Ja en Zosk en nu ook een paar studenten van de vliegschool.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen gaat ze al met noel of met germano
KLOPT DIT CACHIE
Mag ik erbijquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja en Zosk en nu ook een paar studenten van de vliegschool.
Nee, want als je wat bijzonders bent gooi je jezelf niet te grabbel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit op die site van Sugar Dating te kijken, moet zeggen dat veel vrouwen nou niet heel bijzonder zijn
Nou je zou toch hopen dat de mannen die daar flink wat centen voor neerliggen iemand willen die er wel pico bello uitzagquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want als je wat bijzonders bent gooi je jezelf niet te grabbel.
deze is wel echt lekker jaquote:
Gros van wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Geloof dat het gros ook nooit een date krijgt trouwens.
De goede staan ook niet op die sites.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zou toch hopen dat de mannen die daar flink wat centen voor neerliggen iemand willen die er wel pico bello uitzag
Nope, ben getint, dus niks voor jouquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kut.
[..]
Ben jij een beetje lekker, Opso? Cachie wil niet daten dus vraag ik jou maar.
Gros van die vrouwen die zich aanmelden om geld te krijgen voor een date.quote:
Jimmy en ik houden van blank.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, ben getint, dus niks voor jou
waarom heb jij ban op wzvquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gros van die vrouwen die zich aanmelden om geld te krijgen voor een date.
beetje beunen voor dat zwarte geldquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind wel lekker een keertje
als het maar niet te vaak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |