Dan even naar linkshandig instellen en kijken of het probleem weg is.quote:
Waarom? :squote:Op donderdag 30 juni 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nou dat zal dan wel xcachet zijn, lijkt me de enige logische keuze
tops or bottoms?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
Hoera, Noel komt zo meteen bij mij voetbal kijken.![]()
Hij had ook nog iets anders zei hij, maar dat vond hij toch niks aan.
heb je nogmeer tips? want tekst selecteren wil ook niet goed lukken . dan pakt hij gelijk alles.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Microswitch van je muis. Probeer ff een andere muis uit.
Had je maar meer mediterraans kooktalent.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga andijvie eten. Nog zo'n kut moment.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan even naar linkshandig instellen en kijken of het probleem weg is.
ah je had al nog een tip gegevenquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan even naar linkshandig instellen en kijken of het probleem weg is.
Nou zeg, dat ik wel eens met Haags wat heb gedaan, wil niet zeggen dat ik dat bij iedere man doequote:
haha nou hequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had je maar meer mediterraans kooktalent.
Dat ontken ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou zeg, dat ik wel eens met Haags wat heb gedaan, wil niet zeggen dat ik dat bij iedere man doe
ewa ghzellaquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had je maar meer mediterraans kooktalent.
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.quote:
jmr, zou wel recieven tbhquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou zeg, dat ik wel eens met Haags wat heb gedaan, wil niet zeggen dat ik dat bij iedere man doe
ah okquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.
Nee hoor, hoeft niet. Ik heb hier nog twee cactussen staanquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Heey hans, zal ik wat te knabbelen meenemen straks dan?
genoten he?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja
Maakt niet uit, ik weet wel beter naar.
ehm halloquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |