Oh dat wil ik wel tekenen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat ik blijf terugkomen en elke keer zo teleurgesteld ben met de userbase daar. Feitelijk is het een petitie tegen mijn gebrekkige discipline.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Godver werd net gebeld door uitzendbureau maar was aan het mastruberen durfde niet op te nemen
Uff zsm terugbellen zegge ze
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Godver werd net gebeld door uitzendbureau maar was aan het mastruberen durfde niet op te nemen
Uff zsm terugbellen zegge ze
Duurt wel ff toch voordat dat het systeem uit is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent echt een beter mens geworden sinds de drugs uit je systeem zijn
Gaan ze hoink nu zoeken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg straks een klysma en een anaal onderzoek in het ziekenhuis jongens.
Als je nog iets lelijks tegen me wil zeggen, stimorol, is dit je kans.
En als je Braddie heet en altijd buiten adem bent?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inderdaad nooit opnemen als je masturbeert. Ben je helemaal buiten adem.
huh wow waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
Beter maak je mooie vlogquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
Als je nog iets lelijks tegen me wil zeggen, stimorol, is dit je kans.
ja nou en ik moet toch wat zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Duurt wel ff toch voordat dat het systeem uit is.
Dan gewoon zuurstoftank op je rug hangen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En als je Braddie heet en altijd buiten adem bent?
Boeiend, zeg altijd gewoon dat ik met hardloopintervaltraining bezig was.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inderdaad nooit opnemen als je masturbeert. Ben je helemaal buiten adem.
Jammer.quote:
Ik heb een chronische darmontsteking en ze gaan even van dichtbij bekijken hoe zich dat ontwikkelt en of de medicijnen aanslaan jatoch.quote:
Dat is het betere natte vingerwerk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, zeg altijd gewoon dat ik met hardloopintervaltraining bezig was.
oh lastig manquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een chronische darmontsteking en ze gaan even van dichtbij bekijken hoe zich dat ontwikkelt en of de medicijnen aanslaan jatoch.
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
oh lastig man
laat je ook vele scheetjes dan?
Hij heeft alleen last van opgeblazen gevoel, maar ja dat hebben terroristen ook wel eens.quote:
erg grappig, srsquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen last van opgeblazen gevoel, maar ja dat hebben terroristen ook wel eens.
Wollla wees blij dat ik wat zeg gvd. Is ook nooit goed hequote:Op donderdag 30 juni 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze worden steeds korter zeg
Ja NOEL is ook niet echt lang natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wollla wees blij dat ik wat zeg gvd. Is ook nooit goed he
Je sicke kapselquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Had ik maar mijn eigen ding dat mij interessant maakt als user.
KLB hunk 2015 niet goed genoeg?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Had ik maar mijn eigen ding dat mij interessant maakt als user. Ik jat nu telkens eigenschappen van andere users zoals de anusverhalen van toto en de autoverhalen van Braddie.
Ach meid wat een ellende toch allemaal ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Had ik maar mijn eigen ding dat mij interessant maakt als user. Ik jat nu telkens eigenschappen van andere users zoals de anusverhalen van toto en de autoverhalen van Braddie.
Met dezelfde?quote:
Hahaha ditquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Le_Professeur weer jaloers
Lekker aandacht vragen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meid wat een ellende toch allemaal ook.
Ach meid wat een ellende toch allemaal ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ditbij madeliefff ging catkiller helemaal mad en nu bij noel en dingetje gaat prof los
Nou ja, Catkiller was toch maar een overdreven actquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ditbij madeliefff ging catkiller helemaal mad en nu bij noel en dingetje gaat prof los
ok nice doe de groeten aan Crack_quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja sws, durf niet real life toch
Zou het?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, Catkiller was toch maar een overdreven act
Zo is dat.quote:
ik wel is aanraderquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb nog nooit date gehad of meet via fok.
Ik 2x meet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, beide keren.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat escaleerde snel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groepsverkrachtingsdate van KPD?
Date met Ober?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Le_Professeur weer jaloers
Dat is een aardige lijst, deugniet dat ze isquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die ene die altijd ruzie heeft met jouw chickie
Maar het ging om Braddiequote:Op donderdag 30 juni 2016 10:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat is een aardige lijst, deugniet dat ze is
Hoe gaat het met Teun?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is moeilijk bescheiden te blijven. Wanneer je zo knap bent als ik.
Heb je niks voor gedaan, dus bescheidenheid is juist gepast.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is moeilijk bescheiden te blijven. Wanneer je zo knap bent als ik.
Bedankt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niks voor gedaan, dus bescheidenheid is juist gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |