Hij lijkt een beetje op Kurt Cobain van een afstandjequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Kurt Cobain van een afstandje
Nee manquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Kurt Cobain van een afstandje
heb je al fuckboyquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee manDie jukbeenderen en kaaklijn zijn echt heel anders
Hou je mondquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel gelijk heeftquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlanden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar kan ik mannen zoals Birkir vinden. Leven er überhaupt ijslandse mensen in der nederlanden.
Je Tinder-locatie op Reykjavik zettenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar kan ik mannen zoals Birkir vinden. Leven er überhaupt ijslandse mensen in der nederlanden.
Hahahaha tjack gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh oke
nou als je hun net zo gaat negeren als ik hossel je nooit
Kan dat ja? Heb geen tinder btw daaromquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je Tinder-locatie op Reykjavik zetten
Als je er voor betaald kan je hem zelfs ergens in Somalie plaatsen jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat ja? Heb geen tinder btw daarom
Betalen voor tinderquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je Tinder-locatie op Reykjavik zetten
ik heb tinder plus dan kan dat welquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat ja? Heb geen tinder btw daarom
Once you go black ...quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er voor betaald kan je hem zelfs ergens in Somalie plaatsen ja
Zijn er jongens die dat doen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Komen er nooit boys naast jullie zitten die een praatje met je aangaan of zo, snap niet wrm het zo moeilijk is om geliefde/ nieuwe mensen te vinden
Ja, vooral bij studieplekken. Komen ze aanschuiven terwijl er tigmiljoen lege tafeltjes zijn en maken ze een praatje met je en dan denk ik hou je gvd bek dicht ik wil leren.quote:
Amper voordelen inderdaadquote:
sowieso praten is overschatquote:
Doe ik nooit, ik spreek alleen chicks aan bij uitgaan. Daarom ben ik ook single.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, vooral bij studieplekken. Komen ze aanschuiven terwijl er tigmiljoen lege tafeltjes zijn en maken ze een praatje met je en dan denk ik hou je gvd bek dicht ik wil leren.
Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Komen er nooit boys naast jullie zitten die een praatje met je aangaan of zo, snap niet wrm het zo moeilijk is om geliefde/ nieuwe mensen te vinden
Eyyy Cachie xxquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Los van dat; hoe wanhopig ben je dan?
Tsja, daar valt over te speculeren. Ben je uberhaupt wanhopig als je op Tinder zit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Los van dat; hoe wanhopig ben je dan?
Zoveel leuke boys zijn er nu ook weer niet toch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook niet doenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek.
Daar weet je alleen nog waar het geld naar toe gaatquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is beetje zelfde als fok plus account
ja wel je wilt fuckboyquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek.
Ligt eraan met wat voor intentiequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, daar valt over te speculeren. Ben je uberhaupt wanhopig als je op Tinder zit?
Ik zie best vaak blonde godenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel leuke boys zijn er nu ook weer niet toch.
doe niet stoerquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Met wat voor intenties vind je wanhopig?quote:
zou dan eerder betalen voor tinderquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet je alleen nog waar het geld naar toe gaat
Ik ben pauper maar ik zeg ook altijd dat ik doekash heb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Klasgenoot had rijke boy gevonden via tinder, na een halfjaar hadden ze (lees: hij) huis GEKOCHT en wonen ze sinds 3 maanden samen.
Dat is wel de bedoeling Opso.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook niet doen
Relatieswe worden wel samen oud he flips
Zo kan t ookquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Klasgenoot had rijke boy gevonden via tinder, na een halfjaar hadden ze (lees: hij) huis GEKOCHT en wonen ze sinds 3 maanden samen.
Ik zal je een TR besparenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou dan eerder betalen voor tinder
danny is ook maar een lul
Gewoon cougar uithangen rawrquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling Opso.Anders ben ik eenzaam en moet ik de cougar uithangen
Word je kattenvrouwtjequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling Opso.Anders ben ik eenzaam en moet ik de cougar uithangen
Ik ga een voetballer zoeken op tinder en zo ga ik mij naar Birkir swipen! Je brengt mij op ideetjesquote:
Ay carambaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik stiekem al door met jou samen oud te worden![]()
Screenshot gemaakt en geprint.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ben mobiel. Had niet gezien. Komt ie.
Heey Jimmy
die van jou is wel meer een hazes plaatquote:
matige plaatquote:
hoezo linkjequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal je een TR besparen
Doe eens linkje trouwens van wat je dmde
Ik ken een speler bij ajax. 😏😏quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga een voetballer zoeken op tinder en zo ga ik mij naar Birkir swipen! Je brengt mij op ideetjes
Is daar ook een mannelijke variant op die niet vereist met oude lelijke wijven te neuken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Waarom doen jullie dames niet aan sugar dating? Veel geld pakken en gratis uit eten
Wel echt een goede optie als je lekker bent en een beetje classy of juist schattige uitstraling hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Waarom doen jullie dames niet aan sugar dating? Veel geld pakken en gratis uit eten
Ik kan dat niet hoor. Voel ik me uiteindelijk ongemakkelijk bij denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
waarom doe jij dat nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Had het sowieso gedaan als ik een vrouw wasquote:
kan ook gewoon als man hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het sowieso gedaan als ik een vrouw was
'quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. Voel ik me uiteindelijk ongemakkelijk bij denk ik.
Had wel verwachht dat er minstens seks bij kwam kijken maar vaak niet eensquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel echt een goede optie als je lekker bent en een beetje classy of juist schattige uitstraling hebt.
Check.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
Een Sugar babe of Sugar guy, is een intelligente, aantrekkelijke (jonge)vrouw of man. Je kunt goed met mensen overweg en op niveau een conversatie met een Sugar daddy of mom voeren. In ruil voor jouw prettige gezelschap verwacht je wel iets retour op mentaal, emotioneel en materieel vlak.
Lol, die site.
Zoek maar op 'suikerdating'quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check.
Waar kan ik me aanmelden, en hoeveel schuift het?
Als gemiddelde man kom je daar echt niet aan inkomsten lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check.
volgende week diabetesquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoek maar op 'suikerdating'
Waarschijnlijk krijg je gewoon lekker eten en leuke cadeautjes enzo.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenvaller dit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als gemiddelde man kom je daar echt niet aan inkomsten lijkt me
Paxcon zou denk ik nog wel een kans maken als twink.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als gemiddelde man kom je daar echt niet aan inkomsten lijkt me
wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check.
Oeh een macbook zou tof zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, of gewoon 10/10 mannen. Die ook welquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paxcon zou denk ik nog wel een kans maken als twink.
paxcon moet gaan homo datenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paxcon zou denk ik nog wel een kans maken als twink.
Wat is een 10/10 man?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, of gewoon 10/10 mannen. Die ook wel
Dan moet je je kontje gaan verkopen vrees ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil gewoon cash, elektrotroep kan me niks schelen.
Laat maar dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je je kontje gaan verkopen vrees ik.
Braddiequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, of een leuk autootje om boodschappen mee te doen.
Denk dat er wel over te praten valt wat precies.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil gewoon cash, elektrotroep kan me niks schelen.
Ik vind het wel een interessante optie, aangezien ik werken haat. Wat zijn zo de kanalen via welke je dergelijke zaken kan regelen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:17 schreef Flippiee het volgende:
Denk dat er wel over te praten valt wat precies.
Geen flauw idee. Google weet vast meer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het wel een interessante optie, aangezien ik werken haat. Wat zijn zo de kanalen via welke je dergelijke zaken kan regelen?
die is ook heel fijn jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
classic ja
sowieso alles van drukwerk
Ga wel bank beroven.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Google weet vast meer.
Ik een apaat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:19 schreef Tjacka het volgende:
fokkie ik vind het wel raar dat jij braddie pest
zelf ben je ook wel een apaat
alleen geen vlogs
onder 35 games bij federer was gratis vandaagquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld waar je iets voor moet doen is niet gratis
Jij net zoquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:19 schreef Tjacka het volgende:
fokkie ik vind het wel raar dat jij braddie pest
zelf ben je ook wel een apaat
alleen geen vlogs
nouja jij hebt ook niet een heel sucesvol leven verderquote:
Behalve als je Draghi bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld waar je iets voor moet doen is niet gratis
Maar wat heeft dat met een karaktereigenschap te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja jij hebt ook niet een heel sucesvol leven verder
Achterna reizen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hij gaat je nu ook al achterna reizen he ;s
een apaat is in mijn taal iemand die nog al een gekkie isquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met een karaktereigenschap te maken?
ja hij gaat nu ook al naar barcelona toevallig hoorquote:
ik ben zo geobsedeerdquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij gaat nu ook al naar barcelona toevallig hoor
Hm, apart dat je mij dan een apaat noemt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een apaat is in mijn taal iemand die nog al een gekkie is
Nou inderdaad zeg. Barcelona kiezen uit al die andere mooiere bestemmingen binnen Europa.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij gaat nu ook al naar barcelona toevallig hoor
lekker beunenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Net voedselpakket voor morgen klaargemaakt.
pff
Ja en Zosk en nu ook een paar studenten van de vliegschool.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen gaat ze al met noel of met germano
KLOPT DIT CACHIE
Mag ik erbijquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja en Zosk en nu ook een paar studenten van de vliegschool.
Nee, want als je wat bijzonders bent gooi je jezelf niet te grabbel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit op die site van Sugar Dating te kijken, moet zeggen dat veel vrouwen nou niet heel bijzonder zijn
Nou je zou toch hopen dat de mannen die daar flink wat centen voor neerliggen iemand willen die er wel pico bello uitzagquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je wat bijzonders bent gooi je jezelf niet te grabbel.
deze is wel echt lekker jaquote:
Gros van wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Geloof dat het gros ook nooit een date krijgt trouwens.
De goede staan ook niet op die sites.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zou toch hopen dat de mannen die daar flink wat centen voor neerliggen iemand willen die er wel pico bello uitzag
Nope, ben getint, dus niks voor jouquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kut.
[..]
Ben jij een beetje lekker, Opso? Cachie wil niet daten dus vraag ik jou maar.
Gros van die vrouwen die zich aanmelden om geld te krijgen voor een date.quote:
Jimmy en ik houden van blank.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, ben getint, dus niks voor jou
waarom heb jij ban op wzvquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gros van die vrouwen die zich aanmelden om geld te krijgen voor een date.
beetje beunen voor dat zwarte geldquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind wel lekker een keertje
als het maar niet te vaak is
Zolang we maar niet reproduceren heb ik daar geen moeite mee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, ben getint, dus niks voor jou
Dat ook jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lif whihi thanks
Ik vond jurk van crack zo leukkk
Was ie maar wat meer ICT expertquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn is de regelrechte expert op Hazesgebied
dat ben ik alquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn is de regelrechte expert op Hazesgebied
Ik wil 2 dochters en 1 zoontje dus da's PECHquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang we maar niet reproduceren heb ik daar geen moeite mee.
lullig welquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was zogenaamd racistisch dus heb perm ban
Ik wil 4 zonen en 3 dochters, maar girls for now and girls for later.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil 2 dochters en 1 zoontje dus da's PECH
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen (behalve die van je moeder)
Ook niets mis met te stellen dat Polen voor de Polen is.quote:
Jezus 7 kinderen en van jou moet de vrouw thuisblijven, hoe wil je 9 mondjes voeden danquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 4 zonen en 3 dochters, maar girls for now and girls for later.
heb de urn ook gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:31 schreef Drug het volgende:
[..]
heb m'n moeder afgelopen winter gecremeerd, maar hoop dat je je goed voelt met je stoere praat
Bank beroven.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus 7 kinderen en van jou moet de vrouw thuisblijven, hoe wil je 9 mondjes voeden dan
precies echt zoquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook niets mis met te stellen dat Polen voor de Polen is.
Op WZV ben je al rechts extremist als je pvda stemt.quote:
Rest van Europa is ook voor de Polen blijkbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook niets mis met te stellen dat Polen voor de Polen is.
Jij bent wel generaliserend over de donkere medemens hequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dus kindertjes gaann zonder paps opgroeien, ben je niggah?
Ja zou wel moetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rest van Europa is ook voor de Polen blijkbaar.
Tegen die tijd heb ik al lang een hoge functie ergens dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dus kindertjes gaann zonder paps opgroeien, ben je niggah?
Wtfquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op WZV ben je al rechts extremist als je pvda stemt.
Kut, sylvana simons aan mn broekie dusquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel generaliserend over de donkere medemens he
Even DENK een mailtje sturen
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut, sylvana simons aan mn broekie dus
Nee valt wel mee eigk, iedereen is gelijk jatog
Maar jij bent niet blond dus tussen ons wordt het niksquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik al lang een hoge functie ergens dus dat komt wel goed.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou echt niet dus.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee valt wel mee eigk, iedereen is gelijk jatog
Niet echt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grapjasje.
PiS is wel een goeie partij trouwens.
Komt hard aan, deze afwijzing. Twee op een avond nog wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent niet blond dus tussen ons wordt het niks
IK leef niet zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We leven met zo'n illusie dat iedereen gelijk is/moet zijn terwijl dat nooit gaat gebeuren.
VNLquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is een goed partij volgens jullie
Libertarische Partij en Voor Nederlandquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
SGPquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Wereld, Europa of Nederland?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Je bent zelf zo'n illusiequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We leven met zo'n illusie dat iedereen gelijk is/moet zijn terwijl dat nooit gaat gebeuren.
piratenpartijquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Piratenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
DENKquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
beide apaat toch?quote:
Maar IRA terrorisme ophemelen is wel okequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, mooi was dat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar IRA terrorisme ophemelen is wel oke
En toch heb je stemrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ging mij ff kort verdiepen in politiek, weet er gvd te weinig over
Had motor gekcoht als ik niet scheel was geweestquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was ik maar apaat
we zitten allebei in een quarterlifecrisis
Hahahaha opso. Deze redenatie. Doos dat je bentquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij denk denk ik aan doner gvd hungry terwijl ik het niet eens lekker vind
DIt is niet Thatcher.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Enige goede politicus van na 1930.
Gevaarlijke combinatiequote:
ik zat wel te twijfelen over tattoo andersquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had motor gekcoht als ik niet scheel was geweest
Helaas hoef je weinig bij te dragen of er wat van af te weten voor stemrecht ;squote:
Ik over 2 weken weer leuk hequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zat wel te twijfelen over tattoo anders
Doe maar en post de foto.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zat wel te twijfelen over tattoo anders
Thatcher was matig en doorgeslagen, er is meer in het leven dan geld. Britse export en industrie behoorlijk gesloopt.quote:
Ga vasten, in 3 dagen ben je 1,5 kilo kwijt als je het goed doetquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Tjacka het volgende:
maar moet dan eerst afvallen (ook weer quarterlife issue)
CDA of VVD stemmen, dan weet je dat het in elk geval niet gek veel slechter gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wil toch waardig zijn voor mn stemrecht, daarom verdiep ik mij
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet belangrijk voor de politiek.
nee hardlopen doe ik tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga vasten, in 3 dagen ben je 1,5 kilo kwijt als je het goed doet
Wanneer mag je weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hardlopen doe ik toch
maar mocht niet meer vanwege operatie
Ik was vroeger ook fanboy, tot ik echt de feiten analyseerde. Ze was natuurlijk wel goed, maar niet de heldin zoals ze wordt voorgeschoteld.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heeft Thatcher het VK uit een linkse vakbond knel gehaald.
Thatchergodin.
Dus buitenlands beleid is volgens jou irrelevant?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wil toch waardig zijn voor mn stemrecht, daarom verdiep ik mij
Aan een kant is dat zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas hoef je weinig bij te dragen of er wat van af te weten voor stemrecht ;s
Aldus iemand die de LP een goede partij vindt. Ik ken de partij en sommige van z'n leden een beetje toevallig, en het is een onprofessionele kneuzenbende met compleet onrealistische ideeën.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas hoef je weinig bij te dragen of er wat van af te weten voor stemrecht ;s
Politiek interesseert me bijzonder weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aldus iemand die de LP een goede partij vindt. Ik ken de partij en sommige van z'n leden een beetje toevallig, en het is een onprofessionele kneuzenbende met compleet onrealistische ideeën.
Als je een oorlog begint, of een belastingrate van 80% neer zet, maak je een behoorlijke impact.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek interesseert me bijzonder weinig.
Een stel mensen die denken enige vat op zaken te hebben.
Oorlogen worden over het algemeen bepaald door economische belangen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een oorlog begint, of een belastingrate van 80% neer zet, maak je een behoorlijke impact.
nee waaromquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:45 schreef Tjacka het volgende:
jc wist je al dat ajax eigen supermarkt ging beginnen?
Absoluut onjuist. De grootste oorlogen van de 20ste eeuw waren allemaal ideologisch of geopolitiek.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oorlogen worden over het algemeen bepaald door economische belangen.
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Absoluut onjuist. De grootste oorlogen van de 20ste eeuw waren allemaal ideologisch of geopolitiek.
ze hebben ook al een cassiera aangenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |