Ja NOEL is ook niet echt lang natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wollla wees blij dat ik wat zeg gvd. Is ook nooit goed he
Je sicke kapselquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Had ik maar mijn eigen ding dat mij interessant maakt als user.
KLB hunk 2015 niet goed genoeg?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Had ik maar mijn eigen ding dat mij interessant maakt als user. Ik jat nu telkens eigenschappen van andere users zoals de anusverhalen van toto en de autoverhalen van Braddie.
Ach meid wat een ellende toch allemaal ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
Had ik maar mijn eigen ding dat mij interessant maakt als user. Ik jat nu telkens eigenschappen van andere users zoals de anusverhalen van toto en de autoverhalen van Braddie.
Met dezelfde?quote:
Hahaha ditquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Le_Professeur weer jaloers
Lekker aandacht vragen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meid wat een ellende toch allemaal ook.
Ach meid wat een ellende toch allemaal ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ditbij madeliefff ging catkiller helemaal mad en nu bij noel en dingetje gaat prof los
Nou ja, Catkiller was toch maar een overdreven actquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ditbij madeliefff ging catkiller helemaal mad en nu bij noel en dingetje gaat prof los
ok nice doe de groeten aan Crack_quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja sws, durf niet real life toch
Zou het?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, Catkiller was toch maar een overdreven act
Zo is dat.quote:
ik wel is aanraderquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb nog nooit date gehad of meet via fok.
Ik 2x meet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb nog nooit date gehad of meet via fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |