Mwah, had ze wel titel gegund. Maar nu staan ze weer met hun beentjes op de grond, ook niet verkeerdquote:
Ik gun ze geen titel joh, staat België op gelijke hoogte met Nederland qua prijzen. Terwijl Nederland natuurlijk veel beter gepresteerd heeft in het verleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, had ze wel titel gegund. Maar nu staan ze weer met hun beentjes op de grond, ook niet verkeerd
Die gaan Ramsey missenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun ze geen titel joh, staat België op gelijke hoogte met Nederland qua prijzen. Terwijl Nederland natuurlijk veel beter gepresteerd heeft in het verleden.
Als Wales het EK zou winnen zou ik het wel leuk vinden, maar die gaan eruit tegen dat schijtPortugal denk ik
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel gelachen toen ik de uitslag zag.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook zo smakelijk gelachen om België ook al kon je dit van mijlenver aan zien komen?
Oh, maar goed. Een beetje zoals wat je kan verwachten. België dat het spel nimmer heeft kúnnen maken, Wales die met het 5-3-2 systeem erover heen dendert. Al had ik niet per se verwacht dat Wales ging winnen. Vooraf kon 't wmb alle kanten op. Maar het komt niet uit de lucht vallen iig./quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel gelachen toen ik de uitslag zag.
misschien kan jc ook komen maandag, dan kunnen jullie daarna door op dinerdate romantischquote:
Met die coach kan alles. Ik moest wel lachen toen ik de verdediging zag van de Belgen toen de opstelling bekend werd gemaakt. Net even de hoogtepunten gezien, die 2-1 ookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, maar goed. Een beetje zoals wat je kan verwachten. België dat het spel nimmer heeft kúnnen maken, Wales die met het 5-3-2 systeem erover heen dendert. Al had ik niet per se verwacht dat Wales ging winnen. Vooraf kon 't wmb alle kanten op. Maar het komt niet uit de lucht vallen iig./
Wat is er maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan jc ook komen maandag, dan kunnen jullie daarna door op dinerdate romantisch
Iedereen kon dit wel een beetje zien aankomen toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook zo smakelijk gelachen om België ook al kon je dit van mijlenver aan zien komen?
Misschien kan jij Wilmots vervangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen kon dit wel een beetje zien aankomen toch.
Bij de Belgen twee junioren in de defensie en Wilmots stelde Lukaku op die vier wedstrijden nodig had voor een goal terwijl Batsuaiy er een maakte binnen 5 seconden vervolgens brengt hij ook nog die domme Fellani ja wat wil je dan.
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, hoe was belgie wales in 1 zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |