Ow ja, tijd voor voetbal en je autoquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon kut weer. Kleine naar de creche. Mijn vriendin heeft opruim en schoonmaakwoede. Doe even normaal zeg
Sophia Thomallaquote:
Je vriendin is thuis dus wat let je?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik gewoon neuqen.
Volgens mij heb ik haar weleens op tv gezien ja, Duitse zender.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sophia Thomalla
Schijnt op de duitse zenders te zien te zijn.
Mooie vrouw
Met?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik gewoon neuqen.
Ze maakt schoon.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je vriendin is thuis dus wat let je?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Jezus, half uurtje klooien moet toch kunnen...
Werken aankomend weekend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor wat zou je dat moeten zijn?
Hij gaat op een festival werken dit weekend...quote:
wtfquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouw heeft seks met bloedzuigers in vagijn
Dussssssssssssss
Beetje jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net zo goed ben als Peter Blanker, maar ik bedank deze keer
Wat heb je besteld, vriend?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
Zalando is snel geweest dit keer. Heb m'n spullen al binnen.
Ik dacht dat alleen vrouwen daar bestellenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
Zalando is snel geweest dit keer. Heb m'n spullen al binnen.
Klopt, mannen halen alles bij de Zeemanquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen daar bestellen
Ik alleen Wibra eigenlijk, soms steel ik wel eens zo'n zak met tweedehandskleding.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt, mannen halen alles bij de Zeeman
Ik vind het wel handig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen daar bestellen
Why?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een foto van jou gezien, maar wel ironisch.
ah Braddiequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de gezette meneer die ook vlogt
Vadsige Vlog-Tokkie (VVT).quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de gezette meneer die ook vlogt
Ik ben niet bol.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat een bolle waarschijnlijk zelf ook een onderkin heeft.
Reeds gedaan vorige maand.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Schuldig tot het tegendeel bewezen is.
Maar als Niels ecto is dan is de rest in zijn ogen dik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in US zijn ze allemaal zooo dik, ugh.
Is dit een grap of hoe moet ik dit interpreteren?
Neem even aan dat het voetbal is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom? Staat niet bij met welke sport.
Welke?quote:
Boeiequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik mis de skills om iets te zoeken hier.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind het best leuk om een toernooi te kijken zonder partijdig te zijn.
wanneer eet jij? 22:00?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
nou t loopt echt storm hier hoor. echte nederlanders he. etenstijd............
woei woeiquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Wajooo regen alles hard woei woei
Jij had wat in mijn drankje gedaan, dus ik weet het niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo hoorde ...was je knock out toen hij jou deed?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij had wat in mijn drankje gedaan, dus ik weet het niet meer
ik ben onschuldigquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij had wat in mijn drankje gedaan, dus ik weet het niet meer
nee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha jouw usericon. ps nieuwe scer gespot :0
Eerst nog afwassen en dan eten maken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
nou t loopt echt storm hier hoor. echte nederlanders he. etenstijd............
ahaaaquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerst nog afwassen en dan eten maken.
Microswitch van je muis. Probeer ff een andere muis uit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:12 schreef madeliefff het volgende:
mijn comp doet echt raar laatste paar dagen. als ik iets quote of een smiley aanklik gaat t regelmatig dubbel, als ik online iets bestel en 1 keer klik staat het 2 keer in de winkelwagen
ik heb er maar 1quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Microswitch van je muis. Probeer ff een andere muis uit.
ahaha wat had hij dan, of moet ik zeggen wie?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
Hoera, Noel komt zo meteen bij mij voetbal kijken.![]()
Hij had ook nog iets anders zei hij, maar dat vond hij toch niks aan.
Raad eens. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahaha wat had hij dan, of moet ik zeggen wie?
beetje rare plek welquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat de plek voor onze volgende date?
Date met een FOK!ster, maar dat gaat niet doorquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahaha wat had hij dan, of moet ik zeggen wie?
raden wie bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Raad eens. Zo moeilijk is het niet.
net als je penisquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Wajooo regen alles hard woei woei
haha nou dat zal dan wel xcachet zijn, lijkt me de enige logische keuzequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Date met een FOK!ster, maar dat gaat niet door
Hopelijk zet Hermann een trquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan je wel een kaar hard slaan of schoppen. Krijg je ook rare plekken van.
Dan even naar linkshandig instellen en kijken of het probleem weg is.quote:
Waarom? :squote:Op donderdag 30 juni 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nou dat zal dan wel xcachet zijn, lijkt me de enige logische keuze
tops or bottoms?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
Hoera, Noel komt zo meteen bij mij voetbal kijken.![]()
Hij had ook nog iets anders zei hij, maar dat vond hij toch niks aan.
heb je nogmeer tips? want tekst selecteren wil ook niet goed lukken . dan pakt hij gelijk alles.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Microswitch van je muis. Probeer ff een andere muis uit.
Had je maar meer mediterraans kooktalent.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga andijvie eten. Nog zo'n kut moment.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan even naar linkshandig instellen en kijken of het probleem weg is.
ah je had al nog een tip gegevenquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan even naar linkshandig instellen en kijken of het probleem weg is.
Nou zeg, dat ik wel eens met Haags wat heb gedaan, wil niet zeggen dat ik dat bij iedere man doequote:
haha nou hequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had je maar meer mediterraans kooktalent.
Dat ontken ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou zeg, dat ik wel eens met Haags wat heb gedaan, wil niet zeggen dat ik dat bij iedere man doe
ewa ghzellaquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had je maar meer mediterraans kooktalent.
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.quote:
jmr, zou wel recieven tbhquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou zeg, dat ik wel eens met Haags wat heb gedaan, wil niet zeggen dat ik dat bij iedere man doe
ah okquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.
Nee hoor, hoeft niet. Ik heb hier nog twee cactussen staanquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Heey hans, zal ik wat te knabbelen meenemen straks dan?
genoten he?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja
Maakt niet uit, ik weet wel beter naar.
ehm halloquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.
RockNijntje? Amarantha?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
o ik ben nog een meisje vergeten die hier ook veel komt dat was ook nog een mogelijke keuze geweest. dat meisje dat weleens drugs had gebruikt
ik ken jou ook niet maar ik ben wel beleefd??quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry maar jou ken ik niet, jij komt hier wss nog niet zo erg lang??
quote:
ja amaranthe was mijn 2e keuze ...dat heb ik zojuist nog ffe erna gepost. o rocknijntje, komt die heel vaak? die ken ik slechtquote:
Lijkt erop dat de microswitch twee keer vuurt wanneer je er 1 keer op drukt. Wat ik zei, stel ff in naar linkshandig, dan verwissel je de linker en rechter muisknop.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nogmeer tips? want tekst selecteren wil ook niet goed lukken . dan pakt hij gelijk alles.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ken jou ook niet maar ik ben wel beleefd??
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar ben ik onbeleefd dan ?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
chai is polyamoreus toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vooral zo gay blijven typen.quote:
Je kon me ook verwelkomen met een openingslapdance.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
waar ben ik onbeleefd dan ?ik noemde alleen de dames die hier vaak komen, lijkt me te vroeg voor een date met iemand die pas kort hier post
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o kut hoe kan ik jou vergeten in mijn lijst van damesmijn nmr 1
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vooral zo gay blijven typen.
[..]
Je kon me ook verwelkomen met een openingslapdance.
ik ben daar te verlegen voorquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vooral zo gay blijven typen.
[..]
Je kon me ook verwelkomen met een openingslapdance.
ik vond het stuk leuker toen je er niet wasquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o kut hoe kan ik jou vergeten in mijn lijst van damesmijn nmr 1
gewoon even iets geks rokenquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
ik ben daar te verlegen voor
heb dat met de meeste users hierquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond het stuk leuker toen je er niet was
wat dacht die Noel wel niet hehquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond het jammer dat je zeer in dm zo behandelde
dat was vroeger, ouwe koeien enzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond het jammer dat je zeer in dm zo behandelde
Goed tekenquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
weet al niet meer hoe het was voordat jij hier zat
Mammaknullarequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slaw nawi min hzaw.. nawi to chiye?
ik geef iedereen nieuwe kansen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat was vroeger, ouwe koeien enzo
evengoed heelt tijd wel alle wonden maar het kan wel verrekte lang durenquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik geef iedereen nieuwe kansen hoor
zeker oogwondenquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:30 schreef zeer het volgende:
[..]
evengoed heelt tijd wel alle wonden maar het kan wel verrekte lang duren
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de microswitch twee keer vuurt wanneer je er 1 keer op drukt. Wat ik zei, stel ff in naar linkshandig, dan verwissel je de linker en rechter muisknop.
Als het probleem dan weg is, is het of vuil in het mechanisme of de microswitch zelf is defect. Microswitches horen meer dan een miljoen cycles mee te gaan, dus hoogstwaarschijnlijk gewoon vuil.
gedaan, nu kijken of t helptquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de microswitch twee keer vuurt wanneer je er 1 keer op drukt. Wat ik zei, stel ff in naar linkshandig, dan verwissel je de linker en rechter muisknop.
Als het probleem dan weg is, is het of vuil in het mechanisme of de microswitch zelf is defect. Microswitches horen meer dan een miljoen cycles mee te gaan, dus hoogstwaarschijnlijk gewoon vuil.
o okequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond het stuk leuker toen je er niet was
hoiquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
k zal nog eens hoi zeggen, madeliefff
zo is zequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
zo ben ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat je dit goed opvat
Allemaal kuthoeren, ALLEMAAL!quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
doe ff normaal joh GEK.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal kuthoeren, ALLEMAAL!
Zal ckr doen poepiequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vooral zo gay blijven typen
ligt eraan wat je gaat bestellen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
Tis al 18.32. Ik moet nog een ikea kastin elkaar zetten, badkamer schonen, boven, beneden en zolder stofzuigen en dweilen. En nog koken.
Ik kan nu met een gerust hart take out bestellen right?
nah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nah.o sry dacht dat we weer vriendjes konden wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je een vriendschapsarmband maken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry dacht dat we weer vriendjes konden worden
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een 8, maar dat komt omdat jij er bent
Tsja, mongooltjes zeveren ook veel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb geen, lekkage all over
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb geen, lekkage all over
deze?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dan moet je een vriendschapsarmband maken.
Nee, een drie.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
...wacht of zou je t een 8 plus geven als ik weg ben?
Dag.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, een drie.
Maar ik ga nu zelf weg
Toedels
ja hoor.maar wel een met een echt ingewikkeld patroon zodat ik weet dat je het meent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |