Ja, en Farage en Dumoulin zijn ook nazaten van Hugenoten. Het is niet anders dan 15 tot 10 jaar geleden of je hebt dat zo niet gezien? Dit soort dingen werden toen nog gekoppeld aan allerlei topics over Eichmann, Hitler=links, kogel kwam van links, de Joden zijn omgekomen door ontberingen en een insectenverdelger zowaar een warm mes snijdt door een pak boter oid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
back ontopic....
Ook iets nieuws en engs uit nationaal conservatieve hoek is deze tweet van Baudet
"Nooit vergeten: massa-immigratie net zo goed door VVD als PvdA gesteund. Beide even schuldig, evenveel daderschap bij deze grootse misdaad."
http://www.fasol.nl/factc(...)luchtelingenfamilie/
Vandaag nog was er een fokker die een politica in de gevangenis wilde zetten vanwege "staatsgevaarlijk " wezen
NWS / Arnold Karskens: "Op 1 juli breekt hier de revolutie uit"
ps Grappig genoeg kon iemand uitvinden dat zijn Belgische voorvader Baudet naar Nederland vluchtte om politieke redenen: dienstplicht van Napoleon ontlopen.
Bush en Blair?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het blijft een terugkerend fenomeen, politici strafrechtelijk willen vervolgen voor ongewenst beleid. Veel verder in de no-go area kun je volgens mij niet gaan.
Het ging niet eens om beleid, maar om wat uitspraken op Twitter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het blijft een terugkerend fenomeen, politici strafrechtelijk willen vervolgen voor ongewenst beleid. Veel verder in de no-go area kun je volgens mij niet gaan.
Onder meer. Het idee steekt meer dan geregeld de kop op, zowel in het politieke wereldje, erbuiten (media) als op Fok!.quote:
ah ja... fraude, een verkeerde beslissing nemen en mensen de dood insturen etcquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ga dat maar verkopen dan, lijkt me iig wel nozel om uit te zoeken in hoeverre deze mensen strafrechtelijk dan wel civielrechtelijke kunnen worden aangepakt na dat rapport van Chilcot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Ook. Maar "hun doen het ook!" is natuurlijk geen excuus als je ouder dan 5 bent.
Dat zou dan wel weer terecht zijn.quote:
Ik weet niet precies hoe ik deze post met lezen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ah ja... fraude, een verkeerde beslissing nemen en mensen de dood insturen etc
In dit geval zei de dame iets . Ze had gewoon gelijk. En de fokker die haar in de gevangenis wilde stoppen bewees haar gelijk . Het is hysterie.
Nou ja, ik ben wrs vaker bedreigd nav wat ik op FOK! ooit heb gezegd dan jij, weet ik dan. Maar Blair en Bush, niet bepaald linksjes, dat mag wat mij betreft wel onderzocht worden of dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onder meer. Het idee steekt meer dan geregeld de kop op, zowel in het politieke wereldje, erbuiten (media) als op Fok!.
Dat weet ik niet , maar voorvader Baudet was geen hugenoot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en Farage en Dumoulin zijn ook nazaten van Hugenoten.
Ik zie iets nieuws .... een verharding, nog extremer, . even ruwweg mensen verketteren tot landverrader en dader van grootse misdaad . Diezelfde hysterie leidde tot de moord op Jo Cox.quote:Hoe heb jij dat gezien dan?
Maar ik persoonlijk ben dus domrechts geworden wat Koos zegt en in feite ook die Mono?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , maar voorvader Baudet was geen hugenoot.
De grap is dat nazaat Baudet de open grens voor zijn voorvader Baudet een grootse misdaad noemt.
[..]
Ik zie iets nieuws .... een verharding, nog extremer, . even ruwweg mensen verketteren tot landverrader en dader van grootse misdaad . Diezelfde hysterie leidde tot de moord op Jo Cox.
Ik beschuldig je helemaal nergens van. Dat jij een analyse over een brede tendens op het internet op jezelf wil betrekken is vooral het gevolg van een overdreven zelfobsessie, lijkt het.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ik persoonlijk ben dus domrechts geworden wat Koos zegt en in feite ook die Mono?
Milosevic agreesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zit nog net een verschil tussen ongewenst beleid en oorlogsmisdaden. Gelukkig.quote:
Schei uit joh. Volgens mij heb ik je per ongeluk een keer in je ziel geraakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik beschuldig je helemaal nergens van. Dat jij een analyse over een brede tendens op het internet op jezelf wil betrekken is vooral het gevolg van een overdreven zelfobsessie, lijkt het.
Alsof er een objectief criterium voor oorlogsmisdaden is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zit nog net een verschil tussen ongewenst beleid en oorlogsmisdaden. Gelukkig.
Ook tussen internationale tribunalen en het vervolgen van politici binnen een democratie zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zit nog net een verschil tussen ongewenst beleid en oorlogsmisdaden. Gelukkig.
Er is een grijs gebied, maar dat de daden van Milosevic vallen onder oorlogsmisdaden en die van pakweg Job Cohen niet, lijkt me redelijk onomstreden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof er een objectief criterium voor oorlogsmisdaden is.
Internationale tribunalen zijn onzinnig en slechts mogelijk wanneer militair machtige landen een okay geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook tussen internationale tribunalen en het vervolgen van politici binnen een democratie zelf.
Ook ja. Goede toevoeging.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook tussen internationale tribunalen en het vervolgen van politici binnen een democratie zelf.
De politica had iets getwitterd en daarvoor moest ze het cachot in vond de fokkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik deze post met lezen, eigenlijk.
In dat geval: volledig mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De politica had iets getwitterd en daarvoor moest ze het cachot in vond de fokker
Het ging niet om beleid.
Het ging erom dat hij het niet eens met was met de feiten die ze noemde.
In zijn mind was dat staatsgevaarlijk. Dat soort bekrompenheid is extreem en eng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |