Moet je ook niet doen zulke schandenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog nooit verteld
maar door haar medische toestand kun je sowieso niet al te ingewikkelde verhalen meer houden
Aah zo, okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sorta. agnosten zeggen dat het goddelijke kan bestaan, maar niet kenbaar is. gnostici zeggen dat het goddelijke bestaat en kenbaar is.
nee ik weet zeker dat het geen probleem zou zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen zulke schanden
krijgt gelijk hartaanval
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog nooit verteld
maar door haar medische toestand kun je sowieso niet al te ingewikkelde verhalen meer houden
huehuequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.
Wat ben je toch een brave jongen dat je bij oma langskomt krijg je dan als antwoord
gnostische stromingen heb je in zo'n beetje alle religies. ze bereiken dan hetzelfde doel (gnosis ie het kennen van god) via een andere route (ie religie)quote:
o ik hou mn bek wel hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n docent ging ooit een heel lang verhaal houden over de woordjes dia en gnostiek. We sliepen toen allemaal vgm.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.
Wat ben je toch een brave jongen dat je bij oma langskomt krijg je dan als antwoord
Is het slechte pad.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:26 schreef Drug het volgende:
[..]
gnostische stromingen heb je in zo'n beetje alle religies. ze bereiken dan hetzelfde doel (gnosis ie het kennen van god) via een andere route (ie religie)
mijn omas vinden dat ook niet leuk aan mijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Lol mijn vader was thuis ook niet meer welkom toen hij wilde gaan samenwonen met mijn moeder toen ze nog niet getrouwd waren
tijden zijn veranderd
Hebben ze bij jou nog hoop?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook liefde tonen aan mensen die van het geloof zijn afgedwaald is mij altijd geleerd.
Anders komen ze sowieso niet meer terug.
In de vorm van ghb?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook liefde tonen aan mensen die van het geloof zijn afgedwaald is mij altijd geleerd.
Anders komen ze sowieso niet meer terug.
vreselijk dat conservatievequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn omas vinden dat ook niet leuk aan mij
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.
gnosisquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is het slechte pad.
Mijn tante was gnosticus voordat ze atheist werd en rwina veroorzaakte in de familie.
Zal het ook nooit kunnen begrijpen dat je je kind kan afstoten omwille van geloofquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze houden wel van me.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.
Ik begrijp dat ook niet. Vooral niet wat je ermee zou willen bereiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het ook nooit kunnen begrijpen dat je je kind kan afstoten omwille van geloof
of ze lekker zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dia en gnostiek, wat wil je daarover nou weten.
Verre vanquote:
Linkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik las gister topic van iemand die uit de islam ging stappen
Dat kan uiteraard niet in de 21e eeuw. Woont je oma in Polen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen ik ging samenwonen nou nou dat was wat.
ja jelle, hij heeft islam al verlaten, gaat alleen nu z'n ouders vertellenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
ja zeker. (het gaat om die oma ja)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard niet in de 21e eeuw. Woont je oma in Polen?
ripquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:32 schreef Paxcon het volgende:
ja na suikerfeest las ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja jelle, hij heeft islam al verlaten, gaat alleen nu z'n ouders vertellen
Ik vind jou een ietwat merkwaardige userquote:
Eerst nog even ongeschonden bunkeren natuurlijkquote:
waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind jou een ietwat merkwaardige user
is dat het zelfde als paus tv in polenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zet ik soms wel de kerkradio aan als achtergrondgeluid omdat ik het kalmerend vind.
Geen idee.quote:
Mijn oma juicht het toe dat haar kleinkinderen geen Pool(se) nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zei tegen m'n ma dat ze niet moest verwachten dat ik met een Turk thuis zou komen. Tot mijn verbazing vond ze het best.
Het zijn de opnames van de zondagse kerkdiensten in de kerk van mijn pa voor mensen die op vakantie zijn of slecht ter been, of in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat het zelfde als paus tv in polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |