Zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kon je daar niet eerder mee komen eeh zemmer.
Die huppelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die strafschoppenserie was anders best leuk.
Nog geen bal aangeraakt en dan met zo'n aanloop keihard over schieten.quote:
mani en ik zijn het hier mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog geen bal aangeraakt en dan met zo'n aanloop keihard over schieten.
Dan verdien je het wel om te verliezen.
Moet ik nu hier antwoord geven of daar?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
PTA / Vrijdag eerste rijles, wat moet ik van te voren weten?
Vergeet je maxi cosi niet, die hebben ze meestal niet bij hun.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
mag jij wetenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik nu hier antwoord geven of daar?
Ik snap het niet meer door deze vuige spam.
Gewoon gas geven en netjes sturen.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
De moeder van david zal wel weer een scheetje hebben gelaten, kan gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Dikke vette explosie net hier in Overvecht recht tegenover mijn slaapkamer. Geen idee precies wat er is gebeurt, maar het zwermt hier nu van de politie en een stuk of drie brandweerwagens. Of het dat het verder iets met de explosie heeft te maken weet ik niet, maar de TV's hier doen het niet meer.
Was je er bijna dankzij die vieze nachtprogrammering, krijg je dit. Kutlandquote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Dikke vette explosie net hier in Overvecht recht tegenover mijn slaapkamer. Geen idee precies wat er is gebeurt, maar het zwermt hier nu van de politie en een stuk of drie brandweerwagens. Of het dat het verder iets met de explosie heeft te maken weet ik niet, maar de TV's hier doen het niet meer.
Gewoon bliksem.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Wat heb jij een rare kleur opeens.quote:Op zondag 3 juli 2016 07:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was je er bijna dankzij die vieze nachtprogrammering, krijg je dit. Kutland
Brand op de Saigondreef.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Klopt, maar is die brand nou ontstaan door die knal die ik hoorde of door iets anders?quote:
Vermoedelijk blikseminslag, en als je een rotklap hebt gehoord dan sterkt dat het vermoeden wel.. Het was ook op een dak, dus..quote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, maar is die brand nou ontstaan door die knal die ik hoorde of door iets anders?
Recht tegenover mijn slaapkamer, even later zag ik een rookpluim boven het dak uitkomen, en werden alle mensen uit hun huizen gehaald (ook lekker om 4.30).quote:Op zondag 3 juli 2016 11:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vermoedelijk blikseminslag, en als je een rotklap hebt gehoord dan sterkt dat het vermoeden wel.. Het was ook op een dak, dus..
Nouja, er is in ieder geval niemand kapotgeschoten dit keer.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Recht tegenover mijn slaapkamer, even later zag ik een rookpluim boven het dak uitkomen, en werden alle mensen uit hun huizen gehaald (ook lekker om 4.30).
Tja, je bent meteen goed wakker ook. Maarja, better safe than sorry.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Recht tegenover mijn slaapkamer, even later zag ik een rookpluim boven het dak uitkomen, en werden alle mensen uit hun huizen gehaald (ook lekker om 4.30).
Dat hangt ervan af wie er toch mocht leven.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, er is in ieder geval niemand kapotgeschoten dit keer.
Dus dat is vrij positief.
Wow, niemand gewond geraakt?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er waren geen ambulances, dus ik neem aan van niet.quote:
quote:
https://www.duic.nl/algemeen/studentenflat-ibb-ontruimd-brand/quote:Op zondag 3 juli 2016 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er waren geen ambulances, dus ik neem aan van niet.
quote:
Nou ja zeg, waar slaat dit nou weer op.quote:
Ga jij nou maar gewoon in die Singel van je liggen.quote:
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon in die Singel van je liggen.
Ja, en ik had al zo'n moeite met in slaap komen, zit je om half 5 weer rechtop in je nest.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef d4v1d het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)r-blikseminslag.html
Blikseminslag dus. Dat geeft ook wel een knal ja
Mijn jongeheer zit altijd rechtop in zijn nest.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, en ik had al zo'n moeite met in slaap komen, zit je om half 5 weer rechtop in je nest.
Ik vind het een beetje gayquote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vinden we van deze pretending homo's?
[ afbeelding ]
Is dat het plaatje wat David plaatste?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoeren.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee vind deze jongens niet aantrekkelijk :pquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon aan Fokker
[..]
Is dat weer haram ofzo
Hij doet het nu welquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het op twee apparaten getest en het werkt gewoon
Wat krijg je als je er op drukt?
Wel een succesvolle poging.quote:
Ik mis de legende. Waar kijk ik naar?quote:
Yoki kennende de F1-managerquote:Op zondag 3 juli 2016 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis de legende. Waar kijk ik naar?
quote:Op zondag 3 juli 2016 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis de legende. Waar kijk ik naar?
quote:
HP Elitebook.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een mooie laptop met de eisen i7 en 16gb werkgeheugen.
Wat zou jij kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |