Nee, te laat, dus te weinig temperatuur in de banden.quote:
Jep...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:17 schreef WEST het volgende:
Red Bull heeft de plank volledig mis geslagen met met Max
We bedoelen hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, te laat, dus te weinig temperatuur in de banden.
ja absoluut, het ging 3 ronden kut op de inters, dan hadden ze hem gewoon bij die tweede naar binnen moeten halen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef marcodej het volgende:
Waar Hulk 3 getime kon doen, kon Max er maar een doen. Slecht hoor.
VER ipv VES voor verstappenquote:
Ligt niet aan Max.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +3 op je teamgenoot is wel bizar veel.
Hij kwam 10sec te kort voor nog een rondje. Te laat binnen dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +3 op je teamgenoot is wel bizar veel.
heb je wel gekeken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
quote:
Ja dat snap ik wel, maar waarom duurde het zo lang voordat hij naar buiten kon? Is dat tactische overweging geweest of een probleem met de wagen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
heb je wel gekeken?Slecht getimed door zijn team en maar 1 ronde op de US.
Ja, daar gaat het inderdaad helemaal fantastisch allemaalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme weer tactisch kut bij Red Bull, ga ajb naar Ferrari Max
mogelijk aanpassingen voor de regen? Dat ze morgen op regenrace gokken ofzo. Geen idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom duurde het zo lang voordat hij naar buiten kon? Is dat tactische overweging geweest of een probleem met de wagen?
Dat maakt niet uit. Hij had gewoon als laatste onder die vlag door moeten gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef marcodej het volgende:
Waar Hulk 3 getime kon doen, kon Max er maar een doen. Slecht hoor.
Te laat naar de droog weer band. Als hij nog een rondje kon doen staat ie er ook tussen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +1.5 op je teamgenoot is wel bizar veel.
Gert Vermeers, of Krisje van Clouseauquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Een van de commentatoren bij telenet maakte net, toen daniel ricciardo even de snelste tijd had, dat het wel een heel mooi geschenk zou zijn voor hem. Het zou namelijk kunnen leiden tot zijn beste resultaat ooit in de race morgen. Volgens hem had hij nog nooit het podium gehaald. Hij heeft toch echt al 11 keer op het podium gestaan en 3 keer gewonnen.
Echt dat slechte commentaar is als nagels op een schoolbord. En daar moet je dan voor betalen en ze kunnen niet eens de trainingen uitzenden.
Gewoon kwestie Riciardo later over start finish dan Max.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +1.5 op je teamgenoot is wel bizar veel.
Het is en blijft drama helaas.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
We kunnen wel stellen dat Max geen kwalificatiebeest is.
Boeien, het gaat om de race.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
maar dat was al anderhalf seizoen wel duidelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Max Verstappen, regenrijder, laat me niet lachen
Het was de planning die faalde... niet Maxquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Het is zorgelijk dat er nog geen verbetering is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was al anderhalf seizoen wel duidelijk
Regenrijder op slicks?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Zeg dan nietsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:24 schreef MakkieR het volgende:
Max moest nu toch eens echt gaan stoppen met zeggen dat hij hoopt op regen. Hij verliest alleen maar met regen
mja deze kwalificatie is geen graadmeter natuurlijk. Slecht getimed door RB..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is zorgelijk dat er nog geen verbetering is.
Vond ik niet. Hij is sowieso beter dan Ricciardo dus daar moet hij voor starten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
In Spanje ging het wel prima trouwens
Ik miste een beetje wat er daar gebeurde inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Max had ook wel erg langzame tijden op de inters, foutjes?
Heel de wereld vond het een fantastische kwalificatie van hem en jij niet? Goed ieder zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vond ik niet. Hij is sowieso beter dan Ricciardo dus daar moet hij voor starten.
Gewoon achter de feiten aan gelopen, inters geen tijd, te laat naar binnen voor slicks en daardoor op 10seconde een extra rondje missen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Max had ook wel erg langzame tijden op de inters, foutjes?
Idd gewoon zeer slecht getimed. Waren te laat naar buiten en kwamen een rondje te laat binnen voor slicks.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Slecht getimed van RB met Verstappen. Button master in deze omstandigheden -0-
Alsof Ricciardo er zo goed bij staatquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef MakkieR het volgende:
strategie en rijden op andere banden horen allemaal bij het regen rijden, waarom doet de rest het gewoon wel beter dan hem. Ik durf te wedden dat gewoon met droog weer Max Verstappen veel beter presteert dan met regen.
Jepquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was al anderhalf seizoen wel duidelijk
Dat klopt, omdat Max beter isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel de wereld vond het een fantastische kwalificatie van hem en jij niet? Goed ieder zijn eigen mening.
RIC is wel een echte kwalificatiebeest, daar mag je gewoon dan van verliezen. In de race staat hij op punten nog voor volgens mij
Dit inderdaad, Max was de eerste van iedereen die bij de finishvlag een tijd zette. Dan krijg je dit inderdaad op een baan die elke seconde meer opdroogt en veel, heel veel sneller wordtquote:
zat zeker in twee rondjes te kloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik miste een beetje wat er daar gebeurde inderdaad.
Gewoon een teamfout van RBR, niet de eerste dit seizoen. Met zo'n team heb je geen vijanden nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:27 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Max was de eerste van iedereen die bij de finishvlag een tijd zette. Dan krijg je dit inderdaad op een baan die elke seconde meer opdroogt en veel, heel veel sneller wordt
Ricciardo was wel beter dan Max. Staat nu 6-0 voor Ricciardo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Ricciardo er zo goed bij staat
De baan was dus gewoon droog op het eind..., dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Ik weet niet of je nou aan het trollen bent of niet, maar goed. Dit was gewoon kort buitje waarna de baan langzaam weer opdroogde. Hoe later je finishte, des te gunstiger. Red Bull timede dit gewoon enorm slecht. Was Max een seconde of tien eerder begonnen op slicks, dan had hij nog een rondje kunnen doen. Ook bij Ricciardo was het slecht getimed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef MakkieR het volgende:
strategie en rijden op andere banden horen allemaal bij het regen rijden, waarom doet de rest het gewoon wel beter dan hem. Ik durf te wedden dat gewoon met droog weer Max Verstappen veel beter presteert dan met regen.
Maar toen ie over streep ging was ie derde.. Dus komt gewoon door ongelukkige timing denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
3+ seconden toegeven.
Man, man, man!
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik heb hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:28 schreef WEST het volgende:
[..]
De baan was dus gewoon droog op het eind..., dus wat is je punt?
Hij stond derde...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik hem hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
Een qualy als deze draait allemaal om timing. De baan wordt elke ronde aanzienlijk sneller dus moet je het zo timen dat je vlak voor de klok op nul staat aan je laatste ronde begint. Daar ging het mis voor Verstappen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef MakkieR het volgende:
Dat jij dat nog niet gezien hebt wil toch absoluut niet zeggen dat hij zelf bij een regenrace zijn eigen kansen al dan niet onterecht hoger inschat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik hem hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
2014 norisring F3quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik heb hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
Yupquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:33 schreef MakkieR het volgende:
Dus jullie hopen nu oprecht dezelfde omstandigheden morgen tijdens de race?
tuurlijk, want dat zijn vaak de leukste racesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:33 schreef MakkieR het volgende:
Toen was ie inderdaad bijna 2 sec per rondje sneller dan rest van het veldquote:
Nee. Dit was een kort buitje met daarna een zeer snel opdrogende baan. Ik hoop op een volledige regenrace een keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:33 schreef MakkieR het volgende:
Ik mis zijn oorbelletjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton en zijn geëpileerde wenkbrauwen![]()
Idem voor Rosberg
Ikke wel. Levert meestal veel betere races op dan met droog weer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:33 schreef MakkieR het volgende:
USA vorig jaar?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik heb hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
Nou geef mij maar droog weer, dan weet ik zeker dat Max minder kans heeft de auto in de grindbak te jagen en uiteindelijk netjes in de top6 te eindigen. Met regen zie ik hem uitgeschakeld of ergens kansloos achterinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
tuurlijk, want dat zijn vaak de leukste races
DNF kan gebeuren met lastige omstandigheden. Kansloos achterin niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nou geef mij maar droog weer, dan weet ik zeker dat Max minder kans heeft de auto in de grindbak te jagen en uiteindelijk netjes in de top6 te eindigen. Met regen zie ik hem uitgeschakeld of ergens kansloos achterin
damm, ziggo loopt weer achterquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton
Nu zijn die kerbs opeens wel gevaarlijk.
Echt he.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton
Nu zijn die kerbs opeens wel gevaarlijk.
hij stond ook heel lang binnen om alleen een paar bandjes te wisselenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd gewoon zeer slecht getimed. Waren te laat naar buiten en kwamen een rondje te laat binnen voor slicks.
neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:39 schreef F1gamer het volgende:
Max is zwaar vertieft (is vertieft een of andere Belgische uitdrukking?)
En terecht, dit mag gewoon niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Max bij ziggo er ook stevig de tering in mbt timing
Ja godverdomme, ik was net naar Sky F1 geschakeldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Eerder een Rotterdamse.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:39 schreef F1gamer het volgende:
Max is zwaar vertieft (is vertieft een of andere Belgische uitdrukking?)
nee RBR heeft het voor beide verkloot. Heel weekend rond P4 a P5 en nu P7 en P9 door een kut strategiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En terecht, dit mag gewoon niet gebeuren.
Hoe/wat zei hij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
het kan regenen of droog zijn. Wellicht dat de zon schijnt tussen de wolken door. Hagel lijkt uitgeslotenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:40 schreef ondeugend het volgende:
En wat zijn de weerberichten voor morgen?
slecht getimed naar buiten. Daardoor met nog 50 sec op de klok over de lijn, geen kans meer voor nog een rondje en iedereen achter hem in betere omstandigheden, dus sneller. Hij voelde zich 'zwaar vertieft'.quote:
Precies, iets eerder starten op slicks en hij had de perfecte uitgangspositie gehad. Nu zo ongeveer de slechtste.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
slecht getimed naar buiten. Daardoor met nog 50 sec op de klok over de lijn, geen kans meer voor nog een rondje en iedereen achter hem in betere omstandigheden, dus sneller. Hij voelde zich 'zwaar vertieft'.
Dan is ie er dus al twee keer voor gefinisht, dus inderdaad 'weer'.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:04 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Racebattle met Ricciardo is gewoon 2-2.
weer een keer dus niet kunnen profiteren van de gridstraffen van anderen, gemiste kans wel. Ik heb het niet helemaal juist zie ik, start wel voor Vettel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, iets eerder starten op slicks en hij had de perfecte uitgangspositie gehad. Nu zo ongeveer de slechtste.
Ja zowel voor VES als RIC een onnodig matige kwalificatie op deze manier. Had meer ingezeten voor RB.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een keer dus niet kunnen profiteren van de gridstraffen van anderen, gemiste kans wel. Ik heb het niet helemaal juist zie ik, start wel voor Vettel.
Ah dat zwaar vertieft zei hij dus letterlijk. Grappig. En eerlijk. En terecht. En gewaagd om dat zo te zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
slecht getimed naar buiten. Daardoor met nog 50 sec op de klok over de lijn, geen kans meer voor nog een rondje en iedereen achter hem in betere omstandigheden, dus sneller. Hij voelde zich 'zwaar vertieft'.
Ik zie weinig kritiek op Verstappen en ook geen bijbehorende reacties in dit topic. Enkel iemand die klaagt over het feit dat Verstappen geen regenrijder is vanwege een matige kwalificatie op slicks op een opdrogende baan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:47 schreef wimderon het volgende:
Wat een butthurt reacties als er iemand een kritische noot kraakt over Verstappen![]()
Ja, de timing in Q3 was slecht, maar Ricciardo zat er 10 seconden achter en had ook maar 1 rondje, dat verklaart echt niet de 1,2 verschil. En in Q2 was Ricciardo stukken beter op een natte baan.
zo iets als vertieft mag hij niet bij Sky zeggen, want bij de engelsen mag je niet vloeken op tv.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dat zwaar vertieft zei hij dus letterlijk. Grappig. En eerlijk. En terecht. En gewaagd om dat zo te zeggen.
Dank Swets.
domme zak ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:38 schreef VacaLoca het volgende:
Nu noemt Hamilton de gele kerbs quite dangerous en dat er naar gekeken moet worden
Je hebt altijd RAI 2 nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
domme zak ook.
En de rest die van mening veranderen ook.
Niks kunnen zien van de Q ivm een zeer brakke internetverbinding
Morgen de race wel kijken in elk geval. Als ik een tv kan vinden waar het live op is dan.
Het gaat om meer dan alleen de banden, hč. ERS volledig opladen kan niet in een vol gas rondje, dus dat doe je in een cool down rondje. Zodat je erna er weer volledig de beschikking over hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:27 schreef franklop het volgende:
[..]
zat zeker in twee rondjes te kloten.
Dat van Mol dat hij een cooling down rondje gedaan zou hebben sloeg nergens op, want dat doe je niet op banden die beter worden naarmate je meer rondjes ermee hebt gereden
Maar naar mijn idee ging iedereen elk rondje sneller, en had ook niet echt handig geweest om in je eerste rondje gelijk alles vol te gebruiken, aangezien ze wisten dat het opdroogde.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat om meer dan alleen de banden, hč. ERS volledig opladen kan niet in een vol gas rondje, dus dat doe je in een cool down rondje. Zodat je erna er weer volledig de beschikking over hebt.
Ik weet niet of de auto's tijdens regen standaard meer harvesten omdat ze dus niet op race pace kunnen rijden, dus kan idd zijn dat je op inters geen cooling down hoeft te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar naar mijn idee ging iedereen elk rondje sneller, en had ook niet echt handig geweest om in je eerste rondje gelijk alles vol te gebruiken, aangezien ze wisten dat het opdroogde.
quote:Teambaas Christian Horner van Red Bull Racing is het met zijn coureurs eens dat de strategische keuze van zijn team in de kwalificatie voor de GP van Oostenrijk niet ideaal was. In tegenstelling tot vrijwel alle andere auto's in Q3 konden Max Verstappen en Daniel Ricciardo maar één snel rondje rijden op slicks. Bovendien was de timing hiervan niet best, zo passeerde Verstappen de finish met nog vijftig seconden op de klok.
Omdat de baan in Q3 steeds droger en daarmee sneller werd, was het cruciaal om zo laat mogelijk aan je laatste rondje te beginnen. Dat lukte niet en bovendien gaf met name Ricciardo aan dat hij, na de rondjes op intermediates, liever een rondje extra op de slicks had gehad om te kunnen wennen aan de omstandigheden. Horner kan zich vinden in de woorden van zijn coureurs: "Door de variërende omstandigheden kende de kwalificatie een mooi einde, maar werd tevens een situatie gecreëerd waarin je nooit zeker bent van je positie. Achteraf gezien was het beter geweest om twee rondjes op de slicks te rijden. Met dat in het achterhoofd, vinden we dat onze startposities niet representatief zijn voor onze snelheid op de Red Bull Ring dit jaar."
"Al met al hopen we morgen beter te anticiperen op de veranderlijke omstandigheden", vervolgt Horner. "Beide coureurs zijn gretig om een goede prestatie neer te zetten voor het Oostenrijkse publiek in onze thuisrace."
wat een echte lullo, had dan Max bijgevallen, lamme tak dat het is!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:38 schreef VacaLoca het volgende:
Nu noemt Hamilton de gele kerbs quite dangerous en dat er naar gekeken moet worden
Rosberg is een grijze muis. Ik juich voor karakters, zoals Hamilton en Verstappen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton is een totale gek. Verstandige mensen juichen voor Rosberg.
Grijze muis? Heb je überhaupt een filmpje met hem gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg is een grijze muis. Ik juich voor karakters, zoals Hamilton en Verstappen.
Ik zie zijn races, dodelijk saai. Rosberg zal nooit inhalen zoals bijv Max dat kan en durft want dan gaat het geheid fout ( Canada). Dankzij een dijk van een bolide wint hij. Hamilton vind ik meer een natural born racer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Grijze muis? Heb je überhaupt een filmpje met hem gezien?
Zijn media optredens worden wel steeds beter sinds dit jaar, maar dat is denk ik ook door zijn toegenomen zelfvertrouwen en mogelijk ook dat hij heeft ingezien dat hij niet heel populair is bij de F1 fans. Het is al jaren een pr-mannetje dat veel vragen ontwijkt en vooral zegt wat Mercedes wil horen. Ik ben ook totaal geen fan van hem, maar dit jaar lijkt hij wel wat losser en relaxter te zijn. Toch blijft het een beetje een grijze muis/saai persoon om fan van te zijn. Net als een Nico Hulkenberg of Magnussen.. Er is gewoon weinig spontaniteit/karakter te zien. Kijk je naar Perez, Button, Verstappen of zelfs Wehrlein, dan zie je echt persoonlijkheden, karakters,quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Grijze muis? Heb je überhaupt een filmpje met hem gezien?
Ik snap wat je bedoelt bij iedereen, maar Hülkenberg is zeker geen saai persoon, op RTL komt hij altijd, als Duitser, wat langer aan het woord en daar komt hij meestal wat beter uit de verf dan op de Engelstalige media.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zijn media optredens worden wel steeds beter sinds dit jaar, maar dat is denk ik ook door zijn toegenomen zelfvertrouwen en mogelijk ook dat hij heeft ingezien dat hij niet heel populair is bij de F1 fans. Het is al jaren een pr-mannetje dat veel vragen ontwijkt en vooral zegt wat Mercedes wil horen. Ik ben ook totaal geen fan van hem, maar dit jaar lijkt hij wel wat losser en relaxter te zijn. Toch blijft het een beetje een grijze muis/saai persoon om fan van te zijn. Net als een Nico Hulkenberg of Magnussen.. Er is gewoon weinig spontaniteit/karakter te zien. Kijk je naar Perez, Button, Verstappen of zelfs Wehrlein, dan zie je echt persoonlijkheden, karakters,
Dit is echt zo'n facebook reactiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik zie zijn races, dodelijk saai. Rosberg zal nooit inhalen zoals bijv Max dat kan en durft want dan gaat het geheid fout ( Canada). Dankzij een dijk van een bolide wint hij. Hamilton vind ik meer een natural born racer.
twitter:F1PaddockPass twitterde op vrijdag 01-07-2016 om 10:03:32Those Von Trapp children have certainly grown up. #F1 https://t.co/ABikQkGAZ8 reageer retweet
Rosberg is geen grootse inhaler.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n facebook reactie![]()
Tuurlijk kan Rosberg wel goed inhalen. Hij hoeft het alleen niet zo vaak te doen. Verstappen kan niet super kwalificeren dus hij moet vaak wel inhalen.
http://nl.motorsport.com/(...)=News&utm_content=nlquote:Mercedes verzoekt FIA kerbs aan te passen
Mercedes Motorsport-baas Toto Wolff hoopt dat de FIA actie onderneemt na de problemen met de ophanging van diverse rijders op de Red Bull Ring.
Nico Rosberg crashte in VT3 na een gebroken ophanging, datzelfde overkwam Daniil Kvyat in de kwalificatie. Sergio Perez kon de pits nog bereiken na eveneens een gebroken wishbone. Wolff bevestigt in gesprek met onder meer Motorsport.com dat Mercedes contact heeft gehad met wedstrijdleider Charlie Whiting over het probleem: “Ik weet niet welk besluit de FIA gaat nemen: of zij de ‘sausage kerbs’ verwijderen, of zij de rode kerbs gaan aanpassen, of opvullen met beton. Ik weet het niet. We hebben op verschillende auto’s met verschillende ophangingen problemen zien ontstaan. Ik denk dat er een reactie moet komen. Er wordt over gesproken. We hebben gezegd dat er snel gereageerd moet worden, tegen Charlie. Maar het is niet eenvoudig om een oplossing te vinden.”
Wolff bevestigde dat het probleem van Rosberg veroorzaakt werd door de rode kerbs die de baanafscheiding markeren, en niet door de gele kerbs die verder van het asfalt liggen: “Het is een zorg. Een merkwaardige frequentie of trilling van de band zorgt ervoor dat de ophanging breekt. En we weten niet wat het is. Het lijkt dat de rode kerbs, die nieuw zijn, de problemen veroorzaken.”
Voorafgaand aan de kwalificatie verstevigde Mercedes de wishbones met extra lagen carbon. Andere teams mogen dergelijke aanpassingen niet meer doorvoeren nu de auto’s in parc ferme staan: “We hebben de ophanging verstevigd. Ik betwijfel of dat de ultieme oplossing is. Maar gezien de parc ferme-regels is het beter dat we ze nu al verstevigd hebben.”
Dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:54 schreef F1gamer het volgende:
Bij kwali met opdrogende baan is gewoon een loterij. Je kan winnaar en of verliezer zijn.
Verder zijn het vaakst de leukste kwali
Die gaat toch om andere kerbs dan waar Max het over had?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://nl.motorsport.com/(...)=News&utm_content=nl
Misschien volgende keer gewoon luisteren naar dat snooterkuuk![]()
man dat weet ik toch niet, ik heb heel het weekend niet kunnen kijken en veel te veel bier en zonnesteek en alles 🙈😎👍quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die gaat toch om andere kerbs dan waar Max het over had?
ik was aan het BBQ-en.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt altijd RAI 2 nog.
Nu zeg maar.
Schakelen stond op autoquote:
hoezo kan je dat in een spel handmatig niet goed doen? Het gaat op gevoel, dat kan in een sim prima hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schakelen stond op auto
In een spel kan je dat gewoon niet handmatig goed doen, dat gaat op gevoel.
Goeie reclame voor Oostenrijk toch? Austria surprises you, time after time, cloud after cloudquote:Op zondag 3 juli 2016 06:34 schreef nils7 het volgende:
Echt serieus het weer verandert constant.
Stond er gisteren nog regen op t programma wordt t nu maar maximaal 17 graden
Schakelen in een auto en in een sim gaat bij mij volledig op gehoor, en in de sim heb je helemaal in de F1 op het stuur nog die mooie ledjes. Gewoon schakelen als de blauwe/groene lampjes aangaan, niet wachten op de rode lampjes. En terugschakelen moet je eigenlijk gewoon zo snel mogelijk doen als je eenmaal op de rem staat...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schakelen stond op auto
In een spel kan je dat gewoon niet handmatig goed doen, dat gaat op gevoel.
Voor diverse sims (pc) kan je ook je tablet of telefoon gebruiken als dashboardquote:Op zondag 3 juli 2016 08:30 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Schakelen in een auto en in een sim gaat bij mij volledig op gehoor, en in de sim heb je helemaal in de F1 op het stuur nog die mooie ledjes. Gewoon schakelen als de blauwe/groene lampjes aangaan, niet wachten op de rode lampjes. En terugschakelen moet je eigenlijk gewoon zo snel mogelijk doen als je eenmaal op de rem staat...
Maar ontopic, Kerbs worden niet aangepast volgens motorsport
Mwa niet mee eens, die curbs kunnen zo losgeschroefd worden waarschijnlijk, Zit gewoon met 2 lange, sterke bouten in de grond. Maar het probleem is volgens mij ook niet de sausage maar de 2de lijn curbs, die veroorzaken een flinke oscilatie.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Voor diverse sims (pc) kan je ook je tablet of telefoon gebruiken als dashboardGenoeg gezegd daarover, er is daar een mooi topic voor geopend !
Die curbstones kunnen ook niet zomaar aangepast worden, of ze hadder er met grote schuurmachines overheen moeten gaan. Zal mij benieuwen of we in de race meer uitvallers krijgen door gebroken ophangingen.
Dat laatste is toch prima? Zeker als het de Mercedessen betreft.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Voor diverse sims (pc) kan je ook je tablet of telefoon gebruiken als dashboardGenoeg gezegd daarover, er is daar een mooi topic voor geopend !
Die curbstones kunnen ook niet zomaar aangepast worden, of ze hadder er met grote schuurmachines overheen moeten gaan. Zal mij benieuwen of we in de race meer uitvallers krijgen door gebroken ophangingen.
Nee, deze curbs zitten aan baan vast, zonder bouten, is volgens mij ook besproken door Ted Kravitz. En Toto heeft het ook over de rood/witte curbs gehad, de ribbels zijn vrij hoog en op een bepaalde frequentie gelegd dar het enorm resoneert/oscileerd. Het viel me al op bij de filmpjes van Max en Rosberg in de vrije training. Normaal gesproken hoor je de curbs wel, maar al bij de rode curbs zie je de wagens ook al helemaal shaken. Bij die gele broodjes moet je gewoon niet gekomen als coureur, maar bij die rode is het dus ook oppassen, als je daar met bepaalde snelheid overheen jakkert, elke ronde opnieuw, zorg je ook voor veel trillingen en mogelijk haarscheurtjes in de ophanging of andere onderdelen. Die curbs liggen daar volgend jaar niet meer. De gele broodjes mogen ze wmb laten liggen of afvlakken.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens, die curbs kunnen zo losgeschroefd worden waarschijnlijk, Zit gewoon met 2 lange, sterke bouten in de grond. Maar het probleem is volgens mij ook niet de sausage maar de 2de lijn curbs, die veroorzaken een flinke oscilatie.
En inderdaad er zijn leuke apps voor dashboard, maar daar heb je niks aan met VR
Bij de Mercs geringste kans, zij hebben tussen vt3 en kwalificatie extra laag carbon eroverheen gedaan. De rest rijd met origineel materiaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste is toch prima? Zeker als het de Mercedessen betreft.
Ik heb zelf zo'n gamestoelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Heb zowaar op een gamestoel kunnen spelen, F1 2011
1:53 was wel het maximale wat er uit te halen was. Misschien een 1:52 als er een foutloos rondje uit te slepen was. Echt onrealistisch
Maar goed, iedereen kent de risico's en dus moet men er maar rekening mee houden.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bij de Mercs geringste kans, zij hebben tussen vt3 en kwalificatie extra laag carbon eroverheen gedaan. De rest rijd met origineel materiaal.
niet gezien. Toch leuk dat Jos nu ook weer wat meer in beeld is. De kartjaren van Max was dat toch minder. Hopelijk gaat Jos zelf ook nog een keertje racen. Le Mans zou leuk zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n gamestoel
2e gp3 race was niet zo veel aan bijna alleen maar achter de SC gereden. Nyck de vries 4e, charles Leclerc uitgevallen. Jos Verstappen reikte de bekers uit.
Le Mans zie ik hem ook nog wel een keertje doen. Vorig jaar gaf die nog aardig gas in die minardi op Zandvoort. Zeker dat die het nog niet verleerd is.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
niet gezien. Toch leuk dat Jos nu ook weer wat meer in beeld is. De kartjaren van Max was dat toch minder. Hopelijk gaat Jos zelf ook nog een keertje racen. Le Mans zou leuk zijn.
hij racete toch in 't voorprogramma hier in Oostenrijk?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
niet gezien. Toch leuk dat Jos nu ook weer wat meer in beeld is. De kartjaren van Max was dat toch minder. Hopelijk gaat Jos zelf ook nog een keertje racen. Le Mans zou leuk zijn.
Jup samen met Jan, Niki en nog een paar oudjes in de M1 Procarsquote:Op zondag 3 juli 2016 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
hij racete toch in 't voorprogramma hier in Oostenrijk?
Klopt jammer dat het niet uitgezonden word op ziggo zou het wel willen zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Jup samen met Jan, Niki en nog een paar oudjes in de M1 ProcarsDeden ze vroeger als F1 coureur al tijdens de GP weekends
Ik mag hopen dat ie niet door de tribune probeert te lopenquote:Op zondag 3 juli 2016 10:23 schreef CrashO het volgende:
Max die door de tribune loopt en handtekeningen zet
echtwaar? Helemaal niet mee gekregenquote:Op zondag 3 juli 2016 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
hij racete toch in 't voorprogramma hier in Oostenrijk?
Owja ? Heb ik net gemist dan. Doet ie wel weer goed. Het is al iets beter dan net wat betreft het water zo te zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:23 schreef CrashO het volgende:
Max die door de tribune loopt en handtekeningen zet
Gladde bende bij GP2 trouwens
RTL.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:27 schreef Geralt het volgende:
Ik ga zo eens kijken welke Duitse zenders ik hier heb. Weet Iemand uit zn hoofd welke pruus het uitzendt?
Wat denk je zelf in het Ferrari-land en waar elke verkeersdeelnemer rondrijdt alsof ie op Monza rijdt ;-)quote:Op zondag 3 juli 2016 10:37 schreef Geralt het volgende:
Crap, die heb ik niet..
Eens kijken in de bar hier of ze het live uitzenden. Er zal toch wel een Italiaanse zender zijn die live verslag brengt lijkt me.
kom dat dan ook hier bespreken met ons.....quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Vriezzer het volgende:
Leuke GP-race idd.
Maar.. Daniel de Jong...
God o god.. hou er toch mee op jongen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kom dat dan ook hier bespreken met ons.....
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #20: jeugdige nutbags.
Was F1 2011quote:Op zondag 3 juli 2016 00:02 schreef Geralt het volgende:
En was je zo slecht of zat daar nog het oude circuit in?
toch wel erg dat de eerste post binnen de minuut na het posten van de link van het junior topic het alweer over GP2 gaat in dit topicquote:
Zaten 4 seconden tussen, ik geef hem het voordeel van een twijfel.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
toch wel erg dat de eerste post binnen de minuut na het posten van de link van het junior topic het alweer over GP2 gaat in dit topic
ow, dat zie ik dus niet op de mobiele sitequote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaten 4 seconden tussen, ik geef hem het voordeel van een twijfel.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Klopt jammer dat het niet uitgezonden word op ziggo zou het wel willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee. Maakt mij ook niet uit, ik zuip alles.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
geen idee. Maakt mij ook niet uit, ik zuip alles.
Zal toch idd niet te moeilijk zijn in Ferrari land.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
geen idee. Maakt mij ook niet uit, ik zuip alles.
ik denk van wel, maar dat weet ik straks pas. Ik lig nu nog in de zon samen met Brennie.quote:
Beterschap!quote:Op zondag 3 juli 2016 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ziek. Maar gelukkig kost kijken niet zoveel energie
Waar iedereen met z'n pishanden aanzit.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik denk van wel, maar dat weet ik straks pas. Ik lig nu nog in de zon samen met Brennie.![]()
twitter:fergieweather twitterde op zondag 03-07-2016 om 12:14:48#F1 #BBCF1 #AUSTRIANGP 1115BST The circuit had been gradually drying-out during GP2, but more light rain now approaches from the SW... reageer retweet
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 12:10:40Another change to #AustrianGP grid: Kvyat starts from pits after change of chassis & gearbox https://t.co/kcD442hame https://t.co/e7tjgS0Pmu reageer retweet
"Energy station" van Red Bull zijn 21 vrachtwagens voor nodig.....quote:Op zondag 3 juli 2016 12:13 schreef exile79 het volgende:
Niet te geloven wat een mega mobiele gebouwen daar op de paddock staan zeg.
bar slechtquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
bar slecht
Ik ga in Berlijn zoeken naar een plek om te kijken. Het schijnt hier te kunnen http://m.mercedes-benz-be(...)/public-viewing.html maar ik zie die Duitsers er voor aan op zondag dicht te zijn of toch voetbal belangrijker te vinden...
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 03-07-2016 om 12:37:0690 minutes to race start and it is raining again reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:48 schreef Abdus18 het volgende:
Heb je hem wel getest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
De tering. Wil wel eens een video zien over de totale opbouw van die zooi. Met hoeveel vrachtwagens komen ze wel niet aan, inclusief de Fia, Bernie en Pirelli?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
"Energy station" van Red Bull zijn 21 vrachtwagens voor nodig.....
quote:
SPOILER: HennoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:53 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders zou ik hem niet posten.
Werkt perfect hier....iets mis mee?
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]SPOILER: HennoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt nu vrij droog, niet meer dan wat gemiezer als er al regen valt.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:55 schreef Abdus18 het volgende:
[..]heerlijk om niet naar Rob en co te hoeven kijken zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Had nog een ander aan staan, die had ik misschien eerst uit moeten zettenquote:Op zondag 3 juli 2016 12:53 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders zou ik hem niet posten.
Werkt perfect hier....iets mis mee?
ik heb deze ooit eens gemaakt op Spa, deze zijn alleen al van de FOM. eventjes kijken naar de nummerplaten, en dit waren ze nog niet allemaalquote:Op zondag 3 juli 2016 12:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
De tering. Wil wel eens een video zien over de totale opbouw van die zooi. Met hoeveel vrachtwagens komen ze wel niet aan, inclusief de Fia, Bernie en Pirelli?
Inderdaad, goed, ze hebben wel een Hammie bril op, maar over het algemeen is het heerlijk commentaarquote:Op zondag 3 juli 2016 12:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
heerlijk om niet naar Rob en co te hoeven kijken zeg.
Ze hebben ook altijd veel coverage voor Red Bull over. Dus dat is positief.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Inderdaad, goed, ze hebben wel een Hammie bril op, maar over het algemeen is het heerlijk commentaar
Stonden vorig jaar ook Nederlandse vrachtwaggels tussenquote:Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik heb deze ooit eens gemaakt op Spa, deze zijn alleen al van de FOM. eventjes kijken naar de nummerplaten, en dit waren ze nog niet allemaal
[ afbeelding ]
Niet normaal zeg. Pfffffquote:Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik heb deze ooit eens gemaakt op Spa, deze zijn alleen al van de FOM. eventjes kijken naar de nummerplaten, en dit waren ze nog niet allemaal
[ afbeelding ]
Coronel? Die kent die baan als geen anderquote:Op zondag 3 juli 2016 13:09 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk, een van de coureurs in de studio die zelf in de kart stappen
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:06 schreef exile79 het volgende:
Hadden ze een paar jaar geleden niet zo'n star wars theme?
edit:
[ afbeelding ]
Ja daarom, ik zit me al het hele jaar af te vragen hoe de echte jongens het nou doen op die baanquote:Op zondag 3 juli 2016 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Coronel? Die kent die baan als geen ander
Die is in silverstonequote:Op zondag 3 juli 2016 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb Ziggo op de achtegrond aan staan omdat ik het interview met Charlie Whiting wil zien
Dat is volgende week pas. In Silverstone.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb Ziggo op de achtegrond aan staan omdat ik het interview met Charlie Whiting wil zien
Olivier Panis als winnaar uitroepen.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:15 schreef Nober het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als ze allemaal uitvallen door die 'gele slopers'?
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De hele Red Bull crew aan de muur draagt dus die ledehosen.
Bevestiging, onzekerheid, calimero gedrag.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:20 schreef wolferl het volgende:
Waarom wil Mol altijd horen va coureurs hoe goed Max is. Word er misselijk van
Hij is dan ook goedquote:Op zondag 3 juli 2016 13:20 schreef wolferl het volgende:
Waarom wil Mol altijd horen va coureurs hoe goed Max is. Word er misselijk van
En bij de volgende GP Fisichella tot winnaar uitroepen?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Olivier Panis als winnaar uitroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |