Zelfs de blanke handpalm van Sylvana Simons is racistisch.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:03 schreef BozeHaas het volgende:
pepernoten zijn toch ook racistisch tegenwoordig?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs de blanke handpalm van Sylvana Simons is racistisch.
Voorraadje, ja tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Jullie eten pepernoten met kerst
quote:ADO Den Haag heeft zich donderdagochtend versterkt met Ashraf el Mahdioui. De middenvelder komt transfervrij over van Ajax. Dat meldt de club via de officiële kanalen.
De 20-jarige voetballer hoopt zich in Den Haag te kunnen ontwikkelen. "Ik kom natuurlijk uit de Jupiler League. Of ik al klaar ben voor de Eredivisie zal moeten blijken. Maar ik zal daarvoor mijn stinkende best moeten doen op de training. Ik hoop in ieder geval op zoveel mogelijk speelminuten. Ik ben een controlerende middenvelder die graag het spel verdeeld. Met mijn goede trap kan ik in medespeler voor de goal zetten. Ik hoop daarmee van waarde te kunnen zijn voor de club."
Hoofdtrainer Zeljko Petrovic is erg blij met de komst van de jonge voetballer. "Met Ashraf halen we een erg talentvolle middenvelder in huis. Dat heeft hij de afgelopen jaren bij Ajax wel bewezen. Het zegt ook genoeg dat veel buitenlandse clubs hem binnen wilden halen. Dat Ashraf dan voor ADO Den Haag kiest, is een compliment voor onze club. We gaan de komende jaren ongetwijfeld veel plezier aan Ashraf beleven."
Leuke speler hoor, om een of andere reden (waarschijnlijk overvolle middenveld) bij Ajax heeft ie het niet gered. Maar wanneer hij speelde bij Jong Ajax in JL was hij wel een van de betere. Lijkt me goede transferquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen: jij als ultieme ajax fan, is dit een goed talentje?
[..]
;Pquote:
zwarte schoenen voor festival ja?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
hey noel
ik moet snel ff zwarte schoenen kopen voor werk
ik zei ik heb wel maar ik heb ze niet
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200366515%20001%2090%202331.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_BACK]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200366515%20001%2010%202308.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
zal ik deze kopen gewoon
25 euro
Top. Ado schijnt het ineens voorzien te hebben op een hele andere categorie spelers. Positieve ontwikkeling wel. Er is iets gaande bij die club sinds komst van Jansma, Petrovic en Adovcaat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuke speler hoor, om een of andere reden (waarschijnlijk overvolle middenveld) bij Ajax heeft ie het niet gered. Maar wanneer hij speelde bij Jong Ajax in JL was hij wel een van de betere. Lijkt me goede transfer
ja je moet full black outfit zeiden zequote:Op donderdag 30 juni 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zwarte schoenen voor festival ja?
Ah, sensation Black dus, is toevallig 2 juliquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja je moet full black outfit zeiden ze
Met een beveiliging van hier tot aan Istanbul.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, sensation Black dus, is toevallig 2 juli
White lijkt mij zo'n pussyfeestquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben 2x Sensation Black & White geweest. Maar was nog in begin. Al weer 13 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |