RockNijntje? Amarantha?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
o ik ben nog een meisje vergeten die hier ook veel komt dat was ook nog een mogelijke keuze geweest. dat meisje dat weleens drugs had gebruikt
ik ken jou ook niet maar ik ben wel beleefd??quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry maar jou ken ik niet, jij komt hier wss nog niet zo erg lang??
quote:
ja amaranthe was mijn 2e keuze ...dat heb ik zojuist nog ffe erna gepost. o rocknijntje, komt die heel vaak? die ken ik slechtquote:
Lijkt erop dat de microswitch twee keer vuurt wanneer je er 1 keer op drukt. Wat ik zei, stel ff in naar linkshandig, dan verwissel je de linker en rechter muisknop.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nogmeer tips? want tekst selecteren wil ook niet goed lukken . dan pakt hij gelijk alles.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ken jou ook niet maar ik ben wel beleefd??
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar ben ik onbeleefd dan ?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
chai is polyamoreus toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou van de veel aanwezige dames hier...wie wil nou chago stim en crip? dat bedoel ik. dan blijft chai over en die is al bezet. en ober, maar noel lijkt me ober zijn type niet.
vooral zo gay blijven typen.quote:
Je kon me ook verwelkomen met een openingslapdance.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
waar ben ik onbeleefd dan ?ik noemde alleen de dames die hier vaak komen, lijkt me te vroeg voor een date met iemand die pas kort hier post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |