quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niks voor gedaan, dus bescheidenheid is juist gepast.
Het is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talentquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is moeilijk bescheiden te blijven. Wanneer je zo knap bent als ik.
Bikini lijn ziet er picobello uit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw haargrens haags?
Ghehequote:Op donderdag 30 juni 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw haargrens haags?
Jij voelt ook wel enige verbondenheid met dat nummer zie ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
Ik lig zelfs goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij voelt ook wel enige verbondenheid met dat nummer zie ik.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:50 schreef BozeHaas het volgende:
denk steeds dat er 'ik hou van holland' staat
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lig zelfs goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick.
Want er is er geen een op de wereld, die zo goed en volmaakt is als ik.
ripquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
komend weekend werken op festival
als host!![]()
! en achter de bar LOL
ze heeft me overgehaald lol, ik zei ik geen ervaring bar, zegt ze ooh maakt niet uit joh niet nodig
en host durfde ik niet maar zei ze je moet alleen dit en dat doen was wel oke en beter betaald ook loool
Goed verhaal, doen we niets mee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
als host!![]()
! en achter de bar LOL
ze heeft me overgehaald lol, ik zei ik geen ervaring bar, zegt ze ooh maakt niet uit joh niet nodig
en host durfde ik niet maar zei ze je moet alleen dit en dat doen was wel oke en beter betaald ook loool
Ben jij ook voor Polen vanavond?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje wat een lol zeg hahahaha
Nee ik ben voor Frankrijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij ook voor Polen vanavond?
Je gaat toch niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
als host!![]()
! en achter de bar LOL
Was het een geile stem?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
HHAHAHAH
fuuckkkkkkk
als host!![]()
! en achter de bar LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |