Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Irritant is dat he![]()
Best leuke stad! Daar komt de Moezel de Rijn in stromen, twee verschillende kleuren water, is wel grappig om te zien
Heb net reep chocola gekocht voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet gewoon de hele dag jezelf vol blijven stoppen met gezonde dingen, dan krijg je niet zo snel cravings.
Hahaha, ik ken dat, nog even naar de winkel rennen voor het 9 uur isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb net reep chocola gekocht voor sluitingstijd![]()
Dat dus. Ik had echt echt echt echt vies veel zin in chocolaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken dat, nog even naar de winkel rennen voor het 9 uur is
Je kan het hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb net reep chocola gekocht voor sluitingstijd![]()
Gewoon genieten tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had echt echt echt echt vies veel zin in chocola
Gelukkig wel ja.quote:
Azie-leef helpt ook welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.Ben in paar maanden toch al flink afgevallen. Dan kan ik zo nu en dan wel beetje smokkelen
Ik was in Azie aan het jojo'en. Viel eerst keihard af en paar maanden later in ziekenhuis en moest me wegen. Was wel aangekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Azie-leef helpt ook wel
Veel lopen, goed eten vaak, geen snoep ofzo. Tenminste. kan wel, maar doe je toch niet echt
Jij wil vast weten of hij blond is met blauwe ogenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee flip vertel eens meer over mr. Scheiße
Ik vertel al meer dan ik eigenlijk wil. Dus datquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee flip vertel eens meer over mr. Scheiße
Kut, even alles terugcroften hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vertel al meer dan ik eigenlijk wil. Dus dat
HAHAHAHAHAH duitsers zijn meestal bruin tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wil vast weten of hij blond is met blauwe ogen
Hitler zou zich in zijn graf omdraaien.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut, even alles terugcroften hoornee grapje. Begrijpelijk.
[..]
HAHAHAHAHAH duitsers zijn meestal bruin toch
Is ook de bedoeling hueheuehauehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hitler zou zich in zijn graf omdraaien.
50 procent kansquote:
Jaa best leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ik snap het ook nooit zo erg goed. Mja
oeh dat is wel tof! Heb zelf best vaak in omgeving van de Moezel gezeten. Best toffe omgeving stiekem.
Nee, zijn met volkslied bezigquote:
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ongelooflijk matig spel op de eerste 20 minuten ofzo na
Gewoon Italie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |