Ik kan me Kaneel gewoon niet voor me zien sportendquote:
ahh leuk was dat filmpje jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Flippiee het volgende: [..] Dat is wel jammer. Lijkt me echt naar als je op een vrijdagavond over moet werken dan. Wel goed denk ik.
Had hem gisteren filmpje gestuurd van streetlab met dat ze mee deden met Das Supertalent.
Vond ie wel grappig geloof ik. Dat is wel erg weinig
Waar was je heen?
Ik ook nog niet echt moet ik zeggen, maar ik moedig het uiteraard wel aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me Kaneel gewoon niet voor me zien sportend
Wat gaat hij doen dan? Bij sportschool?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook nog niet echt moet ik zeggen, maar ik moedig het uiteraard wel aan.
Het schijnt van wel, maar het abo moet nog gefixt wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? Bij sportschool?
Ben benieuwd, straks begint tie er nog verslaafd aan te wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, maar het abo moet nog gefixt worden
Je moet ook gewoon open doen he als ze aanbellenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
Politie zit hier in de straat een deur te forceren #genot
Vind jij sporten verslavend ja? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd, straks begint tie er nog verslaafd aan te worden
Mevrouw deed na drie flinke tikken op de deur openquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon open doen he als ze aanbellen
Nogniet. Mijn mentaliteit is nog steeds niet goed genoeg. Maar veel mensen die beginnen met trainen gaan het wel als een verslaving zien jaquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Mevrouw deed na drie flinke tikken op de deur open
Vooral als je veel verbetering gaat zien dan zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogniet. Mijn mentaliteit is nog steeds niet goed genoeg. Maar veel mensen die beginnen met trainen gaan het wel als een verslaving zien ja
Hopelijk ja. Maar als het echt te duur is doe ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral als je veel verbetering gaat zien dan zeker.
Misschien straks met de personal trainer.
Ik denk het niet. Ik zou wel willen maar krijg geen hoogte van hem. Dus dan vind ik het allemaal wel gauw best. Hij is 'druk'. Wat best wel zo zal zijn. Dus niet zo serieusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
ahh leuk was dat filmpje jazie je hem nog binnenkort of is het niet serieus tussen jullie ofzo? Ik was in Koblenz, geen idee of je dat kent
Nou ja, zo moet je het niet zien denk ik, eerder als opstapje.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk ja. Maar als het echt te duur is doe ik het niet hoor.
Je moet hett eigenlijk ook gewoon zelf kunnenVind het aan de ene kant ook wel beetje lame om het te doen omdat je dan het gevoel hebt dat hij je discipline moet bezorgen
Irritant is dat hequote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou wel willen maar krijg geen hoogte van hem. Dus dan vind ik het allemaal wel gauw best. Hij is 'druk'. Wat best wel zo zal zijn. Dus niet zo serieus
Ja dat ken ik! Nooit geweest maar ken het wel.
Hm ja, je hoeft hem natururlijk ook niet altijd aan te houden. Maar qua sporten heb ik hem ook niet erg nodig. Meer qua voeding en levenswijze ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, zo moet je het niet zien denk ik, eerder als opstapje.
Mijn moeder had ook laatst een traject met een PT gedaan, was haar erg goed bevallen omdat ze nu als ze zelf gaat sporten ook een goede routine erin heeft zitten die ook echt geschikt is voor wat ze zelf precies wil.
Hmm, dan moet je wel geluk hebben dat zo'n personal trainer er verstand van heeft he.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, je hoeft hem natururlijk ook niet altijd aan te houden. Maar qua sporten heb ik hem ook niet erg nodig. Meer qua voeding en levenswijze ofzo
Ja daarom. Maar ja, het is vrijblijvend dus ik zie het allemaal wel. En anders mezelf gewoon dwingen niet meteen bij de eerste de beste ongezonde craving gelijk toe te slaan. Die mindswitch moet iedere jan doedel toch wel kunnen makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je wel geluk hebben dat zo'n personal trainer er verstand van heeft he.
Als het zo makkelijk was, waren er niet zoveel dikkerdjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar ja, het is vrijblijvend dus ik zie het allemaal wel. En anders mezelf gewoon dwingen niet meteen bij de eerste de beste ongezonde craving gelijk toe te slaan. Die mindswitch moet iedere jan doedel toch wel kunnen maken
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Irritant is dat he![]()
Best leuke stad! Daar komt de Moezel de Rijn in stromen, twee verschillende kleuren water, is wel grappig om te zien
Heb net reep chocola gekocht voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet gewoon de hele dag jezelf vol blijven stoppen met gezonde dingen, dan krijg je niet zo snel cravings.
Hahaha, ik ken dat, nog even naar de winkel rennen voor het 9 uur isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb net reep chocola gekocht voor sluitingstijd![]()
Dat dus. Ik had echt echt echt echt vies veel zin in chocolaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken dat, nog even naar de winkel rennen voor het 9 uur is
Je kan het hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb net reep chocola gekocht voor sluitingstijd![]()
Gewoon genieten tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had echt echt echt echt vies veel zin in chocola
Gelukkig wel ja.quote:
Azie-leef helpt ook welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.Ben in paar maanden toch al flink afgevallen. Dan kan ik zo nu en dan wel beetje smokkelen
Ik was in Azie aan het jojo'en. Viel eerst keihard af en paar maanden later in ziekenhuis en moest me wegen. Was wel aangekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Azie-leef helpt ook wel
Veel lopen, goed eten vaak, geen snoep ofzo. Tenminste. kan wel, maar doe je toch niet echt
Jij wil vast weten of hij blond is met blauwe ogenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee flip vertel eens meer over mr. Scheiße
Ik vertel al meer dan ik eigenlijk wil. Dus datquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee flip vertel eens meer over mr. Scheiße
Kut, even alles terugcroften hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vertel al meer dan ik eigenlijk wil. Dus dat
HAHAHAHAHAH duitsers zijn meestal bruin tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wil vast weten of hij blond is met blauwe ogen
Hitler zou zich in zijn graf omdraaien.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut, even alles terugcroften hoornee grapje. Begrijpelijk.
[..]
HAHAHAHAHAH duitsers zijn meestal bruin toch
Is ook de bedoeling hueheuehauehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hitler zou zich in zijn graf omdraaien.
50 procent kansquote:
Jaa best leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ik snap het ook nooit zo erg goed. Mja
oeh dat is wel tof! Heb zelf best vaak in omgeving van de Moezel gezeten. Best toffe omgeving stiekem.
Nee, zijn met volkslied bezigquote:
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ongelooflijk matig spel op de eerste 20 minuten ofzo na
Gewoon Italie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioen
Duitsland krijgt het wel lastig in ieder gevalquote:
Duitsland of Italië natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioen
Ja nog gekkerquote:
Dat sowieso. Portugal is waardeloosquote:
Hoop Calimero reacties zeker?quote:
Wordt sowieso een op papier zwakke finalequote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Hoop Italië - Wales finale. Of Portugal - Mofrika met winnende goal van CR7
Dat lijkt me rete kut.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt sowieso een op papier zwakke finale
Krijg je straks Wales Duitsland lopen die Duitsers er met 4-0 overheen
Kan je toch niet supporteren. Wekt geen enkele sympathie opquote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch niet supporteren. Wekt geen enkele sympathie op
Als je straks EK zonder 1 keer binnen 90 minuten te winnen wint? Vind ik welquote:
QR20 en CR7 zijn altijd een genotquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je straks EK zonder 1 keer binnen 90 minuten te winnen wint? Vind ik wel
ijsland wekt ook sympathie op met antivoetbalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je straks EK zonder 1 keer binnen 90 minuten te winnen wint? Vind ik wel
Mwah, had ze wel titel gegund. Maar nu staan ze weer met hun beentjes op de grond, ook niet verkeerdquote:
Ik gun ze geen titel joh, staat België op gelijke hoogte met Nederland qua prijzen. Terwijl Nederland natuurlijk veel beter gepresteerd heeft in het verleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, had ze wel titel gegund. Maar nu staan ze weer met hun beentjes op de grond, ook niet verkeerd
Die gaan Ramsey missenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun ze geen titel joh, staat België op gelijke hoogte met Nederland qua prijzen. Terwijl Nederland natuurlijk veel beter gepresteerd heeft in het verleden.
Als Wales het EK zou winnen zou ik het wel leuk vinden, maar die gaan eruit tegen dat schijtPortugal denk ik
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel gelachen toen ik de uitslag zag.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook zo smakelijk gelachen om België ook al kon je dit van mijlenver aan zien komen?
Oh, maar goed. Een beetje zoals wat je kan verwachten. België dat het spel nimmer heeft kúnnen maken, Wales die met het 5-3-2 systeem erover heen dendert. Al had ik niet per se verwacht dat Wales ging winnen. Vooraf kon 't wmb alle kanten op. Maar het komt niet uit de lucht vallen iig./quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel gelachen toen ik de uitslag zag.
misschien kan jc ook komen maandag, dan kunnen jullie daarna door op dinerdate romantischquote:
Met die coach kan alles. Ik moest wel lachen toen ik de verdediging zag van de Belgen toen de opstelling bekend werd gemaakt. Net even de hoogtepunten gezien, die 2-1 ookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, maar goed. Een beetje zoals wat je kan verwachten. België dat het spel nimmer heeft kúnnen maken, Wales die met het 5-3-2 systeem erover heen dendert. Al had ik niet per se verwacht dat Wales ging winnen. Vooraf kon 't wmb alle kanten op. Maar het komt niet uit de lucht vallen iig./
Wat is er maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan jc ook komen maandag, dan kunnen jullie daarna door op dinerdate romantisch
Iedereen kon dit wel een beetje zien aankomen toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook zo smakelijk gelachen om België ook al kon je dit van mijlenver aan zien komen?
Misschien kan jij Wilmots vervangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen kon dit wel een beetje zien aankomen toch.
Bij de Belgen twee junioren in de defensie en Wilmots stelde Lukaku op die vier wedstrijden nodig had voor een goal terwijl Batsuaiy er een maakte binnen 5 seconden vervolgens brengt hij ook nog die domme Fellani ja wat wil je dan.
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, hoe was belgie wales in 1 zin?
11 tegen 11quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, hoe was belgie wales in 1 zin?
Zou stiekem best tof zijn als Portugal echt in finale komt. Denk dat het wel laatste EK is voor Ronaldo, namelijk.quote:
tofquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou stiekem best tof zijn als Portugal echt in finale komt. Denk dat het wel laatste EK is voor Ronaldo, namelijk.
Dat is alleen echt tof als hij de winnende maakt en vervolgens een sneer maakt naar Messi.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou stiekem best tof zijn als Portugal echt in finale komt. Denk dat het wel laatste EK is voor Ronaldo, namelijk.
Waarom zou het tof zijn dan, alleen om Ronaldo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof heeft niks te maken met of iets terecht of onterecht is.
Natuurlijk is het bizar.
Wow.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
Mij lijkt het tof als voetbal niet meer bestaat
nee jijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
Mij lijkt het tof als voetbal niet meer bestaat
is dit een doodsverwensing?quote:
Zo'n atleet als hem zie ik juist wel langer spelen. Zeker tot z'n 35ste in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent raarquote:
Maar toch kan er veel gebeuren in zo'n 4 jaar. Maar niks is onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n atleet als hem zie ik juist wel langer spelen. Zeker tot z'n 35ste in ieder geval.
nee, totaal nietquote:
Alsof jou dat interesseert. Jij kijkt om 5 uur snachts met je broek op half 7 de Zimbabwaanse competitiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
het NOS Journaal begint direct met voetbal
wtf, ik wil nieuws
wtfquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jou dat interesseert. Jij kijkt om 5 uur snachts met je broek op half 7 de Zimbabwaanse competitie
Valt hij op negers?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jou dat interesseert. Jij kijkt om 5 uur snachts met je broek op half 7 de Zimbabwaanse competitie
Dat zou je eigenlijk niet mogen uitsluiten neequote:
Dat wel maar zoals ie nu lichamelijk is en doet red ie dat makkelijk natuurlijk. Denk dat in de toekomst dit soort voetballers steeds langer mee kunnen vanwege hun fitheid en gezondheid. Zeker bij mindere (op het moment) landenteams als Portugalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar toch kan er veel gebeuren in zo'n 4 jaar. Maar niks is onmogelijk.
waarom spelen ze in Zimbabwe om 5 uur snachtsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag naar de waterput lopen en dan 2 uur later voetballen in de hitte, kan toch niet manquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom spelen ze in Zimbabwe om 5 uur snachts
echt he. Zelfde tijdzone ook volgens mij of 1 uurtje verschilquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom spelen ze in Zimbabwe om 5 uur snachts
good pointquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag naar de waterput lopen en dan 2 uur later voetballen in de hitte, kan toch niet man
waarom post je dit nog een keer?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:13 schreef JanCees het volgende:
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good👌👌shit right👌👌th 👌 ere👌👌👌 right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Good shit
na 50 jaar waterputten graven heb je er toch op iedere straat hoek eentjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag naar de waterput lopen en dan 2 uur later voetballen in de hitte, kan toch niet man
Wales - Belgie gekeken met mijn oma en pizza gegeten bij mn omaquote:
Gewoon jezelf ontplooien in Tanzania en negerkindjes met aids helpenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na 50 jaar waterputten graven heb je er toch op iedere straat hoek eentje
Dat klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wales - Belgie gekeken met mijn oma en pizza gegeten bij mn oma
En nu logeer ik bij mn oma, maar die slaapt al en nu kom ik FOK!ken.
ik denk dat jij hele rare dingen met die kindertjes zou doen viespeukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf ontplooien in Tanzania en negerkindjes met aids helpen
ik val op blankquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij hele rare dingen met die kindertjes zou doen viespeuk
Nachtje doorbijten danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Wel matig bed.
Matig, slecht.
aan aids helpen bedoel jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf ontplooien in Tanzania en negerkindjes met aids helpen
maar blank is wel bestequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan van elke etniciteit wel een vrouw knap vinden
Kan jij asians knap vinden ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet verwachtquote:
Perzischequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arabische vrouwen vind ik ook wel mooi vaak.
Vind donkerevrouwen echt niet zo mooi srryquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja die zijn er dan ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vrienden?
in je eentje lijkt me saai, maar ik ben introvert
zij is te jong voor jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Perzische![]()
En weet één heel knap Iraaks meisje
Op het Duitse ubermenschvolkquote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Perzische![]()
En weet één heel knap Iraaks meisje
oktober wordt ze 18quote:
Daar zal ik ook wel het minste ervan mooi vinden, maar zullen er best wat zijn die aantrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind donkerevrouwen echt niet zo mooi srry
Oké 17 is wel geil jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oktober wordt ze 18
Maar denk dat ze deze zomer wordt uitgehuwelijkt. Zo gaat dat als ze op vakantie gaan naar zo'n land
Welke categorieën mag uit kiezen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke etniciteit vind jij het aantrekkelijkst?
hij is verliefd op de balquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke etniciteit vind jij het aantrekkelijkst?
Wij zouden práchtige kinders krijgen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal ik ook wel het minste ervan mooi vinden, maar zullen er best wat zijn die aantrekkelijk zijn.
Zou er alleen geen kinderen mee willen maken, want daar wil ik ook nog iets van mezelf in terugzien
Moet je met Hermelien trouwenquote:
Is Europa goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon alle etniciteiten die er bestaan op deze aardbol.
Is daar geen app voor om te zien hoe dat zou worden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij zouden práchtige kinders krijgen bijvoorbeeld.![]()
Nee dit is geen uitnodiging.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is daar geen app voor om te zien hoe dat zou worden?
Vn Harry Snotterquote:
Ik zie al kindjes rondlopen die op mij lijken maar dan met zwarte krullenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit van gehoordzal even zoeken
Eerste twee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds vrij divers.
Gewoon blank, latina, arabisch, negerin
hoeft zij niet van af te wetenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan kan je geen halfbloedjes meer maken
Bahquote:
Hebben wij toevallig kindertjes samenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie al kindjes rondlopen die op mij lijken maar dan met zwarte krullen
Heb jij een celeb crush? (en nee je mag niet Ron Jans kiezen)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste twee.
Met negerinnen en Arabischen heb ik niets.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een celeb crush? (en nee je mag niet Ron Jans kiezen)
even kijken of hij Angela Schijf noemtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een lekkere chick
Al vier jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hebben wij toevallig kindertjes samen
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al vier ja
Maar ik was het vrouwtje in de relatie, dus je hebt er niks van gemerkt.
ik had je gemistquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
oh dacht dat ik topickill had gemaakt, maar mijn internet deed het gewoon niet
gelukkig
ja nu verraad je hetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
even kijken of hij Angela Schijf noemt
ik jou ookquote:
Vrouwen zijn vaker het mannetje in de relatie, als ik de berichten zo meekrijg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Denk wel dat ik het mannetje ben in een relatie gvd, allemaal gevoelige boys
Jammer dat je de beschikking over mn google gegevens hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
even kijken of hij Angela Schijf noemt
cachet en tjacka deden ook peggingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaker het mannetje in de relatie, als ik de berichten zo meekrijg.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.reddit.com/r/whitebeauty/
lekker hoor
Heterochromiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best leuk twee verschillende ogen
lelijke mondquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best leuk twee verschillende ogen
tamara tolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hé schatje hé, slapen we bij jou of bij mij?
He schatje he, ben je vanavond nog vrij?
Ik ook wel jaquote:
Oke, zij heeft wel mooie billen jaquote:
na veel aandringen Angela schijfquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Stijn kom op. 1 celeb die je knap vind moet je wel kunnen noemen toch
Ik heb zo`n gevoel dat we net zo`n hetze op Stijn gaan maken als op Pax vorig jaar
He pottenbakster ksstquote:
laat hem lekker op z'n eigen tempoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Stijn kom op. 1 celeb die je knap vind moet je wel kunnen noemen toch
Ik heb zo`n gevoel dat we net zo`n hetze op Stijn gaan maken als op Pax vorig jaar
quote:
Ik vind eigenlijk alleen celebs leuk omdat ze aardig overkomen op tv.quote:
nooohhhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht even Rihanna erin te zien
ik wil wel meequote:
Nee ik denk wel dat stinho gewoon hetero isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent alvast jullie date aan het voorstellen?
Stijn is niet zo ordinair als de rest hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik denk wel dat stinho gewoon hetero is
Maar dit is geen prioriteit voor hem
Houd mij hier buitenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is niet zo ordinair als de rest hier.
Is missandei niet gvd vet jongquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekkere bos krullen.
Doet mij denken aan Missandei uit Game of Thrones
nee, stijn praat over milfsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs jij bent ordinairder dan Stijn
Gewoon in de 20quote:
quote:
LB zei dat en die had het van geo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Even mycroften
Ellen Page ook. Die is inmiddels bijna 30quote:
Mari curiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Plastic surgery much
Is echt vreselijk
Zij heeft echt puppy oogjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page ook. Die is inmiddels bijna 30
tot zoquote:
Maar wanneer is iemand niet 13 in dozijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de esthetiek van mannen echt vele malen interessanter dan deze dertien in een dozijn troelas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |