Hij lijkt een beetje op Kurt Cobain van een afstandjequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Kurt Cobain van een afstandje
Nee manquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Kurt Cobain van een afstandje
heb je al fuckboyquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee manDie jukbeenderen en kaaklijn zijn echt heel anders
Hou je mondquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel gelijk heeftquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlanden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar kan ik mannen zoals Birkir vinden. Leven er überhaupt ijslandse mensen in der nederlanden.
Je Tinder-locatie op Reykjavik zettenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar kan ik mannen zoals Birkir vinden. Leven er überhaupt ijslandse mensen in der nederlanden.
Hahahaha tjack gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh oke
nou als je hun net zo gaat negeren als ik hossel je nooit
Kan dat ja? Heb geen tinder btw daaromquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je Tinder-locatie op Reykjavik zetten
Als je er voor betaald kan je hem zelfs ergens in Somalie plaatsen jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat ja? Heb geen tinder btw daarom
Betalen voor tinderquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je Tinder-locatie op Reykjavik zetten
ik heb tinder plus dan kan dat welquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat ja? Heb geen tinder btw daarom
Once you go black ...quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er voor betaald kan je hem zelfs ergens in Somalie plaatsen ja
Zijn er jongens die dat doen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Komen er nooit boys naast jullie zitten die een praatje met je aangaan of zo, snap niet wrm het zo moeilijk is om geliefde/ nieuwe mensen te vinden
Ja, vooral bij studieplekken. Komen ze aanschuiven terwijl er tigmiljoen lege tafeltjes zijn en maken ze een praatje met je en dan denk ik hou je gvd bek dicht ik wil leren.quote:
Amper voordelen inderdaadquote:
sowieso praten is overschatquote:
Doe ik nooit, ik spreek alleen chicks aan bij uitgaan. Daarom ben ik ook single.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, vooral bij studieplekken. Komen ze aanschuiven terwijl er tigmiljoen lege tafeltjes zijn en maken ze een praatje met je en dan denk ik hou je gvd bek dicht ik wil leren.
Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Komen er nooit boys naast jullie zitten die een praatje met je aangaan of zo, snap niet wrm het zo moeilijk is om geliefde/ nieuwe mensen te vinden
Eyyy Cachie xxquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Los van dat; hoe wanhopig ben je dan?
Tsja, daar valt over te speculeren. Ben je uberhaupt wanhopig als je op Tinder zit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Los van dat; hoe wanhopig ben je dan?
Zoveel leuke boys zijn er nu ook weer niet toch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook niet doenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek.
Daar weet je alleen nog waar het geld naar toe gaatquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is beetje zelfde als fok plus account
ja wel je wilt fuckboyquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek.
Ligt eraan met wat voor intentiequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, daar valt over te speculeren. Ben je uberhaupt wanhopig als je op Tinder zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |