehands leaselaptop kopen, bespaard je bakken met geld en is gewoon goed spul. Zijn verschillende bedrijven die dat verkopen. Check http://www.exleaselaptop.(...)820QM%20256SSD%208GB voor 50 euro extra heb je 16GB
Ik heb de mijne hier ook vandaan, niks mis mee. Het is alleen een Frans toetsenbord maar dat is ook geen probleem.
En anders, als het echt nieuw moet en het moet nog een beetje te betalen zijn dan zou ik sowieso voor een Asus kiezen.
Gratis geld zeker.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met geld. Je hebt hier wel het genoegen met een rijke tatta he
https://tweakers.net/pric(...)-ux501vw-fj128t.html
Deze is echt wel superfancy.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met geld. Je hebt hier wel het genoegen met een rijke tatta he
https://tweakers.net/pric(...)-ux501vw-fj128t.html
Deze is echt wel superfancy.
Is benodigd voor m'n aanstaande opleiding.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]Koop er dan ook gelijk maar 1 voor je boi. Wel een leipe laptop, als je dat bedrag er voor neer wil leggen zou ik het gewoon doen.
Wat heb je in je pc zitten dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is benodigd voor m'n aanstaande opleiding.
Koop ik er denk ik wel een KVM switch bij dat ik m gewoon kan aansluiten ipv mn pc. Op de videokaart na heeft dat ding betere specs dan mn pc
Processor Intel Core i5 4670K Boxedquote:
Over deze configuratie?quote:
Neuh, het kan altijd beter maar het is wel een mooie setup hoor. Beter dan mijn primaire desktop, maar die ligt al ruim 2 jaar uitelkaarquote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over deze configuratie?Is prima, maar toch niet zó?
Dit is gewoon een chinading om te kijken of het iets is. Daarna ga ik wel verder kijken.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ga je je wel aan de regels houden? Anders moet ik je slaan.
Ja ik weet hetquote:
Oh dan kunnen we misschien wel afsprekenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef d4v1d het volgende:
Van de zomer rondom zandvoort kamperen. Net buiten het randje van de no-flyzone bij Schiphol. Dus mag gewoon vliegen
Welke is datquote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we misschien wel afspreken![]()
[ afbeelding ]
Moet ik wel even nieuwe accu's kopen.
Niks mis mee, Zandvoort is cool en kamperen ook. #MeerVoorMannen #TeamRTL7quote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik weet hetHoef je niet nog harder in te wrijven oke.
Mensen hier gaan toch niet naar buiten.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
En denken dat ik ga afspreken met iemand van FOK!!
Yoki al helemaal nietquote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen hier gaan toch niet naar buiten.
Leugens.quote:
Ja maar die van mij is sowieso al illegaalquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leugens.
Volgens de wetgeving mag je je drone niet uit het oog verliezen. Maar dat gaat lastig vanaf een zolderkamer met geblindeerde ramen
CTR?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:52 schreef YokiKater het volgende:
d4vid heeft wel goed huiswerk gedaan, Zandvoort is geen CTR
[ afbeelding ]
Second place is the first loser. Mee eens. Maar het is toch een prestatie, zeker als je ook meeneemt dat hij 56 rondjes op 1 set banden heeft gereden, dat hij 'beginner' is, en nog wel meer factoren. Daarnaast is Max een beetje een hype geworden, want heul veul mensen zijn ineens fan en dus scoort elk nieuws over 'onze' Max.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Yoki, kan je me iets uitleggen. Waarom is iedereen helemaal blij als Verstappen tweede wordt? Gewoon een breaking news beroxht van de nos op mijn telefoon, alle kranten vol van de fantastische prestatie etc
Als je tweede wordt, heb je toch gewoon verloren? Waarom wordt dat vehandeld of ie werelskampioen is?
Wel als het om mijn persoon gaat, toch, toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen die je radicaal noemen op the interwebz is uitzonderlijk natuurlijk.
Precies, gaat toch helemaal nergens over.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees net ook dat jij een homootje bent.
Just for the record: Jij bent een blanke autochtoon en geen moslim toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Triggerturk weer over flatgebouwen en dwergwerpen oreren, natuurlijk.
Blanke autochtoon, geen moslim, vader van 2 kinderen, niet getrouwd wel een vriendin, middelbare leeftijd en belast met de Nederlandse erfzonde en wit privilege.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Just for the record: Jij bent een blanke autochtoon en geen moslim toch?
Kan ik later als voorbeeld tegen 11 gebruiken.
Protestant dus, vandaar je homohaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Blanke autochtoon, geen moslim, vader van 2 kinderen, niet getrouwd wel een vriendin, middelbare leeftijd en belast met de Nederlandse erfzonde en wit privilege.
Paul de Leeuw is ook protestants.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Protestant dus, vandaar je homohaat.
Anders zou je ook wel een vriend hebben en twee geaddopteerde kids.
Ik ben niet gedoopt en ik geef geen neuk.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:09 schreef Specularium het volgende:
Ik ben ook gedoopt, maar vanwege mijn gevoel voor humor ga ik naar de hel.
Nee, jij bent in een sloot gegooid.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben niet gedoopt en ik geef geen neuk.
Had ook niet echt het verschil gemaakt in dit geval.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben niet gedoopt en ik geef geen neuk.
Dat zou een hel zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik ben wel gedoopt dus ga sowieso naar de hemel.
Dat gun ik efteling echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als 11letterig daar ook komt, gun ik het je iig wel.
Hebben ze niet gewoon donner?quote:
Maar krijg je er nog wel 6 bakjes knoflooksaus bij of dat ook niet meer?quote:
Ik heb nog wel beetje over voor jou.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar krijg je er nog wel 6 bakjes knoflooksaus bij of dat ook niet meer?
Vast wel, bij dat broodje Duitse braadworst krijg je saus naar keuze.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar krijg je er nog wel 6 bakjes knoflooksaus bij of dat ook niet meer?
Smeerlap.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb nog wel beetje over voor jou.
Daarom neem ik dus altijd chilisaus.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, van een andere Turk kan ook geen kwaad.
Nee chilisaus = beste saus.quote:
Dat is gewoon een soort mayonaise, sowieso mayonaisequote:
Haten op andalus, fokkaas.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een soort mayonaise, sowieso mayonaise![]()
![]()
Kaasquote:
Nietus.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:22 schreef d4v1d het volgende:
NWS / Homostel geterroriseerd door Marokkaans tuig, politie doet niets #2
Triggerturk is weer homo's aan het pesten
Nee, je wilt gewoon aandacht. Je wilt dat mensen het topic aanklikken en zich dan vermaken over het feit hoe je mij (en anderen) hebt misleid. Je wilt schouderklopjes omdat je zo'n geniale, leuke, grappige, gevatte user bent.quote:
Mwuah, je reageert iets te melodramatisch voor mijn smaak.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je wilt gewoon aandacht. Je wilt dat mensen het topic aanklikken en zich dan vermaken over het feit hoe je mij (en anderen) hebt misleid. Je wilt schouderklopjes omdat je zo'n geniale, leuke, grappige, gevatte user bent.
Het lijkt eigenlijk precies op hoe dat eerder ook altijd ging in POL. Dan kwam de vaste POL-kliek in NWS trollen. In het POL-café zag je dan posts zoals de jouwe; vervolgens werden NWS-posters achter hun rug om uitgelachen. Onlangs is daar eindelijk eens ingrepen; mijn kritiek is bijna letterlijk overgenomen in de disclaimer die daar nu staat. Overigens niet nadat ik nog even een ban kreeg voor het wijzen op de realiteit en het hebben van gelijk.
En hier mag ik ook niet meer posten, in NWS-SC. Niet dat het hier nog zo leuk was. Dit is namelijk een topic geworden waarin mensen elkaar onder het toeziend oog van Forum Admins aanmoedigen om op te rotten, of zelfs een kort leven toewensen. Maar uiteraard is Elfletterig altijd degene die te snel in de gordijnen vliegt. Net zoals Elfletterig altijd de racist, xenofoob, haatzaaier of extremist.
Ik weet uiteraard wel beter, maar weet je... op een gegeven moment ga je je storen aan dingen. Dan blijf je eens een tijdje weg, dan probeer je het nog eens opnieuw, nog eens en nog eens. Maar er is een keer een moment dat de maat vol is. Dat punt heb ik eigenlijk wel een beetje bereikt.
Kortom: dag NWS, dag POL
Van mij zullen jullie geen last meer hebben.
We houden wel van je.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je wilt gewoon aandacht. Je wilt dat mensen het topic aanklikken en zich dan vermaken over het feit hoe je mij (en anderen) hebt misleid. Je wilt schouderklopjes omdat je zo'n geniale, leuke, grappige, gevatte user bent.
Het lijkt eigenlijk precies op hoe dat eerder ook altijd ging in POL. Dan kwam de vaste POL-kliek in NWS trollen. In het POL-café zag je dan posts zoals de jouwe; vervolgens werden NWS-posters achter hun rug om uitgelachen. Onlangs is daar eindelijk eens ingrepen; mijn kritiek is bijna letterlijk overgenomen in de disclaimer die daar nu staat. Overigens niet nadat ik nog even een ban kreeg voor het wijzen op de realiteit en het hebben van gelijk.
En hier mag ik ook niet meer posten, in NWS-SC. Niet dat het hier nog zo leuk was. Dit is namelijk een topic geworden waarin mensen elkaar onder het toeziend oog van Forum Admins aanmoedigen om op te rotten, of zelfs een kort leven toewensen. Maar uiteraard is Elfletterig altijd degene die te snel in de gordijnen vliegt. Net zoals Elfletterig altijd de racist, xenofoob, haatzaaier of extremist is.
Ik weet uiteraard wel beter, maar weet je... op een gegeven moment ga je je storen aan dingen. Dan blijf je eens een tijdje weg, dan probeer je het nog eens opnieuw, nog eens en nog eens. Maar er is een keer een moment dat de maat vol is. Dat punt heb ik eigenlijk wel een beetje bereikt.
Kortom: dag NWS, dag POL
Van mij zullen jullie geen last meer hebben.
Edit: ik vermoed dat een aanzienlijk deel van mijn post wel zal worden verwijderd. Gelieve de twee laatste regels te laten staan.
quote:Op maandag 4 juli 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Watjes zijn het, een beetje kerel die harst.
De lontjes zijn kort.quote:Op maandag 4 juli 2016 05:53 schreef d4v1d het volgende:
Maar heb ik Henk nou weggejaagd met mijn 'beschuldiging' naar Triggerturk?
Ook dit was Triggerturkquote:Op maandag 4 juli 2016 06:08 schreef Fokker89 het volgende:
Dikke boem vannacht, hebben ze een plofkraak gedaan bij de ABN alhier.
Ik vind helemaal mooi!
Vrij weinig te zien jaquote:Op maandag 4 juli 2016 06:11 schreef Fokker89 het volgende:
http://hdtv.webcam.nl/flevoland4/
Live meekijken kan hier, je ziet alleen geen flikker.
Had ff die camera 180 graden gedraaidquote:Op maandag 4 juli 2016 06:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gebeurt allemaal achter de camera, ik ben er net geweest.
Blijf je weg?quote:
Jouw slaapschema volgen lijkt me een ontzettend leuke hobby. Plaats dus vooral heel veel updatesquote:
Om je eigen benen te gaan harsen gaat me weer wat te ver. Maar op bepaalde plekken wat kortwieken en netjes houden daar zie ik weinig kwaads in.quote:Op maandag 4 juli 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Watjes zijn het, een beetje kerel die harst.
Weet je het zeker ?quote:Op maandag 4 juli 2016 09:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw slaapschema volgen lijkt me een ontzettend leuke hobby. Plaats dus vooral heel veel updates
Je benen scheren is voor homo'squote:Op maandag 4 juli 2016 09:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Om je eigen benen te gaan harsen gaat me weer wat te ver. Maar op bepaalde plekken wat kortwieken en netjes houden daar zie ik weinig kwaads in.
Wij verwachten ook van de hedendaagse vrouw dat ze niet met een ongeknipte geiten sik rond loopt en ruikt onder haar veel te lange okselharen. Laat staan dat we het epileren van wat gezichtshaar onzin vinden.
Ga je hier aan meedoen, onder begeleiding van je keyboard?quote:
Als ik dat voor het zeggen had, hadden we d4v1d hier nooit meer gezien. Deze macht heb ik dus helaas nietquote:Op maandag 4 juli 2016 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Van wie mag Elf hier niet meer posten dan?
Dit is trouwens het directe gevolg van de multiculti onzin. Zandnegers^
Maar je bent een manager?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dat voor het zeggen had, hadden we d4v1d hier nooit meer gezien. Deze macht heb ik dus helaas niet
Dan is jouw geheugen niet wat het geweest is. We maken hier toch met enige regelmaat ruzie. Vooral de klappers tussen Fylax en Fokker waren kijkcijferkanonnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:29 schreef YokiKater het volgende:
R.I.P. Henk, deel 11.
Beste Elf, laat je niet gek maken! YOLO! Jij bent welkom, iedereen is welkom. Feest, bier, tieten, helikopters en geitjes! Zoals d4v1d al zei moet je 'narigheid' in dit topic met een korrel zout nemen, zegt die jongen eindelijk ook eens iets verstandigs.
Ik kan mij niet herinneren dat er in dit topic echt ruzie is geweest, of dat er iemand absoluut niet welkom is. Die zoutkorrels zijn nodig omdat het hier vaak zo flauw als de pest is.. is dat erg? Nee. Is dat grappig? Vaak wel. Is het niet je smaak? Dat kan. Het is igg nooit gemeend en dat is wellicht ook de reden dat het juist gebeurt onder toeziend oog van Forum Admins, er is namelijk heulemaal niets aan de hand, geen rellen, geen ruzie.
Ik heb het al zo vaak gezegd, stiekem zijn we allemaal doodnormale lieve aardige mensen.. stuk voor stuk.
Ok, doei.![]()
Neem die speculul er dan meteen bij.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dat voor het zeggen had, hadden we d4v1d hier nooit meer gezien. Deze macht heb ik dus helaas niet
Kleinigheidjes, kleinigheidjes. En ook dat is goed gekomen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is jouw geheugen niet wat het geweest is. We maken hier toch met enige regelmaat ruzie. Vooral de klappers tussen Fylax en Fokker waren kijkcijferkanonnen.
Van Toine.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Van wie mag Elf hier niet meer posten dan?
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:
Triggershotquote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem die speculul er dan meteen bij.
Oh is het weer zover ...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:18 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond komt Police Academy op de TV, dat is toch genieten mensen? En ze gaan alle 184 delen uitzenden, omdat het zo leuk is.
Luister jij nog naar zijn troep?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt dit uit de nieuwe clip van Appa?
Nee joh. Dit is gewoon een foto gemaakt op de Hoefkade in de Schilderswijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt dit uit de nieuwe clip van Appa?
Ik dacht al dat dat Rachid van om de hoek was rechts, die weer eens de theedoek van zijn moeder had gepikt omdat die geen zwarte doek mocht hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is gewoon een foto gemaakt op de Hoefkade in de Schilderswijk.
Ik heb anders uit betrouwbare bron gehoord dat jij het helemaal niet leuk vindt als ik als man speculullen neemquote:Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem die speculul er dan meteen bij.
Kom overmorgen iedereen dan baklava brengen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik voel een bepaalde hetze tegen mijn persoon.
Speculul lust geen baklava, Yasmin is al te dik, Timmm is bang voor suiker zit daarom constant te fietsen en jij, tjaah LTVDKquote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom overmorgen iedereen dan baklava brengen.
Die paar baklava's maken bij Yas natuurlijk ook niet meer uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculul lust geen baklava, Yasmin is al te dik, Timmm is bang voor suiker zit daarom constant te fietsen en jij, tjaah LTVDK
Die paar baklava's zorgen er voor dat ze twee trein tickets zou moeten kopen, of extra bagagerecht voor het vliegen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar baklava's maken bij Yas natuurlijk ook niet meer uit.
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar baklava's maken bij Yas natuurlijk ook niet meer uit.
Heheheheh.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die paar baklava's zorgen er voor dat ze twee trein tickets zou moeten kopen, of extra bagagerecht voor het vliegen.
Ja dan is er gewoon meer om van te houdenquote:
LTVDKquote:Op maandag 4 juli 2016 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan is er gewoon meer om van te houden
Ja kan ik er wat aan doen dat jij zoveel vreet.quote:
Je mist de grap.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat jij zoveel vreet.
Ja klopt, bedacht het pas te laat.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef YokiKater het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar de volgende flitsfoto van LTKDV
Het gemiddelde niveau van donkerblauwen is afgelopen tijd wel drastisch gedaald. Het gemiddelde niveau van menstruatierood dan weer heftig gestegenquote:
Het is toch meer paars.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau van donkerblauwen is afgelopen tijd wel drastisch gedaald. Het gemiddelde niveau van menstruatierood dan weer heftig gestegen
Ik vind het persoonlijk meer lichtrood. Paars klinkt ook meteen zo homoseksueel en dan wil triggerturk me stenigenquote:
Tis ook geen rood.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk meer lichtrood. Paars klinkt ook meteen zo homoseksueel en dan wil triggerturk me stenigen
Dat is geen uitzondering hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:29 schreef YokiKater het volgende:
Zoals d4v1d al zei moet je 'narigheid' in dit topic met een korrel zout nemen, zegt die jongen eindelijk ook eens iets verstandigs.
Van Evert Kwok gaat Mani altijd dicht langs het spoor fietsen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef Triggershot het volgende:
Willen jullie alsjeblieft Elfletterig niet zo op de stang jagen en pesten? Bij voorbaat dank.
Is goed a zibi.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:48 schreef Triggershot het volgende:
Willen jullie alsjeblieft Elfletterig niet zo op de stang jagen en pesten? Bij voorbaat dank.
Moet kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Evert Kwok gaat Mani altijd dicht langs het spoor fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |