quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niks voor gedaan, dus bescheidenheid is juist gepast.
Het is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talentquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is moeilijk bescheiden te blijven. Wanneer je zo knap bent als ik.
Bikini lijn ziet er picobello uit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw haargrens haags?
Ghehequote:Op donderdag 30 juni 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw haargrens haags?
Jij voelt ook wel enige verbondenheid met dat nummer zie ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
Ik lig zelfs goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij voelt ook wel enige verbondenheid met dat nummer zie ik.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:50 schreef BozeHaas het volgende:
denk steeds dat er 'ik hou van holland' staat
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lig zelfs goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick.
Want er is er geen een op de wereld, die zo goed en volmaakt is als ik.
ripquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
komend weekend werken op festival
als host!![]()
! en achter de bar LOL
ze heeft me overgehaald lol, ik zei ik geen ervaring bar, zegt ze ooh maakt niet uit joh niet nodig
en host durfde ik niet maar zei ze je moet alleen dit en dat doen was wel oke en beter betaald ook loool
Goed verhaal, doen we niets mee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
als host!![]()
! en achter de bar LOL
ze heeft me overgehaald lol, ik zei ik geen ervaring bar, zegt ze ooh maakt niet uit joh niet nodig
en host durfde ik niet maar zei ze je moet alleen dit en dat doen was wel oke en beter betaald ook loool
Ben jij ook voor Polen vanavond?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje wat een lol zeg hahahaha
Nee ik ben voor Frankrijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij ook voor Polen vanavond?
Je gaat toch niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
als host!![]()
! en achter de bar LOL
Was het een geile stem?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
als host!![]()
! en achter de bar LOL
Dat is mijn gok. Dat je op het laatste moment afhaakt.quote:
Dat was mijn gok ook gisteren, maar lijkt er nu wel op dat hij het gaat doen, omdat ze niet echt blijken te caren of je een klapjosti bent, ze willen gewoon iemand hebben daar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is mijn gok. Dat je op het laatste moment afhaakt.
Ik ken serieus niks van Utopia maar is dit niet gewoon die hoer die in het nieuws was die de 1e nacht al met iemand lag te neuken?quote:
nee man heb wel zinquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is mijn gok. Dat je op het laatste moment afhaakt.
Polenquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben voor
Polen
Belgie
Duitsland
Frankrijk
Geen flauw idee, kijk het nooit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken serieus niks van Utopia maar is dit niet gewoon die hoer die in het nieuws was die de 1e nacht al met iemand lag te neuken?
Lekker wijf
Ik had dezelfde TT lijstquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Polen
Wales
Duitsland
IJsland
Ook een prima lijst, heb funbetje staanquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Polen
Wales
Duitsland
IJsland
ja ze was wel echt wanhopig johquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was mijn gok ook gisteren, maar lijkt er nu wel op dat hij het gaat doen, omdat ze niet echt blijken te caren of je een klapjosti bent, ze willen gewoon iemand hebben daar.
Joh, het is ook gewoon goed om te doen helemaal met jouw perikelen allemaal. Is altijd zo met die dingen, even doorheen bijten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee man heb wel zin
maak ik toch nog soort van feestjes mee... en is ook goed tegen obsessie
We zullen zien.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was mijn gok ook gisteren, maar lijkt er nu wel op dat hij het gaat doen, omdat ze niet echt blijken te caren of je een klapjosti bent, ze willen gewoon iemand hebben daar.
Ja, zoiets zal het ook wel worden idd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook een prima lijst, heb funbetje staan
Polen gelijk na 90 min, Bel, Dui, Fra winst
bedankt ook..quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen week folder van een restaurant binnen; 'Je kan nu reserveren voor kerstfeest bij ons'quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruuuuhhhhhh
Je kan niet vroeg genoeg zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen week folder van een restaurant binnen; 'Je kan nu reserveren voor kerstfeest bij ons'
Wat? Het is juni idioten
Of je bent gewoon extreem lui en laat met je brievenbus leeg halen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen week folder van een restaurant binnen; 'Je kan nu reserveren voor kerstfeest bij ons'
Wat? Het is juni idioten
haha goede grap, vogeltjesdansquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon extreem lui en laat met je brievenbus leeg halen.
chocoladepepernotenquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:02 schreef HPLC het volgende:
Over Kerst gesproken, binnenkort weer pepernoten in de winkelEn al dat geklaag eromheen natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:02 schreef HPLC het volgende:
Over Kerst gesproken, binnenkort weer pepernoten in de winkelEn al dat geklaag eromheen natuurlijk.
Jullie eten pepernoten met kerstquote:
Zelfs de blanke handpalm van Sylvana Simons is racistisch.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:03 schreef BozeHaas het volgende:
pepernoten zijn toch ook racistisch tegenwoordig?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs de blanke handpalm van Sylvana Simons is racistisch.
Voorraadje, ja tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Jullie eten pepernoten met kerst
quote:ADO Den Haag heeft zich donderdagochtend versterkt met Ashraf el Mahdioui. De middenvelder komt transfervrij over van Ajax. Dat meldt de club via de officiële kanalen.
De 20-jarige voetballer hoopt zich in Den Haag te kunnen ontwikkelen. "Ik kom natuurlijk uit de Jupiler League. Of ik al klaar ben voor de Eredivisie zal moeten blijken. Maar ik zal daarvoor mijn stinkende best moeten doen op de training. Ik hoop in ieder geval op zoveel mogelijk speelminuten. Ik ben een controlerende middenvelder die graag het spel verdeeld. Met mijn goede trap kan ik in medespeler voor de goal zetten. Ik hoop daarmee van waarde te kunnen zijn voor de club."
Hoofdtrainer Zeljko Petrovic is erg blij met de komst van de jonge voetballer. "Met Ashraf halen we een erg talentvolle middenvelder in huis. Dat heeft hij de afgelopen jaren bij Ajax wel bewezen. Het zegt ook genoeg dat veel buitenlandse clubs hem binnen wilden halen. Dat Ashraf dan voor ADO Den Haag kiest, is een compliment voor onze club. We gaan de komende jaren ongetwijfeld veel plezier aan Ashraf beleven."
Leuke speler hoor, om een of andere reden (waarschijnlijk overvolle middenveld) bij Ajax heeft ie het niet gered. Maar wanneer hij speelde bij Jong Ajax in JL was hij wel een van de betere. Lijkt me goede transferquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen: jij als ultieme ajax fan, is dit een goed talentje?
[..]
;Pquote:
zwarte schoenen voor festival ja?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
hey noel
ik moet snel ff zwarte schoenen kopen voor werk
ik zei ik heb wel maar ik heb ze niet
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200366515%20001%2090%202331.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_BACK]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200366515%20001%2010%202308.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
zal ik deze kopen gewoon
25 euro
Top. Ado schijnt het ineens voorzien te hebben op een hele andere categorie spelers. Positieve ontwikkeling wel. Er is iets gaande bij die club sinds komst van Jansma, Petrovic en Adovcaat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuke speler hoor, om een of andere reden (waarschijnlijk overvolle middenveld) bij Ajax heeft ie het niet gered. Maar wanneer hij speelde bij Jong Ajax in JL was hij wel een van de betere. Lijkt me goede transfer
ja je moet full black outfit zeiden zequote:Op donderdag 30 juni 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zwarte schoenen voor festival ja?
Ah, sensation Black dus, is toevallig 2 juliquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja je moet full black outfit zeiden ze
Met een beveiliging van hier tot aan Istanbul.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, sensation Black dus, is toevallig 2 juli
White lijkt mij zo'n pussyfeestquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben 2x Sensation Black & White geweest. Maar was nog in begin. Al weer 13 jaar geleden.
Ja dat verschilt nog wel eens. Ben 1x geweest toen was het alleen maar trance. Jaar erop mix van techno/trance en dance.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, sensation Black dus, is toevallig 2 juli
godver meen je deze??quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel willen weten waar die waarschuwing voor is a.s. zaterdag bij dat feest? Mogen zelfs geen auto's onder de arena parkeren. Best wel grootse dreiging dan.
Yep, rugzakken zijn ook verboden. Wat je in godsnaam met een rugzak moet op zo'n feest is mij onduidelijk.quote:
Bammetjes, fles cola, fototoestel, een extra paar schoenen en een explosief.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, rugzakken zijn ook verboden. Wat je in godsnaam met een rugzak moet op zo'n feest is mij onduidelijk.
En wat drugs.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bammetjes, fles cola, fototoestel, een extra paar schoenen en een explosief.
Preventie. Maar idd dikke kans dat er onverlaten iets gaan flikken dan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel willen weten waar die waarschuwing voor is a.s. zaterdag bij dat feest? Mogen zelfs geen auto's onder de arena parkeren. Best wel grootse dreiging dan.
Sensation Brown?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga trouwens niet bij sensatino white werken zie ik
maar bij 2 andere fissa's
Er was een concrete bedreiging binnen gekomen voor dat feest.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Preventie. Maar idd dikke kans dat er onverlaten iets gaan flikken dan.
Ik heb een lichtgetint vermoedenquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was een concrete bedreiging binnen gekomen voor dat feest.
Oh? achja dit zal steeds normaler worden. Zou gewoon gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was een concrete bedreiging binnen gekomen voor dat feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |