Aldus iemand die de LP een goede partij vindt. Ik ken de partij en sommige van z'n leden een beetje toevallig, en het is een onprofessionele kneuzenbende met compleet onrealistische ideeën.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas hoef je weinig bij te dragen of er wat van af te weten voor stemrecht ;s
Politiek interesseert me bijzonder weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aldus iemand die de LP een goede partij vindt. Ik ken de partij en sommige van z'n leden een beetje toevallig, en het is een onprofessionele kneuzenbende met compleet onrealistische ideeën.
Als je een oorlog begint, of een belastingrate van 80% neer zet, maak je een behoorlijke impact.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek interesseert me bijzonder weinig.
Een stel mensen die denken enige vat op zaken te hebben.
Oorlogen worden over het algemeen bepaald door economische belangen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een oorlog begint, of een belastingrate van 80% neer zet, maak je een behoorlijke impact.
nee waaromquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:45 schreef Tjacka het volgende:
jc wist je al dat ajax eigen supermarkt ging beginnen?
Absoluut onjuist. De grootste oorlogen van de 20ste eeuw waren allemaal ideologisch of geopolitiek.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oorlogen worden over het algemeen bepaald door economische belangen.
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Absoluut onjuist. De grootste oorlogen van de 20ste eeuw waren allemaal ideologisch of geopolitiek.
ze hebben ook al een cassiera aangenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |