Ik kan me Kaneel gewoon niet voor me zien sportendquote:
ahh leuk was dat filmpje jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Flippiee het volgende: [..] Dat is wel jammer. Lijkt me echt naar als je op een vrijdagavond over moet werken dan. Wel goed denk ik.
Had hem gisteren filmpje gestuurd van streetlab met dat ze mee deden met Das Supertalent.
Vond ie wel grappig geloof ik. Dat is wel erg weinig
Waar was je heen?
Ik ook nog niet echt moet ik zeggen, maar ik moedig het uiteraard wel aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me Kaneel gewoon niet voor me zien sportend
Wat gaat hij doen dan? Bij sportschool?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook nog niet echt moet ik zeggen, maar ik moedig het uiteraard wel aan.
Het schijnt van wel, maar het abo moet nog gefixt wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? Bij sportschool?
Ben benieuwd, straks begint tie er nog verslaafd aan te wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, maar het abo moet nog gefixt worden
Je moet ook gewoon open doen he als ze aanbellenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
Politie zit hier in de straat een deur te forceren #genot
Vind jij sporten verslavend ja? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd, straks begint tie er nog verslaafd aan te worden
Mevrouw deed na drie flinke tikken op de deur openquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon open doen he als ze aanbellen
Nogniet. Mijn mentaliteit is nog steeds niet goed genoeg. Maar veel mensen die beginnen met trainen gaan het wel als een verslaving zien jaquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Mevrouw deed na drie flinke tikken op de deur open
Vooral als je veel verbetering gaat zien dan zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogniet. Mijn mentaliteit is nog steeds niet goed genoeg. Maar veel mensen die beginnen met trainen gaan het wel als een verslaving zien ja
Hopelijk ja. Maar als het echt te duur is doe ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral als je veel verbetering gaat zien dan zeker.
Misschien straks met de personal trainer.
Ik denk het niet. Ik zou wel willen maar krijg geen hoogte van hem. Dus dan vind ik het allemaal wel gauw best. Hij is 'druk'. Wat best wel zo zal zijn. Dus niet zo serieusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
ahh leuk was dat filmpje jazie je hem nog binnenkort of is het niet serieus tussen jullie ofzo? Ik was in Koblenz, geen idee of je dat kent
Nou ja, zo moet je het niet zien denk ik, eerder als opstapje.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk ja. Maar als het echt te duur is doe ik het niet hoor.
Je moet hett eigenlijk ook gewoon zelf kunnenVind het aan de ene kant ook wel beetje lame om het te doen omdat je dan het gevoel hebt dat hij je discipline moet bezorgen
Irritant is dat hequote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou wel willen maar krijg geen hoogte van hem. Dus dan vind ik het allemaal wel gauw best. Hij is 'druk'. Wat best wel zo zal zijn. Dus niet zo serieus
Ja dat ken ik! Nooit geweest maar ken het wel.
Hm ja, je hoeft hem natururlijk ook niet altijd aan te houden. Maar qua sporten heb ik hem ook niet erg nodig. Meer qua voeding en levenswijze ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, zo moet je het niet zien denk ik, eerder als opstapje.
Mijn moeder had ook laatst een traject met een PT gedaan, was haar erg goed bevallen omdat ze nu als ze zelf gaat sporten ook een goede routine erin heeft zitten die ook echt geschikt is voor wat ze zelf precies wil.
Hmm, dan moet je wel geluk hebben dat zo'n personal trainer er verstand van heeft he.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, je hoeft hem natururlijk ook niet altijd aan te houden. Maar qua sporten heb ik hem ook niet erg nodig. Meer qua voeding en levenswijze ofzo
Ja daarom. Maar ja, het is vrijblijvend dus ik zie het allemaal wel. En anders mezelf gewoon dwingen niet meteen bij de eerste de beste ongezonde craving gelijk toe te slaan. Die mindswitch moet iedere jan doedel toch wel kunnen makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je wel geluk hebben dat zo'n personal trainer er verstand van heeft he.
Als het zo makkelijk was, waren er niet zoveel dikkerdjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar ja, het is vrijblijvend dus ik zie het allemaal wel. En anders mezelf gewoon dwingen niet meteen bij de eerste de beste ongezonde craving gelijk toe te slaan. Die mindswitch moet iedere jan doedel toch wel kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |