20 juliquote:Op zondag 17 juli 2016 08:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Prepatch update is 19 juli. Demon Hunter early access is dan nog niet beschikbaar.
Ah, 19 juli zal dan voor onze Amerikaanse vrienden zijn.quote:
250 is heel netjes, van mijn vriendengroep ben ik de enige die er zoveel heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hier ook, dus daarom afgelopen week weer verlengd na iets van 6 maanden afwezigheid.
Bevalt vooralsnog goedNet even de 250 mounts aangetikt, iets wat ik al heel lang wilde.
Zal waarschijnlijk niet zoveel meer voorstellen tegenwoordig, maar wel een toffe mount die je krijgt
Je moet geluk hebben, had vrij snel die big eigenlijk, en heb ze nooit echt gefarmed, enkel gekilled als ik er toevallig was voor wat daileys en dan was ik weer weg.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Blistering het volgende:
Zal wel loslopen in legionDenk dat je dan wel prima in je eentje goud kan scoren bij die invasions.
Nu het toch over mounts gaat: die mounts van die 4 rares in Tanaan zijn echt FUCKED UP. Heb nu 24 kills (jaja, doe het sinds 2 dagen pas) verspreid over een paar van m'n chars en nog nooit zo'n cage gehad. Zijn best wel rare blijkbaar
Je moet toch mobs killen om die invasion te triggerenen al dat geloop in garrison om de invasionmobs te killen...quote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Blistering het volgende:
Zal wel loslopen in legionDenk dat je dan wel prima in je eentje goud kan scoren bij die invasions.
Nu het toch over mounts gaat: die mounts van die 4 rares in Tanaan zijn echt FUCKED UP. Heb nu 24 kills (jaja, doe het sinds 2 dagen pas) verspreid over een paar van m'n chars en nog nooit zo'n cage gehad. Zijn best wel rare blijkbaar
Welke Nederlandse guild?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is die guild gezellig? Wil wel weer eens in een Nederlandse guild zitten en paladin spelen
Wussyquote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, zie dat het pvp is. Laat maar, heb geen zin om wéér continu geganked te worden
250 mounts?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hier ook, dus daarom afgelopen week weer verlengd na iets van 6 maanden afwezigheid.
Bevalt vooralsnog goedNet even de 250 mounts aangetikt, iets wat ik al heel lang wilde.
Zal waarschijnlijk niet zoveel meer voorstellen tegenwoordig, maar wel een toffe mount die je krijgt
Warlock schijnt ook beestachtig te zijn. Twijfel nu toch of ik m'n oude Warlock weer af moet stoffen.quote:
Dat heb ik dus ook. Tot nu toe heb ik iedere expansion als eerste gespeeld met mijn dr00d. Die ben ik nu echt zat.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Warlock schijnt ook beestachtig te zijn. Twijfel nu toch of ik m'n oude Warlock weer af moet stoffen.
Iedere keer weer hetzelfde bij een nieuwe xpac, weet nooit wat ik moet gaan spelen.
Dingetje zit in Hollands Glorie oid op Ravencrest.quote:
Welke server speel je nu?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingetje zit in Hollands Glorie oid op Ravencrest.
Niks wussyIk zat in een NL guild op Balnazzar en Hellfire Peninsula was echt een hel om te lvlen. Elke paar minuten wel een groep enemies in de nek en de questgivers waren altijd dood. Leuk hoor
Nordrassil. Zit bij een toffe guild genaamd Revenged.quote:
Spriest sterk?quote:
Dacht Frostmane, maar dat denk ik altijd als iemand vraagt of er een FOK!guild isquote:Op maandag 18 juli 2016 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Bestaat er eigenlijk nog een FOK! guild?
Enig idee hoe die heet? Het lijkt me namelijk wel leuk om eens met fokkers te wowenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dacht Frostmane, maar dat denk ik altijd als iemand vraagt of er een FOK!guild is
Ik heb hier een keer een screenie van <Je bent zelf een guild> gezienquote:Op maandag 18 juli 2016 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enig idee hoe die heet? Het lijkt me namelijk wel leuk om eens met fokkers te wowen
Nice! Ik ben nu ook bezig met die farm, zit pas op 127quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 80.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:54 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Nice! Ik ben nu ook bezig met die farm, zit pas op 127
SP is al jaren slecht. Alleen in FL top dps.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:56 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Spriest sterk?
geen burst op pull, geen on demand burst, slechte AoE en momenteel alleen maar goed met Surrender to Madness, oftewel je gaat constant neer tijdens progress en het is waardeloos voor 5 man dungeons. Het levelt ook nog eens als een van de traagste classes momenteel.
Toch blijf ik lekker shadow spelen
Vergeleken met andere classes is het niks :pquote:Op maandag 18 juli 2016 18:00 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
SP is al jaren slecht. Alleen in FL top dps.
Ik blijf ook gewoon shadow, maar ergens is het wel jammer dat sp altijd onderaan bungelt. Altijd de zwakste van de hybrids.
Geen burst zal wel meevallen toch? Op demand dan.
Mooi, kunnen we weer Wingclip gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:10 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af trouwens hoe het zit met de survival hunter: je kunt weer een melee weapon gebruiken, maar hoe kom je aan een voor je level 100? Kun je dan bijvoorbeeld een baleful gebruiken?
en het aloude: alle wapens zijn hunterwapens is weer van toepassing dan
Lekker hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we weer Wingclip gebruiken
worden er steeds minder welquote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoorZal wel wennen zijn, en al je keybindings voor de zoveelste keer aanpassen, joepie
Ja klopt. Alles is versimpeld. Volgens mij hebben 'we' het daar al eens over gehad in dit topic, wat er allemaal weggehaald is.quote:
Morgen zal er op Europese servers nog niets veranderen, patch dag is gewoon woensdag...quote:Op maandag 18 juli 2016 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik morgen de hele dag ga zitten klooien met die transmogsMijn hunter heeft echt alle quests die er maar te doen zijn volgens mij ooit gedaan. Die zal een supervolle 'kledingkast' hebben
Ow... Nou ja kan ik me nog wat inlezen. Weet de helft nog niet,quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Morgen zal er op Europese servers nog niets veranderen, patch dag is gewoon woensdag...
Ja die is ook weg. Alleen sommige NPC´s hebben hem nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb echt al eeuwen niet gespeeld, maar de hunters mark is ook verdwenen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die is ook weg. Alleen sommige NPC´s hebben hem nog.
Momenteel ben ik met een rogue aan het spelen maar ik ga straks weer verder met mijn hunter. Die heb ik sinds ik begon te spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Ik vind een hunter wel leuk spelenWat is jouw main eigenlijk?
Enige wat ik weet is dat de gold missions verdwijnen, daarvoor in de plaats komen resource missions. Hopelijk komen ze wel met wat leuke missies met items of zo. Maar ik denk dat je geen kut meer hebt aan die garrisons.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
Wat gebeurt er met de garrisons in dreanor als the expac komt?
Het is namelijk een bron van inkomsten voor mij .
Dat dus, je hebt er vanaf woensdag vrijwel niks meer aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat de gold missions verdwijnen, daarvoor in de plaats komen resource missions. Hopelijk komen ze wel met wat leuke missies met items of zo. Maar ik denk dat je geen kut meer hebt aan die garrisons.
Mooi toch? In de tijd dat ik nog speelde hing iedereen maar een beetje in zijn garrisson.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat de gold missions verdwijnen, daarvoor in de plaats komen resource missions. Hopelijk komen ze wel met wat leuke missies met items of zo. Maar ik denk dat je geen kut meer hebt aan die garrisons.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat dus, je hebt er vanaf woensdag vrijwel niks meer aan.
Enige wat ik er aan ga missen is de goldmissiesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi toch? In de tijd dat ik nog speelde hing iedereen maar een beetje in zijn garrisson.
Dat inderdaad, ga de goud missies wel missen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat ik er aan ga missen is de goldmissiesVerder begon het af en toe een beetje op werk te lijken
Waar ik ze nu ook nog voor gebruik zijn de professiongebouwtjes (hexweavebags bijvoorbeeld). Maar je professions op de 'oude' manier levellen is natuurlijk veel leuker.
Die heb ik allemaal al, heb wel de afgelopen tijd elke dag 'geherbalised' voor de crazy carrot pet (wist tot voor kort niet eens dat die er wasquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ga de goud missies wel missen.
Ben op het moment ook die pet daily aan het doen voor de toy, nog een dag of 4 te gaan.
De pet charms van draenor sources worden ook gehalveerd morgen, dus kan nog paar dagen langer duren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ga de goud missies wel missen.
Ben op het moment ook die pet daily aan het doen voor de toy, nog een dag of 4 te gaan.
Die goud missies ga ik wel missen ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat ik er aan ga missen is de goldmissiesVerder begon het af en toe een beetje op werk te lijken
Waar ik ze nu ook nog voor gebruik zijn de professiongebouwtjes (hexweavebags bijvoorbeeld). Maar je professions op de 'oude' manier levellen is natuurlijk veel leuker.
CM + Archie boosters die ik ken hebben de gold cap op 5 charsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die goud missies ga ik wel missen ja.klote is dat er nu nog steeds een gigantische goud imbalance is. Mensen die nu al twee jaar 11 level 100 mannetjes hebben hebben dik kunnen innen.
zit ik met mijn 50.000 terwijl sommigen de goldcap hebben op verschillende poppetjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De pet charms van draenor sources worden ook gehalveerd morgen, dus kan nog paar dagen langer duren.
Ik heb elke keer als ik genoeg gold had tokens gekocht. Speel nu al maanden gratisquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die goud missies ga ik wel missen ja.klote is dat er nu nog steeds een gigantische goud imbalance is. Mensen die nu al twee jaar 11 level 100 mannetjes hebben hebben dik kunnen innen.
zit ik met mijn 50.000 terwijl sommigen de goldcap hebben op verschillende poppetjes.
Hoe fix je dat? Ik heb één char die tegen de max resources aanzit maar nauwelijks iets met de garrison gedaan heeft omdat 'ie pas net 2 maandjes lvl 100 isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:18 schreef icemotion het volgende:
Garrisons inkomsten zijn straks compleet weg lijkt het. De Smugglers sack of gold gaat ook verdwijnen. Dus als je nog een hele berg garrison resources hebt.. wissel ze vandaag nog in voor gold.
Ik ga het wel doen vanavond.. ff 9 chars met 9000+ resources per stuk alles omzetten naar zakjes met goud.. (ik heb ergens gelezen dat 9000 resources gemiddeld zo'n 2800-2900 gold is.. toch best aardig..)
ook al?? ik heb nog een heleboel van die garrison resources, ga ze allemaal maar inwisselen voor shiny goldquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:18 schreef icemotion het volgende:
Garrisons inkomsten zijn straks compleet weg lijkt het. De Smugglers sack of gold gaat ook verdwijnen. Dus als je nog een hele berg garrison resources hebt.. wissel ze vandaag nog in voor gold.
Thx,quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:49 schreef Karina het volgende:
Dit is een handig artikel over de garrison:
http://blizzardwatch.com/2016/07/18/grab-gold-garrison-late/
Handig inderdaad voordat alles waardeloos wordquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:49 schreef Karina het volgende:
Dit is een handig artikel over de garrison:
http://blizzardwatch.com/2016/07/18/grab-gold-garrison-late/
Ik ga de savage blood niet ruilen voor gold bedacht ik: als iedereen dat doet dan is er straks misschien een tekort op de AH en mensen hebben dat misschien toch nog nodig voor craftenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Handig inderdaad voordat alles waardeloos word
De macro's die in die post staan gebruikenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef schaakkipje het volgende:
Is er een snelle manier om te wisselen? Het gaat nu echt veel te langzaam.
Dit blijft gewoon nog bestaan dus dat ga ik niet nu doen. Als ik weer wat rush orders heb koop ik weer wat materials.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wissel ze overigens in tegen materials om mee te craften, dat levert me uiteindelijk een stuk meer op.
Ik ben vrij lui aangelegd, dus ik spaar meestal m'n resources tot 9K en wissel ze dan in. Maak er vooral die bags mee op m'n tailor. Kan nu weer een week of 2 vooruit met fursquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon nog bestaan dus dat ga ik niet nu doen. Als ik weer wat rush orders heb koop ik weer wat materials.
bags ben ik nu ook mee bezig idd. Denk dat die wel gaan verkopen, al die mensen die een demon hunter gaan aanmakenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben vrij lui aangelegd, dus ik spaar meestal m'n resources tot 9K en wissel ze dan in. Maak er vooral die bags mee op m'n tailor. Kan nu weer een week of 2 vooruit met furs
Gaat een beetje met golven hier. Prijs zat rond de 1K, maar is nu al een tijdje dalende. Als hij laag genoeg is koop ik alles op, en beginnen we weer op 1Kquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
bags ben ik nu ook mee bezig idd. Denk dat die wel gaan verkopen, al die mensen die een demon hunter gaan aanmakenhexweave bags verkochten tot nu toe voor geen meter maar ik gok dat dat wel beter gaat worden.
Oh lol. Ik heb dat helemaal niet gelezen. Wat koop je dan? Ik heb nog zoveel rotzooi. Prijzen staan laag. Ik ga geen ore sellen voor 1 gold. Craften doe ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De macro's die in die post staan gebruiken![]()
Ik wissel ze overigens in tegen materials om mee te craften, dat levert me uiteindelijk een stuk meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |