quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de microswitch twee keer vuurt wanneer je er 1 keer op drukt. Wat ik zei, stel ff in naar linkshandig, dan verwissel je de linker en rechter muisknop.
Als het probleem dan weg is, is het of vuil in het mechanisme of de microswitch zelf is defect. Microswitches horen meer dan een miljoen cycles mee te gaan, dus hoogstwaarschijnlijk gewoon vuil.
gedaan, nu kijken of t helptquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de microswitch twee keer vuurt wanneer je er 1 keer op drukt. Wat ik zei, stel ff in naar linkshandig, dan verwissel je de linker en rechter muisknop.
Als het probleem dan weg is, is het of vuil in het mechanisme of de microswitch zelf is defect. Microswitches horen meer dan een miljoen cycles mee te gaan, dus hoogstwaarschijnlijk gewoon vuil.
o okequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond het stuk leuker toen je er niet was
hoiquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
k zal nog eens hoi zeggen, madeliefff
zo is zequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
zo ben ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat je dit goed opvat
Allemaal kuthoeren, ALLEMAAL!quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
doe ff normaal joh GEK.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal kuthoeren, ALLEMAAL!
Zal ckr doen poepiequote:Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vooral zo gay blijven typen
ligt eraan wat je gaat bestellen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
Tis al 18.32. Ik moet nog een ikea kastin elkaar zetten, badkamer schonen, boven, beneden en zolder stofzuigen en dweilen. En nog koken.
Ik kan nu met een gerust hart take out bestellen right?
nah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |