Betaalde vakantie?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wil ik nog keertje proberen maar nog niet tegen gekomen.
Wieckse Wittequote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:10 schreef rubbereend het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste, redelijk verkrijgbare, Nederlandse speciaalbiertjes?
De tweede van links hebben ze hier tegenwoordig ook. Ca 10 euro per fles. Heb nog maar even laten staan want ik moet rustigaandoen met mijn geld.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Welk jaar?
Zoek alleen de golden doesjel nog voor een tasting.
[ afbeelding ]
Rijtje bijna compleet
Is wel een heftig bedrag ja. Volgens mij 3,50 betaald voor deze.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
De tweede van links hebben ze hier tegenwoordig ook. Ca 10 euro per fles. Heb nog maar even laten staan want ik moet rustigaandoen met mijn geld.
Jaloers!..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:13 schreef MCH het volgende:
Ik ga over een paar weekjes op vakantie naar Bamberg.
Geers!.. Ze hebben de Weizen, Doppelbock, en Märzen. Spotgoedkoop ook.quote:
Fanboy meld zich!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:53 schreef mckroket het volgende:
[..]
??
https://struise.com/beers/beschikbaarheid-availability/
Er zijn wel flessen te koop, maar niet altijd. En dan nog zijn het vaak de normale bieren. Ik vind het eigenlijk maar een raar bedrijf om eerlijk te zijn. Ze maken geweldige bieren, maar bedrijfsmatig is het een rotzooitje vind ik. Het lijkt net of ze maar wat doen. Taproom is wel leuk, maar dat is zo in de middle of nowhere dat het eigenlijk net zo goed niet kon bestaan. En die wcs die ze daar hebben.. Werkelijk schandalig. Maargoed de fanboys pikken alles.
In Bamberg drinken is geloof ik ook goedkoop. Zie halve liter prijzen zo laag als 2,30 in de brouwhuizen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:52 schreef Seul het volgende:
[..]
Jaloers!..
[..]
Geers!.. Ze hebben de Weizen, Doppelbock, en Märzen. Spotgoedkoop ook.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:13 schreef MCH het volgende:
Ik ga over een paar weekjes op vakantie naar Bamberg.
Geen dank, wanneer ga je?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:16 schreef MCH het volgende:
Opperkleurder heeft me overigens op het idee gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |