Nee, te laat, dus te weinig temperatuur in de banden.quote:
Jep...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:17 schreef WEST het volgende:
Red Bull heeft de plank volledig mis geslagen met met Max
We bedoelen hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, te laat, dus te weinig temperatuur in de banden.
ja absoluut, het ging 3 ronden kut op de inters, dan hadden ze hem gewoon bij die tweede naar binnen moeten halen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef marcodej het volgende:
Waar Hulk 3 getime kon doen, kon Max er maar een doen. Slecht hoor.
VER ipv VES voor verstappenquote:
Ligt niet aan Max.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +3 op je teamgenoot is wel bizar veel.
Hij kwam 10sec te kort voor nog een rondje. Te laat binnen dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +3 op je teamgenoot is wel bizar veel.
heb je wel gekeken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
quote:
Ja dat snap ik wel, maar waarom duurde het zo lang voordat hij naar buiten kon? Is dat tactische overweging geweest of een probleem met de wagen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
heb je wel gekeken?Slecht getimed door zijn team en maar 1 ronde op de US.
Ja, daar gaat het inderdaad helemaal fantastisch allemaalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme weer tactisch kut bij Red Bull, ga ajb naar Ferrari Max
mogelijk aanpassingen voor de regen? Dat ze morgen op regenrace gokken ofzo. Geen idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom duurde het zo lang voordat hij naar buiten kon? Is dat tactische overweging geweest of een probleem met de wagen?
Dat maakt niet uit. Hij had gewoon als laatste onder die vlag door moeten gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef marcodej het volgende:
Waar Hulk 3 getime kon doen, kon Max er maar een doen. Slecht hoor.
Te laat naar de droog weer band. Als hij nog een rondje kon doen staat ie er ook tussen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +1.5 op je teamgenoot is wel bizar veel.
Gert Vermeers, of Krisje van Clouseauquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Een van de commentatoren bij telenet maakte net, toen daniel ricciardo even de snelste tijd had, dat het wel een heel mooi geschenk zou zijn voor hem. Het zou namelijk kunnen leiden tot zijn beste resultaat ooit in de race morgen. Volgens hem had hij nog nooit het podium gehaald. Hij heeft toch echt al 11 keer op het podium gestaan en 3 keer gewonnen.
Echt dat slechte commentaar is als nagels op een schoolbord. En daar moet je dan voor betalen en ze kunnen niet eens de trainingen uitzenden.
Gewoon kwestie Riciardo later over start finish dan Max.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
Wat zou er nou met Verstappen aan de hand zijn? +1.5 op je teamgenoot is wel bizar veel.
Het is en blijft drama helaas.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
We kunnen wel stellen dat Max geen kwalificatiebeest is.
Boeien, het gaat om de race.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
maar dat was al anderhalf seizoen wel duidelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Max Verstappen, regenrijder, laat me niet lachen
Het was de planning die faalde... niet Maxquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Het is zorgelijk dat er nog geen verbetering is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was al anderhalf seizoen wel duidelijk
Regenrijder op slicks?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Zeg dan nietsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:24 schreef MakkieR het volgende:
Max moest nu toch eens echt gaan stoppen met zeggen dat hij hoopt op regen. Hij verliest alleen maar met regen
mja deze kwalificatie is geen graadmeter natuurlijk. Slecht getimed door RB..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is zorgelijk dat er nog geen verbetering is.
Vond ik niet. Hij is sowieso beter dan Ricciardo dus daar moet hij voor starten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
In Spanje ging het wel prima trouwens
Ik miste een beetje wat er daar gebeurde inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Max had ook wel erg langzame tijden op de inters, foutjes?
Heel de wereld vond het een fantastische kwalificatie van hem en jij niet? Goed ieder zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vond ik niet. Hij is sowieso beter dan Ricciardo dus daar moet hij voor starten.
Gewoon achter de feiten aan gelopen, inters geen tijd, te laat naar binnen voor slicks en daardoor op 10seconde een extra rondje missen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Max had ook wel erg langzame tijden op de inters, foutjes?
Idd gewoon zeer slecht getimed. Waren te laat naar buiten en kwamen een rondje te laat binnen voor slicks.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Slecht getimed van RB met Verstappen. Button master in deze omstandigheden -0-
Alsof Ricciardo er zo goed bij staatquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef MakkieR het volgende:
strategie en rijden op andere banden horen allemaal bij het regen rijden, waarom doet de rest het gewoon wel beter dan hem. Ik durf te wedden dat gewoon met droog weer Max Verstappen veel beter presteert dan met regen.
Jepquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was al anderhalf seizoen wel duidelijk
Dat klopt, omdat Max beter isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel de wereld vond het een fantastische kwalificatie van hem en jij niet? Goed ieder zijn eigen mening.
RIC is wel een echte kwalificatiebeest, daar mag je gewoon dan van verliezen. In de race staat hij op punten nog voor volgens mij
Dit inderdaad, Max was de eerste van iedereen die bij de finishvlag een tijd zette. Dan krijg je dit inderdaad op een baan die elke seconde meer opdroogt en veel, heel veel sneller wordtquote:
zat zeker in twee rondjes te kloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik miste een beetje wat er daar gebeurde inderdaad.
Gewoon een teamfout van RBR, niet de eerste dit seizoen. Met zo'n team heb je geen vijanden nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:27 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Max was de eerste van iedereen die bij de finishvlag een tijd zette. Dan krijg je dit inderdaad op een baan die elke seconde meer opdroogt en veel, heel veel sneller wordt
Ricciardo was wel beter dan Max. Staat nu 6-0 voor Ricciardo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Ricciardo er zo goed bij staat
De baan was dus gewoon droog op het eind..., dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Ik weet niet of je nou aan het trollen bent of niet, maar goed. Dit was gewoon kort buitje waarna de baan langzaam weer opdroogde. Hoe later je finishte, des te gunstiger. Red Bull timede dit gewoon enorm slecht. Was Max een seconde of tien eerder begonnen op slicks, dan had hij nog een rondje kunnen doen. Ook bij Ricciardo was het slecht getimed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef MakkieR het volgende:
strategie en rijden op andere banden horen allemaal bij het regen rijden, waarom doet de rest het gewoon wel beter dan hem. Ik durf te wedden dat gewoon met droog weer Max Verstappen veel beter presteert dan met regen.
Maar toen ie over streep ging was ie derde.. Dus komt gewoon door ongelukkige timing denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
3+ seconden toegeven.
Man, man, man!
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik heb hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:28 schreef WEST het volgende:
[..]
De baan was dus gewoon droog op het eind..., dus wat is je punt?
Hij stond derde...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik hem hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
Een qualy als deze draait allemaal om timing. De baan wordt elke ronde aanzienlijk sneller dus moet je het zo timen dat je vlak voor de klok op nul staat aan je laatste ronde begint. Daar ging het mis voor Verstappen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef MakkieR het volgende:
Dat jij dat nog niet gezien hebt wil toch absoluut niet zeggen dat hij zelf bij een regenrace zijn eigen kansen al dan niet onterecht hoger inschat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik hem hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
2014 norisring F3quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het punt is dat Max moet zeggen dat hij beter presteert met droog weer dan met regen. Ik heb hem namelijk nog niet gezien met regen waar hij iedereen verslaat of waar hij voordeel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |