Da's wel domquote:Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef Snowbomb het volgende:
Van Rouwendaal Europese titel verspeelt op de 10 km door aan verkeerde kant langs finish boei te gaan....
Ze was niet de enige zag ik in een filmpje.. Dus dat is een schrale troostquote:Op zondag 10 juli 2016 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's wel dom
Maar de vorm lijkt er gelukkig te zijn
Wilimovsky bedoel je?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Riofan83 het volgende:
Goed dat Ferry Weertman weer Europees kampioen is geworden (al misten er wel wat grote namen in het veld). Op de OS kan hij ook een medaille winnen, al lijkt de Amerikaan Wilkomorsky wel de favoriet.
En fijn dat Sharon van Rouwendaal weer een teken van (zwem)leven heeft gegeven. Met al die blessures zag ik het somber in, maar ze heeft vandaag laten zien dat er over 4/5 weken toch mooie dingen mogelijk zijn. Ik zie het eerder gebeuren in het open water dan in het zwembad (immers, Ledecky en Smith heersen op de 400 meter, dus daar lijkt nog maar één plekje over te zijn).
Wilimovsky inderdaad. Vorig jaar vrij indrukwekkend op de 10 km. Hele wereldtop was op WK aanwezig, want de eerste Olympische tickets werden daar verdeeld.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wilimovsky bedoel je?
Werd hij geen wereldkampioen omdat de halve wereldtop ontbrak vorig jaar? Heb het niet heel erg gevolgd, maar dat heb ik destijds volgens mij wel gelezen
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:02:02NIEUWS (brekend): @joopalberda stapt met onmiddellijke ingang op als technisch directeur van de zwembond (KNZB). Hij gaat niet naar Rio. reageer retweet
Heuuuhquote:Op maandag 11 juli 2016 12:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:02:02NIEUWS (brekend): @joopalberda stapt met onmiddellijke ingang op als technisch directeur van de zwembond (KNZB). Hij gaat niet naar Rio. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:03:15De TD van de KNZB, Joop @joopalberda geeft straks een interview aan de NOS. Verder handelt hij administratieve klussen af. Maar hij is weg. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:04:03Meer achtergronden van het vertrek van @joopalberda volgen. Hij wil 'de rust terug in de staf' zoals hij dat uitdrukte. reageer retweet
Ik lees nu pas dat de breuk van Femke Heemskerk en Marcel Wouda vorig jaar niet vrijwillig was tussen die twee, maar dat het dwingend geforceerd was door Joop Alberda.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:03:15De TD van de KNZB, Joop @joopalberda geeft straks een interview aan de NOS. Verder handelt hij administratieve klussen af. Maar hij is weg. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:04:03Meer achtergronden van het vertrek van @joopalberda volgen. Hij wil 'de rust terug in de staf' zoals hij dat uitdrukte. reageer retweet
Ja want Wouda mocht van Alberda zich alleen concentreren op Open Water want dat wilde hij ook graag doen, dus koos Wouda voor open water. En toen moest Heemskerk brekenquote:Op maandag 11 juli 2016 14:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat de breuk van Femke Heemskerk en Marcel Wouda vorig jaar niet vrijwillig was tussen die twee, maar dat het dwingend geforceerd was door Joop Alberda.
Wat voor seksrel is dat?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:11 schreef Snowbomb het volgende:
FF hier om het OS topic niet geheel te vervuilen maar GTST is er niets bij :p (beetje sensatieartikel)
http://hollandswimming.nl(...)-zwemwereld-gegooid-
Wat?quote:stuurde hij zwemmer Jasper van Mierlo dreig sms-jes
Zoiets hoorde ik ook al van andere zwemmers ja.quote:
Waarmee dreigde hij dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook al van andere zwemmers ja.Echt onvoorstelbaar
Ik weet de exacte inhoud niet, daar sta ik weer niet dicht genoeg voor bij Van Mierlo.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarmee dreigde hij dan?
Wat een gek verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |